AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

pfff iedereen doet prestige hiero... heb echt geen zin om alles weer op te geven, bij mw2 had ik wel het geduld maar hier niet.

Trouwens, wat is het met belgen en "postbode is (ge)je vader" wat een trieste manier van schelden is dat... ik lig altijd dubbel zodra belgen daarmee schelden en engelse met c*nt schelden

Idd, prestige sucks, heb het 1 keer gedaan en heb er spijt van.
Postbode zeggen we niet, wij zeggen facteur ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.602
instant mute rocks

omdat ik geen plezier heb aan levelen;
dan moet ik alle perks altijd terug pro krijgen nzo;
en dan moet ik spelen tegen campers en pre-aimers met lage wapens;
en aangezien 4de prestige mijn doel was, heb ik er gewoon naartoe gehackt :p nu kan ik me dus gewoon amuseren

:gay:

pfff iedereen doet prestige hiero... heb echt geen zin om alles weer op te geven, bij mw2 had ik wel het geduld maar hier niet.

Trouwens, wat is het met belgen en "postbode is (ge)je vader" wat een trieste manier van schelden is dat... ik lig altijd dubbel zodra belgen daarmee schelden en engelse met c*nt schelden

Huh? Wat bedoelen ze dan?

ge wordt zo ni gebruikt in een zin en wij zeggen idd facteur :p

Word ik gedropped in Wasteland ten midden van een Chopper Gunner door een level 70 prestige 10 k*tnoob, ik had nog eens niet de kans om dekking te zoeken. Elke keer ging ik eraan.:fire: Zware k*t map als je vijand een hoge kill streak heeft. Wordt tijd dat het eens gedaan is met mensen in het midden van een game te droppen.

Laatst bewerkt:
Hmm ik schoon m'n lijst regelmatig op..
Mensen waar ik nooit mee game/niet in mijn clan zitten gooi ik er meestal uit.. is niks persoonlijks, we hebben ook maar 1 potje gespeeld of zo als ik me niet vergis.. :o
is vooral hinderlijk als je een private clanmatch hebt en er dan mensen bij komen die niet in de clan zitten en gaan kloten..

No offence taken, ik speel ook nog maar sporadisch ivm mijn stage en mijn andere hobby waarvoor we hier in de eerste plek zijn.

Maar toevallig net 2 potjes gespeeld en godammit álweer een nuke gelanched!!one!!11!!

Ik voel me zo hardcore...

No offence taken, ik speel ook nog maar sporadisch ivm mijn stage en mijn andere hobby waarvoor we hier in de eerste plek zijn.

Maar toevallig net 2 potjes gespeeld en godammit álweer een nuke gelanched!!one!!11!!

Ik voel me zo hardcore...

Ik heb er nog geen enkele :roflol:
Wat is je killstreak set-up voor nuke?
Harrier chopper nuke?
harrier AC130 nuke?

Het verbaast mij ook dat ik dit zo snel red.. Komt door die killstreakrewards. Bij MW1 nooit hoger dan 20 gezeten, nu 3 maal op 30...

Ik heb Pave low, chopper gunner, nuke

Vanaf Pave low (9 kills) hoef je geen **** meer te doen, hij haalt soieso 2 kills, daarna pak je choppergunner en maai je er stuk of 8 neer (afhankelijk van wat je pave low heeft gedaan) en je hebt m. Eigenlijk succes gegarandeerd als je er 9 zonder hulpmiddelen kan halen. Beetje flauw zelfs.. denk dat er maar weinig zijn die het zonder kunnen.

Ging gisteren best wel oke, van 0.8 naar 0.9 gedaan k/d ratio :D!
Het schommelt nog omdat ik nog niet veel kills/deaths heb maar goed, het is omhoog gegaan.

Ging voor de gein even heel smerig campen 1 potje, werd echt gek van mezelf hahah. Wel 12-2 :o in team deathmatch

jee heb vandaag eindelijk me eerst nuke gehaald in rundown met intervention en die m104 shotty :D 33-3 (in tdm nog wel )
werd ook gelijk uitgemaakt voor cheater :D

Laatst bewerkt:
Gisteren gespeeld met Ice Leovince :p man, die gast is goed
eerste potje had ik goed gespeeld 26-1-1;
daarna wat slechtere k/d games gespeeld, terwijl mooijboy goed bleef spelen :D
total stealth is dan blijkbaar toch niet zo slecht :p

• #1.613
Het verbaast mij ook dat ik dit zo snel red.. Komt door die killstreakrewards. Bij MW1 nooit hoger dan 20 gezeten, nu 3 maal op 30...

Ik heb Pave low, chopper gunner, nuke

Vanaf Pave low (9 kills) hoef je geen **** meer te doen, hij haalt soieso 2 kills, daarna pak je choppergunner en maai je er stuk of 8 neer (afhankelijk van wat je pave low heeft gedaan) en je hebt m. Eigenlijk succes gegarandeerd als je er 9 zonder hulpmiddelen kan halen. Beetje flauw zelfs.. denk dat er maar weinig zijn die het zonder kunnen.
pave low? die wordt wel snel neergeknalt vaak.. terwijl het gunstige van een harrier is dat hij eerder komt en ook nog een airstrike heeft:)
Hahah dat was jij dus:D
Ik dacht dat jij echt t*fus goed was man.. kwam binnen en het potje was afgelopen met jou boven aan 27 - 1..
dus ik vet me best doen vervolgens drie potjes:
43 - 4 - 4
25 - 3 - 2
en die andere weet ik niet was 19 - 4 of zo..
allemaal met fast scoop intervention:D
alleen dat eerste potje en die tweede was mn intervention op, moest ik M4A1 pakken van tegenpartij en die mensen ZOEKEN voor hun leven, heb iemand toen 4 keer neergemaaid met zn eigen wapen.. eerlijk, die mensen bij ground war zijn sloom en scheel..

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

oh gister speelde ik totaaaal niet met stealth, omdat het ground war was..
vooral in hardcore matches speel ik totaal stealth of demolition..
hoe meer mensen --> hoe minder belangrijk de stealth..

Hahah dat was jij dus:D
Ik dacht dat jij echt t*fus goed was man.. kwam binnen en het potje was afgelopen met jou boven aan 27 - 1..
dus ik vet me best doen vervolgens drie potjes:
43 - 4 - 4
25 - 3 - 2
en die andere weet ik niet was 19 - 4 of zo..
allemaal met fast scoop intervention:D
alleen dat eerste potje en die tweede was mn intervention op, moest ik M4A1 pakken van tegenpartij en die mensen ZOEKEN voor hun leven, heb iemand toen 4 keer neergemaaid met zn eigen wapen.. eerlijk, die mensen bij ground war zijn sloom en scheel..

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

oh gister speelde ik totaaaal niet met stealth, omdat het ground war was..
vooral in hardcore matches speel ik totaal stealth of demolition..
hoe meer mensen --> hoe minder belangrijk de stealth..
ik kan niet constant goed blijven spelen hah :p soms speel ik paar uurtjes echt super, daarna niet meer;
daarjuist nog 54-3-2 gespeeld :D

pave low? die wordt wel snel neergeknalt vaak.. terwijl het gunstige van een harrier is dat hij eerder komt en ook nog een airstrike heeft:)

Ik ben niet zo'n fan van harrier, ook niet vaak gebruikt overigens. Een pave Low moet 2 rakketten krijgen voordat hij neergaat, harrier 1. Ik heb er iig 2 nukes binnen 4 potjes mee gehaald:D

• #1.616
Ik ben niet zo'n fan van harrier, ook niet vaak gebruikt overigens. Een pave Low moet 2 rakketten krijgen voordat hij neergaat, harrier 1. Ik heb er iig 2 nukes binnen 4 potjes mee gehaald:D
Nuke hangt maar van 2 dingen af:
- Ben je goed genoeg om tot chopper gunner te komen
- Wordt je chopper gunner niet na 2 kills al uit de lucht geschoten..

Mocht die laatste niet het geval zijn dan kan je altijd nog mazzel hebben met een slechte tegenpartij, dan is hij alsnog te halen.

Mmmm ging wel aardig net, een match 30-1 gedraaid in FFA. En ook net level 70 geworden, kijken voor prestige nu. :kiss:

Word ik gedropped in Wasteland ten midden van een Chopper Gunner door een level 70 prestige 10 k*tnoob, ik had nog eens niet de kans om dekking te zoeken. Elke keer ging ik eraan.:fire: Zware k*t map als je vijand een hoge kill streak heeft. Wordt tijd dat het eens gedaan is met mensen in het midden van een game te droppen.
Daarom moet je altijd minstens 1 col-blooded class hebben. :)
Heb je trouwens standaard, is de sniper class, is dus ook geschikt voor wasteland.

Terug
Naar boven