NotoriousXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 96
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je 50k kills hebt met een bepaald wapen en daarmee dan een k/d hebt van 2,05 dan kan je toch niet slecht zijn he
en over de tijd gesproken, hij heeft 11dagen playtime![]()
je hebt dus ng 24u om 17k kills te halen om even te staan; dus slecht is hij echt niet

Tis niet zo'n noob hardscoper ehIk wil niet stoken ofzo
Maar als het enige wat je doet snipen is, dan is een K/D ratio van 2.05 toch niet zo extreem?

Weet niet hoe lang het heeft geduurdhoelang duurt dat potje bij jou dan? 30 min ofzo
echt zeer netjes man!
toch effe
Striker met extended mags?130 kills![]()
Weet dat ik al paar foto's gepost heb van mijn score, maar deze moest ik gewoon posten
Is zeker m'n top qua kills nu
Killstreak setup: Predator - Harrier - Chopper gunner
Map: Scrapyard
Game mode: Demolition
Weapon setup: Striker extended mags; Scavenger pro, Stopping power pro, Steady aim pro.
![]()

Hoezo? Striker is volgens mij shotgun = close combat.
post jij dan eens een foto van 130 kills met spas-12Ik ben na een maand offline te zijn geweest weer een beetje begonnen met spelen
oh en striker is gay, spas-12 all the way![]()

en wat bedoel je hier mee?

Hahah ja wel hoor, ik ga daar wel voor130 kills, nice![]()
Speelt niemand het spelletje dan? (dwz bommen planten, diffusen enz) zodat je lang de tijd heb om te spelen? Ik wil altijd gelijk die k*tbom plaatsten en ga ik totaal niet voor de mensen en word ik vaker neergeschoten. Daarom haal ik nooit hoge kill/death in demolition. Domination ftw!
alleen niet als een blinde op die bommen af, als ik weet dat ik iedereen rond de bom weg heb gekregen (goed scannen) dan ga ik de bom planten of defusen

niceIk ben na een maand offline te zijn geweest weer een beetje begonnen met spelen
oh en striker is gay, spas-12 all the way![]()
Persoonlijk vind ik spas-12 ook beter, maar met striker kan je er 5 killen in miss 5 secondenmaar spas-12 wint sowieso qua range
Campen bij de punten die je vijand moet vernietigen, dus in een gebouwtje ofzo is shotgnu super voor campen. Striker is semi-auto dus ideaal voor veel vijanden uit te schakelen zeker met die extended mags kun je een hele wave afslaan.Hoezo? Striker is volgens mij shotgun = close combat.
Extended mags = rushen met minder reloads..
dus..?
Als je tegen onze clan speelt kun je er toch op rekenen dat je als camper der aan gaat. Wij schreeuwen ons kapot op zo'n mong*len. Bij TDM vind ik dat dat nog het minste is.@ fodman, 130 haal ik niet maar ik haal wel redelijk hoge scores (kill/death 1,80 and rising) heb 5x genuked (+-10 x meegemaakt, 2e prestige) maar ik haal vaak dominator bij domination. De meeste hier doen dat. Punt is wel dat als je team deathmatch oid gaat doen, veel mensen ergens in een hoekje gaan zitten en je afcamperen. Is in mw2 heel erg tov van mw1. Misschien ligt het aan jou?
Verder: die spas is de "nieuwe" shotgun of niet dan. Teringdingen.