johan22
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 278
Als je tegen onze clan speelt kun je er toch op rekenen dat je als camper der aan gaat. Wij schreeuwen ons kapot op zo'n mong*len. Bij TDM vind ik dat dat nog het minste is.
Ja, heb zelf nu KD-ratio van 1.65, zat eerst op 1.76, gezakt omdat ik nu gewoon zo wat vanalles aant proberen ben enzo en lag doordat ik/broer/vriendin aant downloaden zijn(ja, merk je echt heel snel, al komt er maar 1 torrent langzaam binnen, slaat nergens op).
Maar ja, nukes halen lukt dus blijkbaar niet zo goed in TDM als jullie allemaal ze halen/zien in Demolition? Niet slecht bedoeld ofzo.
mss dat ik een van jullie derna eens toevoeg, zine hoe jullie het doen in een TDM?![]()
Kan wezen dat het in tdm idd niet zo snel gaat.. Ik doe dat eigenlijk nooit meer behalve met ground war. Ik ben vanavond in principe beschikbaar (notorious) Heb alleen geen headset want kan niet chatten door account restrictions
Oja, als ik zie dat ik tegen een clan moet en ik zit in mijn 1tje met een zooitje mensen dat elkaar niet kent, ben ik al weg
Misschien laf, maar dat vind ik toch zo k*t. Een georganiseerd team tegen een zooitje einzelgangers werkt niet.