AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

Zal hem niet meteen kunnen halen, aangezien ik m'n gamebudget van deze maand aan tekken 6 collector's edition en Wolverine origins heb uitgegeven. Man wat een game is dat zeg, zo zou de film moeten geweest zijn, overal blood en gore en gewoon gasten in stukken reten en koppen afmeppen. Bloedlinke gozer, die logan, zeker een aanrader...... En de toekomst heeft eerst nog smackdown vs raw 2010, ninja gaiden sigma.

En hopen dat Uncharted 2 snel uitkomt....En qua online gaming wil ik dolgraag m'n tekken 6 eens laten spinnen en heb ik de handen vol aan killzone 2, verbazend hoe zo'n goeie game uit Nederland komt en nog steeds zoveel players online strikt (jammer van die irritante klojo's met hun headset, ik erger me dood aan die frenchy's, gooks, en wtf die anderen ook zijn:mad:)

Uncharted 2 is toch al uit? Heb hem al gespeeld, mijn opa heeft hem.

Ik heb hem niet besteld, maar zou het mogelijk zijn om hem toch te kunnen kopen morgen in de winkel? Ik vrees enkel dat het spel mss uitverkocht zou zijn... Het gaan om de Xbox360versie...

Ik heb hem niet besteld, maar zou het mogelijk zijn om hem toch te kunnen kopen morgen in de winkel? Ik vrees enkel dat het spel mss uitverkocht zou zijn... Het gaan om de Xbox360versie...
Gewoon lekker vroeg erbij zijn. Denk dat ze rond 3-4 uur wel lekker rollen.. maar dan nog denk ik niet dat ze uitverkocht zullen zijn bij alle winkels.

Weet iemand waar ik de system requirements kan vinden? Ik ben bang dat mijn pc het niet aan kan :( ik kan cod4 namelijk alleen op lage settings spelen op (50-60 fps)

als je geld op de bank hebt kan je hem tot 21 00 uur bestellen bij bol.com en dan krijg je hem morgen in huis

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

Idd, zijn van die gasten die er al 40 uur mee bezig zijn geweest. Maar als het goed is word alles gereset morgen en beginnen ze weer opnieuw:o

ja lekker voor ze, met world at war had je ook van dat soort gasten

Wel vet idd die Spec. Opps. :D

ik snap het niet, dat filmpje, ben je dan de terrorists? :P

Voor mij voorlopig nog eventjes geen COD6 :( Vandaag gebannen van live net als me broertje (en vele anderen). COD6 vind ik absoluut de moeite waard om legaal te kopen gezien de lange speelduur (online) maar ik wacht eerst nog eventjes af hoe ze nu precies gemodde xbox 360's konden vinden en hoe ze dit gaan fixen in de toekomst. Genoeg games namelijk die wel leuk zijn voor een paar uutjes maar daarmee absoluut de prijs niet rechtvaardigen (mijn mening), die ik dan nog wel wil kunnen downloaden.

LOL, FAIL

speelde je online dan?

over 4uurtjes heb ik het :D

dit soort berichten van christenen maken me echt kwaad, cda, cu, sgp bah.
alles verbieden, zelfs harry potter mag niet gekeken worden omdat er tovenarij in voorkomt

LOL, FAIL

speelde je online dan?

over 4uurtjes heb ik het :D

Jup maar wel alles stealth checked met ABGX. Gaan geruchten dat MS de firmware toch op een of andere manier kan uitlezen maar ook dat er gewoon foute rips in de database van ABGX staan. Maar zolang er niks zeker is koop ik geen nieuwe 360.

MW2 was vandaag gewoon te koop hier in Rotterdam (Hollywood Factory)

heb het binnen :D

lvl 7 pas :P hahaha

PSN: dwighttt

morgenvroeg, oeps, binnen 7 u gaan halen in dreamland in de buurt :-)

cod rules op pc!

Terug
Naar boven