MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
Daarom moet je altijd minstens 1 col-blooded class hebben. :)
Heb je trouwens standaard, is de sniper class, is dus ook geschikt voor wasteland.
ja lekker man..
die sniper class zuigt stierenballen..
hij heeft scrambler, dus daarmee verraad je jezelf
en de sniper heeft geen silencer dus ze weten meteen je plek --> omdat je een sniper heb kan je je minder goed verdedigen in close combat..
gewoon ALTIJD cold blooded, mits je de fast scoop gebruikt:cool:

ja lekker man..
die sniper class zuigt stierenballen..
hij heeft scrambler, dus daarmee verraad je jezelf
en de sniper heeft geen silencer dus ze weten meteen je plek --> omdat je een sniper heb kan je je minder goed verdedigen in close combat..
gewoon ALTIJD cold blooded, mits je de fast scoop gebruikt:cool:
snipen met silencer en cold blooded is echt ommogelijk dan heb je nooit one shot kills, tenzij je harcore speelt natuurlijk

• #1.623
kijk, er zijn 2 opties waarmee je een sniper kan gebruiken, zonder een noob uit te hangen of zonder een k*t score te krijgen:
- coldblooded ninja silencer + hardcore
- alles wat je kogels sterker maakt + fast scoop + kleine map..

kijk, er zijn 2 opties waarmee je een sniper kan gebruiken, zonder een noob uit te hangen of zonder een k*t score te krijgen:
- coldblooded ninja silencer + hardcore
- alles wat je kogels sterker maakt + fast scoop + kleine map..
Of stopping power, fmj op je intervention voor long range en shotgun voor kleine range dat heb ik meestal :D en clays en scavenger

• #1.625
Of stopping power, fmj op je intervention voor long range en shotgun voor kleine range dat heb ik meestal :D en clays en scavenger
hmmmzz je bent bijna goed bezig hehehehe :o
nee maarre als ik geen cold blooded heb, dan doe ik meteen alles dat mijn sniper beter maakt:
Fast reload + fast ADS
Stopping power (ook chill als je chopper hebt!)
steady aim
FMJ en alles, dan own je keihard.. idd claymores en AA12 heb ik dan erbij..
ik zou echt je scavenger inruilen voor fast reload + fast ADS, die maakt echt verschil..

Daarom moet je altijd minstens 1 col-blooded class hebben. :)
Heb je trouwens standaard, is de sniper class, is dus ook geschikt voor wasteland.

Ik had CB pro aan, maar als je team constant je kont zit te kussen verschijnen ze op de chopper radar en mits ze langs je komen lopen word je alsnog aan flarden geschoten.

• #1.627
Ik had CB pro aan, maar als je team constant je kont zit te kussen verschijnen ze op de chopper radar en mits ze langs je komen lopen word je alsnog aan flarden geschoten.
zodra er een aantal spawn kills worden gemaakt verplaatst de respawn plek.. Meteen gaan rennen zodra je ergens anders wordt geplaatst?
Of elke keer gewoon de hele killcam afkijken, dat duurt ook altijd wel lang:D
snap niet dat mensen dat sowieso niet doen:P

zodra er een aantal spawn kills worden gemaakt verplaatst de respawn plek.. Meteen gaan rennen zodra je ergens anders wordt geplaatst?
Of elke keer gewoon de hele killcam afkijken, dat duurt ook altijd wel lang:D
snap niet dat mensen dat sowieso niet doen:P

Ik kreeg geen kans :roflol:
Ik probeerde altijd weg te sprinten en er was altijd wel een teammate die achter me liep.
Nu ben ik level 40 prestige 1, en ben van plan niet meer te prestigen en op mijn favoriete wapens de mastery te halen. Die FMJ kills gaan zo traag:o

banipi
xbox360
broertjes spelen er ook op

Niet doen.

Net weer 2 CP runners tegengekomen. Is dat probleem nu nog niet verholpen?
Toch maar gedaan, vind het wel leuk dat je kan blijven level'en. En ik gebruik nu toch grotendeels mp5k en scar, waarvan de 2e snel is unlocked. Enkel claymores en bepaalde perks mis ik een beetje. :)

neuhh 3e nuke in 3 á 4 dagen:D

Edit: 4! **** yeah! 57-2

Laatst bewerkt:
  • #1.632
Ik leer het ook nooit af om brak te spelen..
en dan wel pissig worden op mezelf omdat ik zo slecht speel :o

gewoon bam! eindelijk 1.00 :roflol:!

daarom loop ik nooit bij men team in de buurt.
Zoiezo voor Predators ist al gevaarlijk.

Maar met die k*t-respawns kun je niet anders, op Afghan respawn je gewoon recht onder chopper gunner ...

Ik leer het ook nooit af om brak te spelen..
en dan wel pissig worden op mezelf omdat ik zo slecht speel :o

Heb ik ook dikwijls. Gewoon die controller even neerleggen en wat anders doen, probeer erna nog eens en je zal zien dat het een stuk beter gaat ;) Maar gezien jouw scores en KDR lijkt me alles nog wel relatief :D

• #1.636
Heb ik ook dikwijls. Gewoon die controller even neerleggen en wat anders doen, probeer erna nog eens en je zal zien dat het een stuk beter gaat ;) Maar gezien jouw scores en KDR lijkt me alles nog wel relatief :D
Hahah ja relatief gezien gaat het dan niet slecht.
Maar het is meer dan dat ik bijvoorbeeld 20-3 sta en dan 4 keer dood ga achter elkaar. Dan wordt ik pissig, omdat ik dan mensen niet zie omdat ik duf ben van me kater :o
2.71 trouwens, dus we gaan op naar de 3.00 nog steeds :D
en dat terwijl ik nu bijna elk potje fast-scoop en zonder cold blooded en scavenger speel enzo..

vandaag End of Line gehaald :D

• #1.640
hmmz als ik me niet vergis 5x nuken..
Ik heb hem ook :)
Heb trouwens laatste tijd af en toe met Koen de volgende titels:
Untitled.jpg
Dogtags.jpg

En dan met prestige 3 level 60 :o

Terug
Naar boven