Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

Ik moet de Nuke nog unlocken :o. Heb nu harrier-pavelow-chopper, volgende unlock de nuke en dan proberen te gaan voor het 'end of line' plaatje.

als je 50k kills hebt met een bepaald wapen en daarmee dan een k/d hebt van 2,05 dan kan je toch niet slecht zijn he :rolleyes:
en over de tijd gesproken, hij heeft 11dagen playtime :p
je hebt dus ng 24u om 17k kills te halen om even te staan; dus slecht is hij echt niet

Ik wil niet stoken ofzo:p

Maar als het enige wat je doet snipen is, dan is een K/D ratio van 2.05 toch niet zo extreem?

130 kills :)

Weet dat ik al paar foto's gepost heb van mijn score, maar deze moest ik gewoon posten :p

Is zeker m'n top qua kills nu :D

Killstreak setup: Predator - Harrier - Chopper gunner
Map: Scrapyard
Game mode: Demolition
Weapon setup: Striker extended mags; Scavenger pro, Stopping power pro, Steady aim pro.

Foto0302.jpg

hoelang duurt dat potje bij jou dan? 30 min ofzo:D

echt zeer netjes man!

130 kills :)

Weet dat ik al paar foto's gepost heb van mijn score, maar deze moest ik gewoon posten :p

Is zeker m'n top qua kills nu :D

Killstreak setup: Predator - Harrier - Chopper gunner
Map: Scrapyard
Game mode: Demolition
Weapon setup: Striker extended mags; Scavenger pro, Stopping power pro, Steady aim pro.

Foto0302.jpg
Striker met extended mags?

Hoezo camper?:p

130 kills, nice:roflol:

Speelt niemand het spelletje dan? (dwz bommen planten, diffusen enz) zodat je lang de tijd heb om te spelen? Ik wil altijd gelijk die k*tbom plaatsten en ga ik totaal niet voor de mensen en word ik vaker neergeschoten. Daarom haal ik nooit hoge kill/death in demolition. Domination ftw!

Ik ben na een maand offline te zijn geweest weer een beetje begonnen met spelen :)

oh en striker is gay, spas-12 all the way ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.912
130 kills, nice:roflol:

Speelt niemand het spelletje dan? (dwz bommen planten, diffusen enz) zodat je lang de tijd heb om te spelen? Ik wil altijd gelijk die k*tbom plaatsten en ga ik totaal niet voor de mensen en word ik vaker neergeschoten. Daarom haal ik nooit hoge kill/death in demolition. Domination ftw!
Hahah ja wel hoor, ik ga daar wel voor :p alleen niet als een blinde op die bommen af, als ik weet dat ik iedereen rond de bom weg heb gekregen (goed scannen) dan ga ik de bom planten of defusen;)

Gister wel paar lekker potjes S&D misschien dat ik dat wat vaker ga doen..
Dat is toch wel leuk hoor, kat en muis spel:D
vooral leuk als je niet dood gaat en in totaal 10 kills haalt en 4-0 wint met je clan elke keer:D
Ik ben na een maand offline te zijn geweest weer een beetje begonnen met spelen :)

oh en striker is gay, spas-12 all the way ;)
nice

Persoonlijk vind ik spas-12 ook beter, maar met striker kan je er 5 killen in miss 5 seconden :p maar spas-12 wint sowieso qua range

Persoonlijk vind ik spas-12 ook beter, maar met striker kan je er 5 killen in miss 5 seconden :p maar spas-12 wint sowieso qua range

Ik had ooit de striker geprobeerd maar ik had vaak zo'n 3 schoten nodig om iemand te killen waar de spas maar 1 nodig had. Punt is wel dat je met een spas niet mag missen

demolition is goed te doen veel kills meestal spaar ik me predator missiles op en dan zodra het volgende potje begint gebruike :D

Hoezo? Striker is volgens mij shotgun = close combat.
Extended mags = rushen met minder reloads..

dus..?
Campen bij de punten die je vijand moet vernietigen, dus in een gebouwtje ofzo is shotgnu super voor campen. Striker is semi-auto dus ideaal voor veel vijanden uit te schakelen zeker met die extended mags kun je een hele wave afslaan.

Rushen = lightweight+marathon imo.

snap jullie hoge scores ook niet, ik zie nooit praktisch nooit mensen met zo'n score, vijand of friendly.

Zelfde met jullie nukes. Ben 4de prestige en heb in al die tjid maar 2 nukes gezien.

Maarja, veel mensen halen die hoge scores ook in demolition enzo. Ze gaan voor kills in een objective based game. Ga dan TDM spelen en kijk eens of je dan nog die scores haalt?

Ik gebruik nu FAL met lightweight en marathon, vet wapen

en nu als killstreak setup uav-counteruav-predator. met uav en counteruav heb je als team zoveel voordeel, ik win bijna alles :p

@ fodman, 130 haal ik niet maar ik haal wel redelijk hoge scores (kill/death 1,80 and rising) heb 5x genuked (+-10 x meegemaakt, 2e prestige) maar ik haal vaak dominator bij domination. De meeste hier doen dat. Punt is wel dat als je team deathmatch oid gaat doen, veel mensen ergens in een hoekje gaan zitten en je afcamperen. Is in mw2 heel erg tov van mw1. Misschien ligt het aan jou?

Verder: die spas is de "nieuwe" shotgun of niet dan. Teringdingen.

Laatst bewerkt:
@ fodman, 130 haal ik niet maar ik haal wel redelijk hoge scores (kill/death 1,80 and rising) heb 5x genuked (+-10 x meegemaakt, 2e prestige) maar ik haal vaak dominator bij domination. De meeste hier doen dat. Punt is wel dat als je team deathmatch oid gaat doen, veel mensen ergens in een hoekje gaan zitten en je afcamperen. Is in mw2 heel erg tov van mw1. Misschien ligt het aan jou?

Verder: die spas is de "nieuwe" shotgun of niet dan. Teringdingen.
Als je tegen onze clan speelt kun je er toch op rekenen dat je als camper der aan gaat. Wij schreeuwen ons kapot op zo'n mong*len. Bij TDM vind ik dat dat nog het minste is.

Ja, heb zelf nu KD-ratio van 1.65, zat eerst op 1.76, gezakt omdat ik nu gewoon zo wat vanalles aant proberen ben enzo en lag doordat ik/broer/vriendin aant downloaden zijn(ja, merk je echt heel snel, al komt er maar 1 torrent langzaam binnen, slaat nergens op).

Maar ja, nukes halen lukt dus blijkbaar niet zo goed in TDM als jullie allemaal ze halen/zien in Demolition? Niet slecht bedoeld ofzo.

mss dat ik een van jullie derna eens toevoeg, zine hoe jullie het doen in een TDM? :)

Vandaag echt lekker bezig... werd tijd! Weet niet meer wie raffica aan had geraden, maar +1 voor raffica! Met stopping power is het gewoon de ideale side voor als mijn TAR leeg is.

Maar wanneer gaan we nu eens met z'n alleen een paar potjes doen? Vanavond?

Terug
Naar boven