Fitness Seller

Modus: cutting on Test-e, Tren-e, Winny, T3 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Update.

Ik heb afgelopen zondag de 2 magische vials gepakt : test-e & tren-e.
De dosis opgezogen in de spuit....>500 mg test-e + 400 mg tren-e...> en 2 ML geinjecteerd per schouder! Daarnaast 40 mg winny tabs. M.a.w. de eerste spuit zit er in> Let the journey begin:rocknana:!
Nu elke dag 40 mg winny tabs.

Ook belangrijk: start gewicht van kuur: 94 kg > 15% vet

Ik heb deze week lekker getraind , volgens split wat ik hierboven heb opgenoemd. ongeveer 30 min per training voor het krachtgedeelte , vervolgens eiwitshakie erin en dan nog een 30 min cardio navolgens.
Ik heb dus cardio gedaan op maandag + dinsdag na mijn krachttraining. Ivm hemelvaartsdag (waar de gym is gesloten) heb ik gisteren maar legs gedaan (ipv rustdag), maar daarna zocht ik het niet meer om cardio te doen.

Daarin tegen ben ik vanmorgen om 8 uur een dikke 45 min gaan hardlopen > hartslagmeter om met 70-80% van max heart rate. Dit ging redelijk goed. Met tussenpozen heb ik wel eens moeten stoppen met hardlopen en een stevige loop/wandelpas aangehouden. Ik merk dat mijn conditie echt wel verbeterd kan worden!:o (vroeger voor bbing , liep ik makkelijk een paar km hard).
Gaan we aan werken!
Ik ga proberen te regelen dat ik z.s.m. de oude hometrainer(fiets) van mijn pa hier heb staan, zodat ik hier elke ochtend op nuchtere maag een 45 min/60 min op kan gaan beesten:D . Ik vertrouw het hardlopen niet zo ivm blessure gevoeligheid. OOk heb ik gisteren benen krachttraining gedaan, en lijkt mij dat het hardlopen in de ochtend niet echt bevordelijk is qua herstel..just my 2 cents

Ik merk nog geen krachttoename met het trainen, maar door de enthenaat versie kan dit nog even op zich laten wachten. I must be patient;)! Winny had ik nog liggen, maar dat ik dit zo'n supermiddel vind> nope. Ik denk als deze op zijn , dat ik niet snel meer voor winny ga.


Tot zover deze korte update.
Ik probeer 1/2 x in de week update te doen.

Ieder fijn weekend!

Gr
 
Laatst bewerkt:
By the way>

wel even de volgende gedachtenspinsels....wat vinden jullie van onderstaande??

Ik zit wel nog te denken om creatine bij mijn kuur te gaan pakken, maar ik twijfel heel erg tussen 3 soorten > monohydraat versie , de ester versie of de Kre Alkalyn creatine (en van welk merk? Normaal haal ik alles bij xxl , thuismerk). Iemand goede ervaringen met een van deze soorten creatine in combo met kuur?

Verder denk ik dat ik dan ook gelijk wat taurine bestel, omdat ik tijdens mijn vorige kuur op gegeven moment last kreeg van backpumps die mij soms serieus belemmerde om nog vol een 2 of 3e set te squaten.
Multivitamine ook noodzakelijk?
Wil namelijk ook niet teveel pilletjes naar binnen knallen, gezien gebruik winny ook:)

Ik hoor graag jullie meningen
 
tja heb van kriel gehoord dat je best een appeltje meer eet ipv een multivit te nemen als je aan de orals zit. ivm u lever...


als je creatine wil nemen zou ik de ethyl ester nemen. die houd naar het schijnt geen vocht vast. en past dus ook in de cut ;)
 
Met een dosis als 500 test & 400 tren is creatine naar mijn mening erg weggegooid geld, ik denk dat je het beter kan bewaren tot na de kuur hoor.

Krachttoename zal nog wel enkele weekjes op zich laten wachten, hoewel met die winny's het misschien volgende week wel al is? Gewoon lekker knalle dus ;)

Succes dude!!
 
tja heb van kriel gehoord dat je best een appeltje meer eet ipv een multivit te nemen als je aan de orals zit. ivm u lever...


als je creatine wil nemen zou ik de ethyl ester nemen. die houd naar het schijnt geen vocht vast. en past dus ook in de cut ;)

Met een dosis als 500 test & 400 tren is creatine naar mijn mening erg weggegooid geld, ik denk dat je het beter kan bewaren tot na de kuur hoor.

Krachttoename zal nog wel enkele weekjes op zich laten wachten, hoewel met die winny's het misschien volgende week wel al is? Gewoon lekker knalle dus ;)

Succes dude!!


Thanks gasten voor reply!!

Idd, krieltje had over de multi iets gezegd. Ik heb besloten om dan toch maar geen multi te nemen.

Qua Creatine> ik zat te denken om creatine aan het einde van de kuur (bijv vanaf week 10/11 ) erbij te pakken zodat het al werkzaam is, wanneer ik in mijn nakuur terecht kom.
Shadowlandz > je hebt gelijk...gewoon even geduldig zijn en afwachten totdat krachtverschil merkzaam word!
Al had ik wel een reactie van iemand gelezen, dat creatine veel beter word opgenomen tijdens een kuur. Wat ook bevestigd word in het boek Building the perfect beast (betreft de monohydraat versie dan.).

Gr
 
Beste lezers,

nieuwe maar korte update (ik moet eigenlijk al pleite)..> gisteren armen getraind en daarna nog een 30 min cardio gedaan....ik was op. 2 Oefeningen voor biceps met 3 sets:
- Dumbbell curls > 26 kg set 1: 10 reps , set 2: 26 kg - 7 reps, set 3: 26 kg - 5 reps.

En 3 oefeningen voor triceps met 2 sets:
- Close grip benchpres > set 1: 85 kg - 8 x , set 2: 85 kg - 6x
- Dipapparaat> set 1: 75 kg - 8x, set 2: 75 kg - 6 reps
- Pushdown op de latpully> set 1: 35 kg - 10 x , set 2: 35 kg - 8x.

Al met al : ging lekker> armen goed vol!
Meer doen wil ik eigenlijk niet omdat ik op maandag deadlift en mijn biceps daarbij ookal flink te voorduren hebben.

vanmorgen op nuchtere maag op de weegschaal > 95 kg. 1 kg erbij sinds vorige week zondag (start van kuur). Zal wel vocht zijn.
Vet % is het zelfde, maarja kan ook niet anders aangezien dit mijn 1e week was dat ik cardio toepaste na mijn krachttrainingen. (ik ga vandaag hometrainer fiets halen zodat ik vanaf aankomende week 45 min elke ochtend 5 dagen in week kan starten om het serieuzer aan te pakken)!!

Daarnaast heb ik nog eens gekeken naar mijn dieet. Ik zat de afgelopen paar weken op 15% onder onderhoud op de lage dagen, gevolgd elke 4e dag met wat hoger in carbs en dan precies het aantal kcall inname wat mijn onderhoud is.

Ik heb besloten om de lage dagen van 15% onder onderhoud te gaan > naar 20% onder onderhoud (+ in combo met cardio op nuchtere maag, denk ik wel dat dit wat gaat geven...wil niet gelijk te laag gaan).

Mijn lage dagen op 15% zagen er zo uit:
Dieet

3 dagen achter elkaar eet ik volgende dieet:

maaltijd 1: 88 gr Havermout
50 gr whey

maaltijd 2: 80 gr havermout
50 gr pro 80 eiwit shake

maaltijd 3: 65 gr zilvervliesrijst
200 gr kip

maaltijd 4: 65 gr zilvervliesrijst
200 gr koolvis

maaltijd 5: 65 gr zilvervliesrijst
200 gr koolvis

PWO shake: 46 gr whey

maaltijd 6: 30 gr zilvervliesrijst
200 gr koolvis
200 gr komkommer

maaltijd 7: 200 gr broccoli
150 gr koolvis

total: 2788 cal > waarvan 329 gr eiwit, 285 gr carbs, 38 gr vet.


DIt word nu (maaltijd 4 veranderd):
Dieet

3 dagen achter elkaar eet ik volgende dieet:

maaltijd 1: 88 gr Havermout
50 gr whey

maaltijd 2: 80 gr havermout
50 gr pro 80 eiwit shake

maaltijd 3: 65 gr zilvervliesrijst
200 gr kip

maaltijd 4: 200 gr Komkommer
200 gr koolvis


maaltijd 5: 65 gr zilvervliesrijst
200 gr koolvis

PWO shake: 46 gr whey

maaltijd 6: 30 gr zilvervliesrijst
200 gr koolvis
200 gr komkommer

maaltijd 7: 200 gr broccoli
150 gr koolvis

total: 2571 cal > waarvan 326 gr eiwit, 238 gr carbs, 36 gr vet.

We shall see wat it gives in combo met de cardio op nuchtere maag!
Binnenkort post ik weer een update!

Fijn weekend allen!:cool:
 
Zal wel goed lukken die combo hoor.

Maar afzien zal je :D Maar het resultaat zal er wezen ;)
 
Ik zou gewoon crea nemen hoor! kost je toch weinig.. naar mijn mening zoveel mogelijk
optimaliseren als je kuurt!

koop meteen een kilo verpakking pure crea ethyl ester kan je bijna een jaar mee toe..
 
Zal wel goed lukken die combo hoor.

Maar afzien zal je :D Maar het resultaat zal er wezen ;)

Ja, ik geloof je op je woord gab dat het afzien zal worden...Als het allemaal zo easy zou zijn, dan was het ook niet leuk meer:D We gaan er voor!


Ik zou gewoon crea nemen hoor! kost je toch weinig.. naar mijn mening zoveel mogelijk
optimaliseren als je kuurt!

koop meteen een kilo verpakking pure crea ethyl ester kan je bijna een jaar mee toe..


@ rwesselius > ik zat/zit inderdaad in dubio qua creatine. Ten eerste wil ik sowieso een goede creatine aan het gebruiken zijn zodra de kuur afgelopen is, om het zo wat op te vangen (in hoeverre creatine aas kan opvangen ;)).
Ik heb daarnaast ook gelezen op forum dat het goed zou zijn om tijdens de kuur al creatine erlangs te nemen ivm atp levels.

Als ik jou begrijp adviseer je mij om de gehele kuur en direct na de kuur > crea ethyl ester te pakken?

Ik dacht dat je creatine maar 4 weken max mocht nemen, of gaat dat bij deze niet op?

Heb je trouwens ook goed adresje waar deze kg goed te verkrijgen is tegen redelijke prijs?

By the way> Home trainer fiets in huis!!
Vraag me wel af hoe lang ie mee gaat gezien het een aftands ding is waarvan ik het vermoeden heb nog een keer door de poten heen te breken:D:p! Ach dan kan t vrouwtje ook lachen!
(ik regel me nog een moutinbike om als alternatief te kunnen gebruiken s ochtends)
 
Next Update.

Zit nu aan het einde van de 2e week en ik ga vanavond voor de 3e keer inject tren-e 400 mg en test-e 500 mg zetten. And good nieuws: het spul werkt als een tierelier....> mijn libido is sky high, zweet 'snachts als een hond en het welbekende lontje (wat bij mij al wat korter was) is beetje korter geworden. Let the game's begin:D!

Tijdens de trainingen van afgelopen week merkte ik klein krachtverschil. De reps die normaal als laatste/failure waren, duwde ik nu nog net wel zelfstandig uit!
Deadlift maandag ging lekker> pakte 2 sets met 150 kg.

Vanmorgen voor de progressie gewogen op nuchtere maag> weeg nu 95 kg, vet op voorkant buik lijkt wat minder te zijn, zijkant(lovehandels) en achterkant rug hetzelfde....en dat moet juist stukken minder!:o

Ik heb afgelopen week 4x in de week op nuchtere maag 45 min gefietst, tussen de 70% - 80% van mijn max heart rate. Dit ging naar mijn verbazing mij best goed af! Enige wat tegenviel en geen aanrader is: om op vrijdagochtend op nuchtere maag cardio te doen terwijl je op donderdagavond je benen nog hebt gesloopt na een gruwelijke benentraining!

Morgen is de gym bij ons alleen in de ochtend open (lekker handig:mad:), dus sla ik morgen de ochtend cardio noodgedwongen over en ga ik mijn rug in de ochtend trainen. Ik moet even kijken wanneer ik de cardio inhaal. Ben van plan om aanstaande week de cardio van 4x in de week op nuchtere maag naar 5x te doen (nuchtere maag).
Dit omdat ik het idee heb dat de vetverbranding niet hard genoeg gaat.

Wellicht ben ik te ongeduldig!!:o Ik eet nu pas sinds 1 week op 20% onder mijn onderhoud in kcal en heb pas 1 week met ochtend cardio op nuchtere maag (4x in week) erop zitten.

In plaats van mijn 1e idee om mijn kcal inname verder te verlagen naar 25% onder onderhoud, houd ik het dieet even zoals ie nu is en eet ik deze week ook nog op 20% onder onderhoud. Ik ga daarin tegen wel het verbruik groter maken door 5x in week cardio s ochtends te gaan doen.
Hopelijk werkt dit om up te speeden:rolleyes: We shall see!
Daarnaast ga ik in week 5 gebruik maken van T3 om mijn metabolisme verder omhoog te laten knallen.

Ben benieuwd wat het mij allemaal gaat geven...hoop op het beste!
 
Gaat goed toch!
4x cardio op lege maag is ongeveer wat ik deed, nu 5 a 6 soms..

Ik zou zo blijven eten ja, die cardio doet ook wat aan je totale kcal inname dan met die 20% onder onderhoud he.

succes verder makker!
 
Gaat goed toch!
4x cardio op lege maag is ongeveer wat ik deed, nu 5 a 6 soms..

Ik zou zo blijven eten ja, die cardio doet ook wat aan je totale kcal inname dan met die 20% onder onderhoud he.

succes verder makker!


Thanks!
 
Next Update>

vorige week (week 3 van cycle) ging lekker > meer kracht en kon meer reps uitpushen. bijv 160 x 2 reps deadlift na 2 eerdere sets met 150 kg.

Dieet is goed vol te houden en daar heb ik ook niet zo'n moeite mee. Mijn fysiek oogt al beter> spieren goed vol en meer vorm erin, daarnaast lijkt mijn buik al flink wat droger (voorkant). Waar het hardnekkige vet zit (onderkant rug/zijkant buik) lijkt ookal minder.
Ik heb in week 3 > 4x cardio gedaan. De 5e keer kon ik niet opbrengen.
Zondag voor de 4e keer inject gezet , dit maal voor de 2e keer in de benen. Bij 1 been zat ik vrij dicht bij een zenuw aangezien mn been lichtjes wat stuiptrekkingen begon te vertonen:o. Alleen toen ik de naald verder duwde, ging het goed (waarschijnlijk van de zenuw weg) en heb ik makkelijk kunnen injecteren.

Enige wat mij echt tegen begint te vallen is de cardio. Ik heb maandagochtend om 06:15 uur > 45 min cardio gedaan op nuchtere maagwat goed ging. Vervolgens op dinsdagochtend ging de wekker om 06:15 uur...maar toen ik op de hometrainer zat kon ik het niet opbrengen. Het voelde zwaar aan in mijn benen. Mijn benen voelen vermoeid aan> of het nu van de injects is of van het deadliften wat ik afgelopen zondag heb gedaan(kon maandag niet trainen). Merk ook dat het fietsen zwaar is. + in de week 1 x deadliften en 1x squaten. IN week 3 merkte ik ook dat ik minder kg's met de squat aankon. Wat ik behoorlijk k*t vond:mad:! Ik weet cutten is niet maxen op de lift's maar toch.

06:15 uur opstaan is niet mijn hobby, maargoed als ik cardio op nuchtere maag wil doen moet het zo wel aangezien ik (zoals de meeste) om half 9 moet beginnen met werken. Vandaag heb ik wel weer 45 min cardio op nuchtere maag gedaan en ging goed. Ik probeer het morgenochtend weer te doen en probeer die 4x in de week te halen deze week. Evt. door die andere keren die ik nog moet, in het weekend te doen.

Tot zover
 
Hey man, goeie update hoor, op deze manier ga je echt nog een goed resultaat behalen, kan je nu toch al zien (spieren voller, droger aant worden,..) Die cardio is idd een pain in the butt! Maar ach, wie mooi (lees: droog :p ) wil zijn...? :D

Komop man!!!
 
Je moet het mij niet zeggen dat cardio in de ochtend een ware marteling is !
Ik moet wel om 5u00 opstaan, om nauwelijks 30 min op mijn hometrainer te kunnen beuken, want om 6u05 vertrek ik reeds naar het werk om daar tegen 7u30 aan te komen !

Veel succes verder met de cut, en blijven doorgaan !!!!
 
Hey man, goeie update hoor, op deze manier ga je echt nog een goed resultaat behalen, kan je nu toch al zien (spieren voller, droger aant worden,..) Die cardio is idd een pain in the butt! Maar ach, wie mooi (lees: droog :p ) wil zijn...? :D

Komop man!!!

Je moet het mij niet zeggen dat cardio in de ochtend een ware marteling is !
Ik moet wel om 5u00 opstaan, om nauwelijks 30 min op mijn hometrainer te kunnen beuken, want om 6u05 vertrek ik reeds naar het werk om daar tegen 7u30 aan te komen !

Veel succes verder met de cut, en blijven doorgaan !!!!


Thanks guy's!!
Ik probeer sowieso de 4x in de week te halen. Alleen soms laten mn benen het niet toe...wat ik in mn vorige post ook noemde.
Maargoed..we gaan ervoor. Vanaf volgende week de T3 erin en eens zien wat dat gaat doen :D

By the way, niet geheel onbelangrijk...mijn gewicht op nuchtere maag 's ochtends is nu 96 kg! Wellicht vocht door de test-e maar maakt niet uit :D
 
goed bezig man.

als je cardio in de ochtend niet lukt, doe het dan savonds. mss ook een optie?


ik doe enkel in de week ochtendcardio, want moet net zoals shaqattack rond 5 uur opstaan, en kan +-45min. cardio doen.

mss eens tijd voor progressiefoto's?
 
goed bezig man.

als je cardio in de ochtend niet lukt, doe het dan savonds. mss ook een optie?


ik doe enkel in de week ochtendcardio, want moet net zoals shaqattack rond 5 uur opstaan, en kan +-45min. cardio doen.

mss eens tijd voor progressiefoto's?


Thanks!
Foto's voorlopig nog niet, wellicht in toekomst.
Beetje cameraschuw:D
 
Next update>

start week 5.

dus ook het begin van gebruik T3 > vandaag op nuchtere maag 25 mg ingenomen.

verder net de inject gezet met 500 mg test-e en 400 mg tren-e.
En al 2 tabs winny naar binnen. De andere 2 neem ik rond 6 uur.

Verder heb ik mijn dieet aangepast. In building the perfect beast heb ik gelezen dat je metabolisme met 125 t/m 200% kan stijgen (afhankelijk dosis) door T3. Dit ook met je eiwitsynthese.
In het boek word gebruik gemaakt van formule qua eiwit inname: vvm X 1.818.
Dit is in mijn geval 322,9 of te wel 323 gr eiwit per dag, wat in mijn dieet tot nu toe makkelijk haal.
Aangezien ik nu nog kleine dosis t3 neem > 25 mg (over 2 dagen verhoog ik naar 50 mg), laat ik mijn eiwit inname verhogen met 25%.

Mijn dieet is nu als volgt>

Lage dag in carbs (3 dagen achter elkaar)
maal 1> 88 gr havermout + 75 gr whey
maal 2> 80 gr havermout + 50 gr whey
maal 3> 65 gr zilvervliesrijst + 200 kip
maal 4> 200 gr komkommer + 200 gr koolvis
maal 5> 200 gr broccoli + 200 gr koolvis + 50 gr whey
Postworkout> 71 gr whey (op rustdagen bij maaltijd 6 genomen)
maal 6> 200 gr komkommer + 200 gr koolvis
maal 7 > 200 gr broccoli + 200 gr koolvis
totaal> 2634 cal, 403 eiwit, 176 khd, 36 gr vet

Hoge dag (elke 4e dag)
maal 1> 100 gr havermout + 75 gr whey + 2 bananen
maal 2> 80 gr havermout + 50 gr whey + 2,5 eiwit
maal 3> 65 gr zilvervliesrijst + 200 koolvis + 20 gr cashewnoten
maal 4> 65 gr zilvervliesrijst + 200 gr koolvis
maal 5> 65 gr zilvervliesrijst + 200 gr koolvis + 50 gr whey
Postworkout> 71 gr whey (op rustdagen bij maaltijd 6 genomen)
maal 6> 200 gr komkommer + 200 gr koolvis
maal 7 > 200 gr broccoli + 200 gr koolvis
totaal > 3423 cal (5% boven onderhoud) , 416 eiwit, 339 khd, 45 gr vet

Zoals jullie zien verschilt het dieet niet veel met ervoor. Alleen heb ik eiwit omhoog geknald, door voornamelijk whey gebruik. Dit om meerdere redenen:
- met whey heb je makkelijk meer eiwit binnen
- hoog gehalte aan bcaa's

Nadrukkelijk benoem ik dat dit tijdelijke dieeten zijn en geen blijvende voor all year round (gezien hoge eiwit gehalte etc). Ik denk dat hoge eiwit gehalte zowieso in kuur voordelen heeft qua spierbehoud en wellicht beetje groei (zou mooi zijn;):D).

1 pain in the but> heb wat verrekt bij mijn hamstring , dus heb afgelopen dagen niet gefietst. Al is de pijn/gek gevoel nu voor 90% weg > sneller herstel door aas. Hopelijk dat morgen weer als vanouds aanvoelt!
Toch kies ik naar alle waarschijnlijkheid morgen wel voor de veilige weg door morgen bij rugtraining de deadlift niet te doen en meer te richten op chin's etc. Ik test mn benen donderdag wel uit met legtraining. Beter 1 week wat minder, dan morgen vol op de deadlift te trainen met risico dat het mis gaat!
Lijkt mij..

tot zover
en nog fijn weekend gasten!
 
dat zijn idd heel wa whey schepjes. maar als jij er goed op gaat waarom niet dan ;)


suc6 verder makker!
 
Back
Naar boven