MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

Als je tegen onze clan speelt kun je er toch op rekenen dat je als camper der aan gaat. Wij schreeuwen ons kapot op zo'n mong*len. Bij TDM vind ik dat dat nog het minste is.

Ja, heb zelf nu KD-ratio van 1.65, zat eerst op 1.76, gezakt omdat ik nu gewoon zo wat vanalles aant proberen ben enzo en lag doordat ik/broer/vriendin aant downloaden zijn(ja, merk je echt heel snel, al komt er maar 1 torrent langzaam binnen, slaat nergens op).

Maar ja, nukes halen lukt dus blijkbaar niet zo goed in TDM als jullie allemaal ze halen/zien in Demolition? Niet slecht bedoeld ofzo.

mss dat ik een van jullie derna eens toevoeg, zine hoe jullie het doen in een TDM? :)

Kan wezen dat het in tdm idd niet zo snel gaat.. Ik doe dat eigenlijk nooit meer behalve met ground war. Ik ben vanavond in principe beschikbaar (notorious) Heb alleen geen headset want kan niet chatten door account restrictions:roflol:

Oja, als ik zie dat ik tegen een clan moet en ik zit in mijn 1tje met een zooitje mensen dat elkaar niet kent, ben ik al weg:D Misschien laf, maar dat vind ik toch zo k*t. Een georganiseerd team tegen een zooitje einzelgangers werkt niet.

Heb pas 1x een +25 killstreak gehaald, maar had toen de nuke nog niet unlocked, ben nu aan prestige begonnen, dus krijg hem voorlopig ook niet.

Weet wel dat ik er bij TDM ook maar weinig meemaak die het halen, is bijna het enige wat ik speel ook.

Voor de prestige speelde ik met:

Scar-H + silencer, scavenger pro, cold blooded pro + ninja pro.

op grotere maps met:

ACR + red dot (of acog) + silencer, bling pro, cold blooded pro + ninja pro

En op kleinere met:

UMP45 + red dot + silencer, bling pro, cold blooded pro + ninja pro.

Snipen deed ik nauwelijks, maar wil hier toch ook in gaan oefenen, lijkt erop dat iedereen bij de intervention zweert, maar kwa stats lijkt me de .50 de beste wat ik kan zien, wat is de reden dat jullie toch voor de intervention kiezen?

Moet sowieso met andere wapens spelen nu, als lvl11 heb je maar weinig he ;)

Kan wezen dat het in tdm idd niet zo snel gaat.. Ik doe dat eigenlijk nooit meer behalve met ground war. Ik ben vanavond in principe beschikbaar (notorious) Heb alleen geen headset want kan niet chatten door account restrictions:roflol:

Oja, als ik zie dat ik tegen een clan moet en ik zit in mijn 1tje met een zooitje mensen dat elkaar niet kent, ben ik al weg:D Misschien laf, maar dat vind ik toch zo k*t. Een georganiseerd team tegen een zooitje einzelgangers werkt niet.
Tegen clan is juist fijn, meestal minder campers/noobtubers.

Snipen deed ik nauwelijks, maar wil hier toch ook in gaan oefenen, lijkt erop dat iedereen bij de intervention zweert, maar kwa stats lijkt me de .50 de beste wat ik kan zien, wat is de reden dat jullie toch voor de intervention kiezen?
Stats kloppen nooit helemaal.

Intervention is bolt-action, stoerder en voelt meer aan als sniper.

Alle snipers doen gewoon 70 damage en 50 met silencer, maar the multipliers voor de chest verschillen een beetje denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.925
Campen bij de punten die je vijand moet vernietigen, dus in een gebouwtje ofzo is shotgnu super voor campen. Striker is semi-auto dus ideaal voor veel vijanden uit te schakelen zeker met die extended mags kun je een hele wave afslaan.

Rushen = lightweight+marathon imo.

snap jullie hoge scores ook niet, ik zie nooit praktisch nooit mensen met zo'n score, vijand of friendly.

Zelfde met jullie nukes. Ben 4de prestige en heb in al die tjid maar 2 nukes gezien.

Maarja, veel mensen halen die hoge scores ook in demolition enzo. Ze gaan voor kills in een objective based game. Ga dan TDM spelen en kijk eens of je dan nog die scores haalt?
hmm tdm vind ik skeer, als je rusht over hun respawn plek worden ze achter je geplaatst enzo.. daarnaast heb je te weinig tijd.. die max score limit heb je binnen paar minuten al gehaald, dat is skeer.
doe mij maar demolition of domination, dan heb je nog wat te doen ook als het voor de wind gaat..
Tegen clan is juist fijn, meestal minder campers/noobtubers.

Stats kloppen nooit helemaal.

Intervention is bolt-action, stoerder en voelt meer aan als sniper.

Alle snipers doen gewoon 70 damage en 50 met silencer, maar the multipliers voor de chest verschillen een beetje denk ik.
intervention vind ik gewoon lekkerder en niet zo debiel veel recoil als de .50 maar goed smaken verschillen..

ik ga denk ik meer S&D spelen, in MW1 speelde alle goede mensen S&D en dat vind ik veel leuker, nu heb je nog een boel campers maar dat zal langzaam verdwijnen geloof ik. vanwege de lange wachttijden.

Moet sowieso met andere wapens spelen nu, als lvl11 heb je maar weinig he ;)

Met de .50 kun je kogels spammen. Dat betekend voor mij dat ik ineens geen fl**ker meer raak. Bij de intervention weet ik dat de eerste kogel raak moet zijn, concentreer ik me meer voor het schot en raak ik meestal.

bij lvl 11 heb je al genoeg goede wapens vrijgespeeld. mij persoonlijke favoriet: ump45

Campen bij de punten die je vijand moet vernietigen, dus in een gebouwtje ofzo is shotgnu super voor campen. Striker is semi-auto dus ideaal voor veel vijanden uit te schakelen zeker met die extended mags kun je een hele wave afslaan.

Rushen = lightweight+marathon imo.

snap jullie hoge scores ook niet, ik zie nooit praktisch nooit mensen met zo'n score, vijand of friendly.

Zelfde met jullie nukes. Ben 4de prestige en heb in al die tjid maar 2 nukes gezien.

Maarja, veel mensen halen die hoge scores ook in demolition enzo. Ze gaan voor kills in een objective based game. Ga dan TDM spelen en kijk eens of je dan nog die scores haalt?
Als je lightweight + marathon met striker gebruikt, kan je nooit zo'n hoge scores halen...
je kan gerust rushen zonder die 2; campen werkt echt niet zo goed als jij denkt, ze willen je toch direct terugpakken.
En je zegt dat je bijna nooit zo'n hoge scores ziet... 100+ kills is sowieso al zeldzaam;
Dan zijn er nog eens 8,5miljoen+ spelers, dus de kans dat je ze dan tegenkomt is klein :)

About the nukes: dan moet je miss maar eens spelen met betere spelers, dan zal je er wel meer tegenkomen;
Als je 6 nukes hebt op een dag, is dat bijlange geen uitzondering; dusja
Heb 'm zelfs al gehaald in free-for-all.

En toch logisch dat je in TDM niet zo'n hoge scores kan halen?
130 kills, dan zou score limit 13 000 moeten zijn en het is maar 7500 :duh:

Laatst bewerkt:
Met de .50 kun je kogels spammen. Dat betekend voor mij dat ik ineens geen fl**ker meer raak. Bij de intervention weet ik dat de eerste kogel raak moet zijn, concentreer ik me meer voor het schot en raak ik meestal.
ja dat is het denk ik, je aimt veel beter met intervention en volgens mij is de accuracy ook beter dan van de barret, dus minder hitmarkers, en bolt action is stoer natuurlijk:D

Laatst bewerkt:
  • #1.929
wtfak is dat bolt action eigenlijk?
heeft dat te maken met de kleine reloads tussen elke schot?

wtfak is dat bolt action eigenlijk?
heeft dat te maken met de kleine reloads tussen elke schot?
Semi-auto = per schot wordt de kogel afgevuurd en automatisch wordt de lege huls eruit gegooid en een nieuwe ingelegd.

Bolt-action = per schot wordt een kogel afgevuurd. Voor de lege huls uit te doen open je de loop door een klein handvaatje te draaien en naar achter te trekken, en laat hem trg gaan voor nieuwe kogel in te steken.

Een shotgun is dan weer pump-action(model 1887 is lever-action, ranger is break-action).

Jagers gebruiken nog veel bolt-action omdat er geen energie verloren gaat om de loop te openen en de kogel eruit te smijten(wordt gedaan met de energie van de afgeschoten kogel) in tegenstelling tot semi-action.

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Als je 6 nukes hebt op een dag, is dat bijlange geen uitzondering; dusja
Heb 'm zelfs al gehaald in free-for-all.
dus jij vind 6 nukes op een dag normaal? Waarom dat ik er dan zo goed als nooit eentje tegenkom?

dus jij vind 6 nukes op een dag normaal? Waarom dat ik er dan zo goed als nooit eentje tegenkom?

6 nukes op een dag is normaal als je toch redelijk goed bent.
Eerste keer dat ik m'n nuke unlockte, had ik hem in de 2 van m'n 4 games die ik toen gespeeld heb;
als jij een ganse dag speelt, kan je 6 nukes met gemak halen;
Ben ook nog maar 11 keer genuked door iemand anders, maar als ik met m'n clan speel dan hebben we toch zeker 1 op 3 games nuke.

• #1.934
Nuke hangt puur vanaf met wie je speelt, tegen wie je speelt en wat je speelt.

Of als je harriers met moeite één kill of zelfs helemaal niets kunnen halen in die 40 seconden... :(

Zelf knal ik alles in de lucht meteen af met cold-blooded+stinger class dus mss daarom dat ik weiniger nukes ofzo zie?

Snap niet waarom je jezelf 10 keer laat afschieten door een harrier ....

• #1.938
anyways, ik ga vandaag niet meer spelen.. wat een klote dag. waisted van gister en toch van mezelf verwacten dat ik super snel ben met reageren en alles overzie :P

anyways, ik ga vandaag niet meer spelen.. wat een klote dag. waisted van gister en toch van mezelf verwacten dat ik super snel ben met reageren en alles overzie :P
Lol, ik durf soms na een J'ke ook een potje te spelen, en ben dan ook altijd heel verbaasd waarom ik toch zo slecht ga. :roflol:

2e prestige nu ondertussen :cool:

Geen tijd meer voor cod :( me steam friends is naar de t*fus... 0 vrienden :D

Terug
Naar boven