AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.881
Bij Battlefield bad company gaat dat ja :p dan gaat je kogel ook echt rechtdoor; bij cod niet, wijkt altijd af;
dus weinig nut imo, en je kan ook gwn je crosshairs gebruiken om je op te baseren;
maar heb je dan games waar je nooit hitmarker haalt fwa?
ik heb élk game paar hitmarkers, ook al shiet ik op borst
met deze combi heb ik nooit hitmarkers:
intervention + FMJ
sleight of hand pro + fast ADS
stopping power pro + extra damage vs vehicles
steady aim pro + long breath hold

en natuurlijk: GOED MIKKEN!
Ik ga denk ik ook binnekort eens een keer een intervention potje filmen:D

met deze combi heb ik nooit hitmarkers:
intervention + FMJ
sleight of hand pro + fast ADS
stopping power pro + extra damage vs vehicles
steady aim pro + long breath hold

en natuurlijk: GOED MIKKEN!
Ik ga denk ik ook binnekort eens een keer een intervention potje filmen:D
dat is de setup die iedereen gebruikt, inclusief ik :p ik kan me echt niet voorstellen dat jij nooit hitmarkers krijgt;
zelfs m'n broer krijgt constant hitmarkers, die schiet zo goed als alleen met intervention; 50k kills;
en hij vindt het ook irritant

• #1.883
Zoals ik al zei: ik maak binnekort wel eens een filmpje.
Maarre 50k kills met intervention zegt niet alles, zegt voornamelijk wat over de tijd die hij al achter dat spel heeft doorgebracht:P
sommige mensen spelen ook 'alleen maar met tar-21' en die zijn er ook niet goed mee ofzo :P

Maarre 50k kills met intervention zegt niet alles, zegt voornamelijk wat over de tijd die hij al achter dat spel heeft doorgebracht:P
sommige mensen spelen ook 'alleen maar met tar-21' en die zijn er ook niet goed mee ofzo :P
heb je zo'n record ding? als ik nog wat beter in fast-scoopen word en me scores altijd goed zijn wil ik dat ook eens doen, montage dan wel ofc.

• #1.885
heb je zo'n record ding? als ik nog wat beter in fast-scoopen word en me scores altijd goed zijn wil ik dat ook eens doen, montage dan wel ofc.
Ik zonder montage, dat gezeik ook altijd met die computer programma's..
Nee ik ga gewoon kijken of ik het kan opnemen met cameratje :o

als je 50k kills hebt met een bepaald wapen en daarmee dan een k/d hebt van 2,05 dan kan je toch niet slecht zijn he :rolleyes:
en over de tijd gesproken, hij heeft 11dagen playtime :p
je hebt dus ng 24u om 17k kills te halen om even te staan; dus slecht is hij echt niet

Laatst bewerkt:
  • #1.887
Nope klopt, maar dat zei je er niet bij;)

Ik zonder montage, dat gezeik ook altijd met die computer programma's..
Nee ik ga gewoon kijken of ik het kan opnemen met cameratje :o
aah zo, trouwens goed nieuws, ik ga p.25 februari weer met me intervention beginnen, ow dat is vandaag, no shit sherlock:D

• #1.890
als je 50k kills hebt met een bepaald wapen en daarmee dan een k/d hebt van 2,05 dan kan je toch niet slecht zijn he :rolleyes:
en over de tijd gesproken, hij heeft 11dagen playtime :p
je hebt dus ng 24u om 17k kills te halen om even te staan; dus slecht is hij echt niet
wahhahah die tijd zegt niks man, ik laat dat ding zo vaak aanstaan + kloten in private matches.. ik vind 2.02 kill death echt netjes:)

enne koen, hoezo weer intervention? en hoezo is dat goed nieuws :o?

wahhahah die tijd zegt niks man, ik laat dat ding zo vaak aanstaan + kloten in private matches.. ik vind 2.02 kill death echt netjes:)

kerel :p die tijd telt alleen de games die je echt speelt....
Als ik het spel ganse dag laat opstaan, gaat er niets bijkomen hoor;
Als ik 3 games speel van 10min dan komt er gewoon 30min bij.
Maar als ik hem gewoon 30min laat opstaan, zonder een game te spelen, komt er niets bij :)

• #1.892
kerel :p die tijd telt alleen de games die je echt speelt....
Als ik het spel ganse dag laat opstaan, gaat er niets bijkomen hoor;
Als ik 3 games speel van 10min dan komt er gewoon 30min bij.
Maar als ik hem gewoon 30min laat opstaan, zonder een game te spelen, komt er niets bij :)
dan snap ik er niks van?
want ik = altijd boven aan met hoogste kills.. dus dan snap ik er niks van of je broer moet elk potje +100 kills maken..

dan snap ik er niks van?
want ik = altijd boven aan met hoogste kills.. dus dan snap ik er niks van of je broer moet elk potje +100 kills maken..

11 dagen playtime = 264 uur = 15840 minuten
ofwel 1584 games van 10 minuten.

50 000 kills / 1584 games = 31,5 kills gemiddeld per game

en dat heeft hij :)

• #1.894
ok

intervention is te bruut gewoon, ik speel laatste tijd alleen nog maar met intervention fmj,stopping power,ninja,scavenger en clays :D
Heb er vandaag alweer een nuke meegehaald in highrise(ook al waren 14 kills met de choppagunner :o)

Ik heb ook FMJ op Intervention geprobeerd in een potje demolition met mooijboy straks.. Eerste helft was k*t, 2e was beter.. Maar belangrijker is dat ik volgens mij niet één hitmarker heb gehad op 13 kills ofzo.

FMJ doet niet meer schade. Alleen als je door een muur/object schiet verliest hij minder schade.

Idd, FMJ verhoogt je schade niet, dat doet alleen SP. FMJ zorgt er wel voor dat je kogels makkelijker penetreren door muren en dergelijke.

Full Metal Jacket, often shortened to FMJ, is a weapon attachment in Call of Duty: Modern Warfare 2. Its effects on penetration are completely identical to those of Deep Impact from previous Call of Duty games. It does not increase damage against exposed targets, although it does show a damage modifier when adding FMJ as an attachment. Instead, it reduces the amount of damage lost when shooting through materials.

Bron: http://callofduty.wikia.com/wiki/FMJ

Laatst bewerkt:
  • #1.898
K*t troep vandaag..
alleen maar campers, maar 1 keer nuke gehaald :(
ben nu ook even bezig met SCAR-H + stinger voor scavenger, CD én ninja pro te halen.. god god wat is dat wennen zeg :P

O nee maar 1 nuke :(

M'n eerste goeie game vandaag, terug alleen met striker gespeeld, demolition;
Zelfde killstreak setup als vorige: predator - airstrike - harrier
Veel deaths, maar ja, veel noobtubers ook :(
En ook net niet m'n top kills verbroken :o

Foto0300.jpg

Terug
Naar boven