XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

Kreeg net een mailtje dat die van mij verzonden is......:D

Me toetsweek is net achter de rug dus kom maar door met MW2
Op TPB staat de x doos 360 versie al

• Topic Starter Topic Starter
maar waar precies kan je dan die offline missies downloaden?
ik heb even snel gezocht maar niks kunnen vinden!

is dat wel voor de ps3?
want ik hoorde dat je je pre-order nummer op de officiele site moet invullen en dan krijg je een code waarmee je het kan downloaden of zo.. ik snap er vrij weinig van en kan het ook niet vinden.

ik denk gewoon single player mode.

weet ik niet precies, ik denk een preview..

Ik heb um al sinds gisteren, heb binnen 2 dagen de single player voltooid. Ziet er goed uit maar is niet zo heel moeilijk en ook niet zo lang. Beetje vergelijkbaar met MW1. De Spec. Opp. zijn wel lastig daar kom ik niet uit. Kan alleen niet online ze zeggen dat je account dan verwijdert wordt omdat je pas vanaf 10 nov online mag. Heb wel via multiplayer via splitscreen een aantal online maps kunnen bekijken. Ziet er ook vet uit.

is dat wel voor de ps3?
want ik hoorde dat je je pre-order nummer op de officiele site moet invullen en dan krijg je een code waarmee je het kan downloaden of zo.. ik snap er vrij weinig van en kan het ook niet vinden.
X360 blijkbaar

offline missies zullen ze wel Singleplayer mee bedoelen?

Anyway, de leukheid van dit spel zit em in de multiplayer vooral dus koop hem graag orgineel :)

Zal hem niet meteen kunnen halen, aangezien ik m'n gamebudget van deze maand aan tekken 6 collector's edition en Wolverine origins heb uitgegeven. Man wat een game is dat zeg, zo zou de film moeten geweest zijn, overal blood en gore en gewoon gasten in stukken reten en koppen afmeppen. Bloedlinke gozer, die logan, zeker een aanrader...... En de toekomst heeft eerst nog smackdown vs raw 2010, ninja gaiden sigma.

En hopen dat Uncharted 2 snel uitkomt....En qua online gaming wil ik dolgraag m'n tekken 6 eens laten spinnen en heb ik de handen vol aan killzone 2, verbazend hoe zo'n goeie game uit Nederland komt en nog steeds zoveel players online strikt (jammer van die irritante klojo's met hun headset, ik erger me dood aan die frenchy's, gooks, en wtf die anderen ook zijn:mad:)

Zal hem niet meteen kunnen halen, aangezien ik m'n gamebudget van deze maand aan tekken 6 collector's edition en Wolverine origins heb uitgegeven. Man wat een game is dat zeg, zo zou de film moeten geweest zijn, overal blood en gore en gewoon gasten in stukken reten en koppen afmeppen. Bloedlinke gozer, die logan, zeker een aanrader...... En de toekomst heeft eerst nog smackdown vs raw 2010, ninja gaiden sigma.

En hopen dat Uncharted 2 snel uitkomt....En qua online gaming wil ik dolgraag m'n tekken 6 eens laten spinnen en heb ik de handen vol aan killzone 2, verbazend hoe zo'n goeie game uit Nederland komt en nog steeds zoveel players online strikt (jammer van die irritante klojo's met hun headset, ik erger me dood aan die frenchy's, gooks, en wtf die anderen ook zijn:mad:)

Heb de demo gespeeld maar ik denk dat na verloop van tijd het gaat vervelen imo. Maar ziet er idd mooi uit!
Nog 1 dag en MW2!

Ze hebben qua multiplayer veel verdoet (servers etc.)
Die servers heb ik geen last van met men PS3, ze hebben deze keer het matchmaking systeem ge-upgrade, vind ik wel goed. Wat me wel stoort zijn de killstreaks, veel te veel en mensen die goed zijn krijgen hierdoor een veel te groot voordeel, zou moeten goed gemaakt worden met de deathstreaks maar dan nog. Khad liever minder van die dingen, en dan niet zo sterk.

In World at War werd je soms aangevallen door honde, als ze met 2 tegelijk aanvallen, meteen dood. Heb je een k*tteam, heeft de vijand gewoon de ganse tijd honden. Gisteren nog een match gespeeld waar ik need anders deed als honden afschieten en artillery ontwijken. En in MW2 zitten verdomme nukes and AC130 en zhi. Ben benieuwd, wat dat gat geven, maar kdenk een overkill gevoel, liever meer schieten en minder extra's ...

heb hem net besteld op bol.com, kwou eigenlijk morgen naar e-plaza, maar kben ziek, ik hoop dat die morgen binnekomt

MORGEN :D:D
kga hem gewoon kopen, het gaat me namelijk om de multiplayer!
kben benieuwd of me pc de systeemeisen haalt, cod4 kon ik wel alles op high spelen met goeie framerate!

Ben toen straks toch even online gegaan. Erg vet en het is mooi om de andere te killen met een Riotshield :D Zitten gasten tussen die al op level 64 zitten.

Terug
Naar boven