XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

Kan steam nou potverdomme nooit wat met die klote connectie doen? slat echt potverdomme nergens op. elke dag heb je sowieso wel 5 klote hosts die laggen als de t*ring. helft van de keren dat je wilt connecten lukt het niet. en potjes dat het wel lukt zit het of vol met campers of vol met tubers of met wallhackers of helios hackers.. slaat gvd helemaal nergens meer op. ik herrinner me nog een tijd van dedicated servers met punkbuster die je gewoon kikte en je serial bande maar dat kan tegen woordig cker niet meer ofzo. klote IWNet slaat egt alles. dat zo's mooi spel door 1 klote programma helemaal naar de klote kan gaan..... ik hoop dat steam sterft! grootste k*t programma ooit!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.582
kill death ratio officieel 2,70 heren:)
still rising :D

speel het nu een tijdje

smg met agoc kijker
striker met red dot sight
slight of a hand pro
stopping power pro
ninja pro

zit nu in level 36, alleen spel altijd offline tegen vrienden. ben van plan binnekort lan kabel te halen (langere). moet ik dan opnieuw beginnen of kan ik gewoon online met level 36?

Wat is het nut van een red dot sight op een shotgun?

hmmmmmm....

Intervention + FMJ
Fast reload pro
stopping power pro
ninja pro

= pro :D
oud nieuws maat:cool: haha

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

vanavond trouwens daten :$?
ik ben vandaag thuis, na het trainen

• #1.586
oud nieuws maat:cool: haha

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

vanavond trouwens daten :$?
ik ben vandaag thuis, na het trainen
hmmzz.. dan wordt het wel wat later.. uurtje of 10/half 11..
heb het druk vandaag!

Maybe stupid questionnnn maar;;
wat is prestige 2? :$
en hoe kun je dat zelf omhoog doen ofso??

In principe heb je het spel online 'uitgespeeld' als je lvl 70 bent geworden. Er staat dan ook 100%. Als je in prestige mode gaat begin je weer opnieuw, moet je het spel dus weer opnieuw uitspelen. Als je dat 10 keer doet krijg je het felbegeerde gouden embleem met zilveren skull. Helaas is er een hack die ervoor zorgt dat elke debiel binnen 2 minuten prestige 10 kan zijn!!

Een overzicht van de prestige iconen:
Modern_warfare_2_prestige_symbols.jpg

Ben net zelf 48 geworden in prestige 2, of iig de rank waar je ACR krijgt. Maar ben zo aan de TAR gewend geraakt dat ik daar mee speel en grotere mappen M16.

Laatst bewerkt:
Stomme hack vind ik dat nu niet direct :p ben 4de prestige lvl 70 met bijna 22k kills. Vind dat mooiste prestige dusja :D

• #1.589
hoe red jij dat met 22k kills :o?
Ik heb nu bijna 30k kills maar heb prestige 3 lvl 50 of zo???
Zo lang ben ik niet blijven hangen op level 70..

Als ik een prestige mocht mogen bereiken dan zou het prestige 8 geweest zijn. Wat een kick ass en mooi krachtig logo is dat zeg....Overigens ben ik allang gestopt met online gaming. Thank you TELENET :mad: :army:

omdat ik geen plezier heb aan levelen;
dan moet ik alle perks altijd terug pro krijgen nzo;
en dan moet ik spelen tegen campers en pre-aimers met lage wapens;
en aangezien 4de prestige mijn doel was, heb ik er gewoon naartoe gehackt :p nu kan ik me dus gewoon amuseren

Ja ik heb het ook niet echt meer op prestigen.. Beetje gay maarja.. Kill/death Ratio is wat er toe doet!

Edit: Je staat btw niet meer in mn lijst Ice, wil je niet meer met me spelen:treuren:

Laatst bewerkt:
Ja ik heb het ook niet echt meer op prestigen.. Beetje gay maarja.. Kill/death Ratio is wat er toe doet!
idd, en prestige zegt toch niets meer.. als je nu een 10de prestige tegenkomt kan je bijna 100% zeker zijn dat het gehackt is :)

!?!

• #1.599

Edit: Je staat btw niet meer in mn lijst Ice, wil je niet meer met me spelen:treuren:
Hmm ik schoon m'n lijst regelmatig op..
Mensen waar ik nooit mee game/niet in mijn clan zitten gooi ik er meestal uit.. is niks persoonlijks, we hebben ook maar 1 potje gespeeld of zo als ik me niet vergis.. :o
is vooral hinderlijk als je een private clanmatch hebt en er dan mensen bij komen die niet in de clan zitten en gaan kloten..

pfff iedereen doet prestige hiero... heb echt geen zin om alles weer op te geven, bij mw2 had ik wel het geduld maar hier niet.

Trouwens, wat is het met belgen en "postbode is (ge)je vader" wat een trieste manier van schelden is dat... ik lig altijd dubbel zodra belgen daarmee schelden en engelse met c*nt schelden

Terug
Naar boven