AndroidHealthClinic

Modus: cutting on Test-e, Tren-e, Winny, T3

Bezoekers in dit topic

Gasten,

tis al even geleden maar toch effe een update.
In week 5 mn hamstring verrekt maar dit was gelukkig al tijdig weg en heb ondanks mijn voornemen om die maandag op safe te spelen en niet de deadliften, toch gedeadlift > kon het niet laten:D : resulaat 3x 170 kg!
Wel heb ik die week geen cardio gedaan om mijn benen wat te laten bij komen.

Afgelopen week 6, heb ik 3x gecardioot na mijn krachttraining, 35 min per keer. Door de T3, voel ik mij enorm slaperig en kan ik erg moeilijk mijn bed uit. Ik zit (opgebouwd) al op de hoogste dosis van 100 mg per dag. Ik ga niet verhogen.

Vet% gaat erg goed, het valt mijn vrouw ook op dat mijn buik al aardig droog aan het worden is. Zit nu op zo'n 12% schat ik zo. De lovehandels > zijkantbuik/achterkant rug is ookal stukken minder maar zitten er nog.
Ik heb daarom het idee om het dieet deze week hetzelfde te houden als laatst gepost (post 39). Ook 3x per week cardio na trainen te doen en op zaterdag 1x op nuchtere maag. Kijken wat dat gaat doen.
Als ik het idee heb dat het niet snel genoeg gaat, dan ga ik vanaf volgende week mijn dieet nog wat aanpassen door op de lage dagen van 2634 cal naar zo'n +/- 2300 /2400 cal te gaan door de koolhydraten verder te verlagen. Dit door bijv om 13:00 uur de rijst weg te halen en vervangen door groene groente. Ik houd jullie hiervan op de hoogte.

Afgelopen week ging trainen wel lekker, al voelde ik mij wat moe. Ik kon geen nieuwe pr's zetten of die ik vorige week behaald had (bijv 170 kg - 3x deadlift) opnieuw doen. Ik krijg ook het idee dat ik wat overtraind ben + in combo met weinig eten.
Ik had zelf het plan om na deze kuur mijn trainingsschema te veranderen van een 4daagse split naar een 3daags schema. De volume vermindering word ook aangeraden om je gains van de kuur te behouden. Daarnaast wil ik mij ook meer gaan toeleggen op prestatie's in kg's op de grote lifts (deadlift, squat, bench, military press) + massa winst. IN 1e instantie starten met Texas method en later met Jim Wendlers 5-3-1 method (zie http://forum.dutchbodybuilding.com/f114/hulp-gevraagd-211181/#post3954021)
Doordat ik mij nu al wat overtraind voel zit ik echter te denken om binnenkort (tijdens mijn kuur) wellicht al te starten met texas method offfff dat ik in mijn huidige split schema niet meer tot failure ga trainen (en met deadlift op maandag vollume wat omlaag breng > 1 max set). Wat is jullie advies hierover?

tot zover de update en tot snel gasten!
 
Lijkt goed te gaan dus!!
En goeie deadlift toch al ondanks die hamstring :)
Dat slaperige gedoe had ik ook van T3... ik kon vooral namiddag wel een uurtje of 2 op de zetel liggen!
Over die texas method enzo ken ik niks dus kan je niet helpen :D

Succes verder!
 
Ik had zelf het plan om na deze kuur mijn trainingsschema te veranderen van een 4daagse split naar een 3daags schema. De volume vermindering word ook aangeraden om je gains van de kuur te behouden. Daarnaast wil ik mij ook meer gaan toeleggen op prestatie's in kg's op de grote lifts (deadlift, squat, bench, military press)


zou dan 3 keer full body doen!

squat
DL
MP
pullup
dip
 
zou dan 3 keer full body doen!

squat
DL
MP
pullup
dip


Thanks voor je reactie!

Update
Ik heb op dit moment mijn trainingsschema wat in het begin van dit topic is gepost wat veranderd in volume. Ik doe nu bijv geen 4 werksetjes deadlift meer, gezien het lange herstel.
Ook train ik nu niet tot failure, en het gaat lekker. Van de week drukte ik op chest day : 1e set 115 kg - 6x schuin (net niet borst aanraken).

Qua dieet gaat ook goed. Ik heb besloten om het wat up te speeden door helemaal geen complexe carbs meer te eten op mijn lage dagen. Ik eet nu vanaf 's ochtend's t/m laatste maaltijd 200 gr broccoli of 200 gr komkommer (de eiwitten inname en soort producten is hetzelfde gebleven als eerder in dit topic aangegeven). Ik heb het idee dat het nu weer wat versneld word. Daarnaast heb ik vandaag een hoge dag en heb ik besloten om even te junken om zodoende ook mijn lichaam te laten schrikken van de hoge cal en koolhydraten inname....tot nu toe heb ik het volgende al gegeten: ontbijt > pannekoeken met appelstroop en banaan. , net bruine bolletjes met 4 rundshamburgers met rode ui en 700 ml volle verse melk , dadelijk rond uur of half 4 weer bruine bollen met 4 rundshamburgers met volle verse melk. Dan avond eten : basmati rijst met gekruide kipdrumsticks en gekruid kalkoenfilet. en om het af te maken bruine bollen met haring en uitjes :eek::D!....HEERLIJK na zoveel weken low carb en strict aan dieeten:D.

Vanaf morgen ga ik weer lage dagen hebben (zowieso 3 stuks achter elkaar en wellicht dat ik het verleng...moet effe kijken hoe ik me dan voel en hoe het gaat qua vet verlies)...op alleen maar groente + veel eiwit.

Ochtendgewicht nuchtere maag nu: 93 kg.
Bij navel en naar onderrug zit nog vet...rest is redelijk/ver droog!

Vandaag ga ik week 9 in van mijn kuur en heb net 500 mg test-e gezet en de laatste 400 mg Tren-e (had 2 vials)! De laatste loodjes van de kuur nu!

Ik ga na mijn kuur , in week 13 1 week rust pakken van trainen, en vanaf week 14 start ik met nieuw 3 daags schema.

Ben benieuwd of ik die laatste spekrandlaag eraf kan krijgen:D Al ben ik behoorlijk tevreden tot nu toe > ik heb zichbaar spiermassa gewonnen + ben flink droger geworden. Doel van deze kuur was ook niet wedstrijddroog worden, maar denk dat ik nu rond 10% sta. Ik kwam van zeker 15% als het niet meer was:o

Goed weekend nog!
 
gaat goed makker! nog even volhouden. laatste loodjes wegen het zwaarst. ondervind dit nu ook :)
 
gaat goed makker! nog even volhouden. laatste loodjes wegen het zwaarst. ondervind dit nu ook :)


THanks gab! Jij ook nog volhouden man! Hoe gaat ie verder bij jou?

TIs inderdaad wel lastig de laaste weken. Ik merk steeds vaker dat ik door de weeks al aan lekkere gerechten zit te denken etc..., maar toch lukt het mij om de lage dagen te volgen zoals gepland. Ook wanneer ik de boodschappen doe, betrap ik mijzelf erop dat ik langer door de supermarkten heen loop te speuren naar lekkere + gezonde gerechten (nadruk op lekker):cool:

Wel las ik vandaag weer iets over KETO dieet, en ik ben wel wat aan het twijfelen gegaan of ik dit dieet niet beter had kunnen doen met deze kuur ipv carb cyclen/low carb dieet. Ik twijfel of ik dan niet meer resultaat had gehad > wel k*t die twijfels :o! Maarjah, ik zit nu sinds vandaag in week 9, en het lijkt mij niet meer haalbaar om qua dieet nog over te schakelen naar keto. Dit omdat ik nog 4 weken kuur heb. Ik heb nog nooit KETO dieet gedaan, maar ben wel benieuwd en lees er goede dingen over, al vraag ik mij af of het ook goed te combineren is met een aas kuur.

PFFFFFFFFFFF> vandaag de hele dag vreten > HEERLIJK :D AL ging ik bij mijn maaltijd van half 4 wel bijna over mijn nek : 2e keer bruine bolletjes met 4 rundshamburgers + curry + veel volle verse melk + nog wat schepjes whey erin omdat choco whey (xxl) oh zo lekker is:D
 
Het gaat lekker, langzaam word ik steeds nog wat droger.
Op mijn lage dagen zit ik nu op sinds 2 weken op 1868 cal , waarvan 387 gr Proteine + 36 gr Carbs, 21 gr vet. Dit door bij de eerste 2 maaltijden de havermout te vervangen door 200 gr broccoli en 200 gr komkommer.

Alles gaat lekker, kracht is aanwezig + trainen gaat goed.
Dieet ben ik wel moe aan het worden, maarja week 9 ben ik nu ook bijna door en dat betekend nog 3 weken volhouden. Al heb ik mij nu aangewend om op zondag juist extreem veel carbs te eten vanuit pannekoeken , bruine bollen, havermout en volle melk + soms turkse pizza's (gewoon bij de c1000) die ik nog extra beleg met mager rundergehakt Yammi:D. Wanneer ik door de weeks een hoge dag heb, houd ik mij aan de hoge dag schema wat ik in dit topic heb beschreven (is nog the same).

Ik zit wel wat te stoeien met wat gedachten nu het einde van de kuur in zicht komt. Ik zou het op prijs stellen als jullie met mij mee willen denken hierin.

Ik neem nu nog steeds 100 mcg T3 ED. Ik heb nog totaal 78 pills over. Deze hoeven niet perse op. Waar het mij om gaat is , hoe kan ik het verstandigst afbouwen zodat mijn eigen T3 productie z.s.m. weer volledig aan de gang gaat. Is dit:
A. Zoals de zelfde manier hoe je de dosis verhoogt bij T3. Nu dan elke 3e dag de totale daginname met 25 mcg verlagen tot je op 0 komt?
B. 100 mcg T3 ed blijven nemen, en van de ene op andere dag stoppen?

Ik neig zelf naar een afbouw principe. kom dit ook tegen als ik zoek op dit onderwerp, maar vragen kan geen kwaad dacht ik zo. Wat is jullie mening hierover?

Feit waar mijn meeste gedachtenspinsels over gaan is:
Vanaf welke week bouw ik af? Nu in week 10 al? of in week 11? Je eigen T3 productie hersteld zich in ongeveer 2 weken.
Ik wil mijn gewonnen massa wel behouden.

Ik neig daarom om in week 11 af te bouwen zodat ik vanaf week 12 geen T3 meer pak: De test die ik in begin week 12 zet blijft nog 1 week actief.

Daarnaast hoe zit het met voeding: geleidelijk verhogen naar je onderhoudswaarde terwijl gelijkertijd de T3 inname ed afneemt? OF ineens het aantal kcal met juiste K/E/V verhoudingen op onderhoudsniveau gaan eten?

Ben erg benieuwd naar jullie meningen en adviezen hierover!
Thanks already!
 
Ik heb van mijn vorige post een vraag gemaakt in het algemene gedeelte ivm de weinig reactie's hier.
Ik bouw nu elke 5e dag af met 25 mcg. THanks Rusher en MHD!

Trainen gaat goed! Slapen redelijk, eergisteren kwam ik moeilijk in slaap, gisteren gemakkelijk! Verschilt per dag dus.

ALs ik de T3 heb afgebouwd naar 0, stop ik met het huidig dieet en ga ik op onderhoud eten met 50% carbs, 30% proteine, 20% vet. Ik zit nu op 75 mcg ed.Ik heb opnieuw mijn onderhoud berekend en deed daar een leuke ontdekking van resultaten die ik met de kuur tot nu toe heb bereikt :D

Voorlopige results:

Start gewicht:95 kg ('s ochtends op nuchtere maag)
Start vet%: 15% vet

Huidig gewicht: 94 kg ('s ochtends op nuchtere maag)
huidig vet%: 10%

ik ben 5% gezakt in vet%. Mijn onderhoudsniveau heb ik berekend via de Katc MC ardle formulie, hierin bereken je ook je vetvrijemassa. Mijn vetvrije massa is gestegen van: 80,75 kg naar 84,6 kg!

Ik ben tevreden met het resultaat!

Nu vanaf de 94 kg , lean bulken naar de 100 kg!:D
 
netjes hoor kerel! maar wel onwijs laag in kcals gegaan he.. dat durf ik nog niet echt, ik ga proberen rond de 3200kcals te blijven, ik vind het alleen niet zo erg om 6x pw cardio te doen, dus daar heb ik weer een troef! goeie resultaten wel man, ik doe precies dezelfde kuur als jou, alleen de T3 op 50/62.5mcg, ben benieuwd wat mijn resultaten worden!
 
netjes hoor kerel! maar wel onwijs laag in kcals gegaan he.. dat durf ik nog niet echt, ik ga proberen rond de 3200kcals te blijven, ik vind het alleen niet zo erg om 6x pw cardio te doen, dus daar heb ik weer een troef! goeie resultaten wel man, ik doe precies dezelfde kuur als jou, alleen de T3 op 50/62.5mcg, ben benieuwd wat mijn resultaten worden!


Thanks voor je reply!
Het is inderdaad aardig laag en ik merk vooral sinds deze week dat ik er klaar mee ben. Nu heb ik sinds afgelopen zondag geen complexe carbs gehad, en ik maak de week af. Op zaterdag en zondag houd ik een hogere dag.
Ik heb nu mijn plan bij gesteld om vanaf volgende week maandag te starten met mijn nieuwe dieet > op onderhoud 3400 kcal met 50% cars, 30% proteine , 20% vet.

Succes met je kuur!

owja > cardio is trouwens een bitch:p:D
 
Ja, wen maar aan die bitch, je zult je levenlang ermee te maken hebben! :P

Succes verder nog met uw kuur!
 
Kleine update.

Sinds vorige week woensdag zit ik op 0 mcg qua T3. Tevens bereik ik nu a.s. zondag week 14 en zal de nakuur starten: Week 14 t/m 18> Nolvadex 20 mg ED

Sinds vorige week maandag eet ik al mijn nieuw dieet waar ik zo'n 250 kcal boven mijn onderhoud zit, in ongeveer 50% carbs, 30% pro, 20% fat waardes zit.
Ik heb mij vanmorgen gewogen en ik woog meer als de 94 kg die ik eerder aangaf. Vorige week vrijdag woog ik er 97 kg op nuchtere maag. Vandaag woog ik 100 kg, maar moest ik daarna nog een redelijke boodschap doen op de toilet...waarschijnlijk is het nog steeds een ochtendgewicht van 97/98 kg. IK vermoed dat dit een hoop vocht is aangezien het mij niet reeel lijkt om te verwachten dat in halve week tijd 6 kg spier eraan is gekomen : dromen mag natuurlijk altijd he:D
Wellicht heb ik wel wat spier gepakt omdat ik erg laag in kcal zat , en nu 250 kcal meer eet dan wat ik nodig heb (uitgaand van het gewicht van 94 kg).

Vanaf zondag start de nakuur. Hcg heeft ook al goed geholpen, alles normal size. Dat de nakuur al snel gaat starten is ook wel nodig, denk te merken dat ik een schijfje heb achter 1 v. mijn tepels. Had misschien al arimidex kunnen pakken, maar ik twijfelde hier wat over. Ik denk dat ik mij aan mijn geplande programma qua nakuur houd. Of heeft iemand anders hier een andere mening over??

gr
 
Kleine update.

Sinds vorige week woensdag zit ik op 0 mcg qua T3. Tevens bereik ik nu a.s. zondag week 14 en zal de nakuur starten: Week 14 t/m 18> Nolvadex 20 mg ED

Sinds vorige week maandag eet ik al mijn nieuw dieet waar ik zo'n 250 kcal boven mijn onderhoud zit, in ongeveer 50% carbs, 30% pro, 20% fat waardes zit.
Ik heb mij vanmorgen gewogen en ik woog meer als de 94 kg die ik eerder aangaf. Vorige week vrijdag woog ik er 97 kg op nuchtere maag. Vandaag woog ik 100 kg, maar moest ik daarna nog een redelijke boodschap doen op de toilet...waarschijnlijk is het nog steeds een ochtendgewicht van 97/98 kg. IK vermoed dat dit een hoop vocht is aangezien het mij niet reeel lijkt om te verwachten dat in halve week tijd 6 kg spier eraan is gekomen : dromen mag natuurlijk altijd he:D
Wellicht heb ik wel wat spier gepakt omdat ik erg laag in kcal zat , en nu 250 kcal meer eet dan wat ik nodig heb (uitgaand van het gewicht van 94 kg).

Vanaf zondag start de nakuur. Hcg heeft ook al goed geholpen, alles normal size. Dat de nakuur al snel gaat starten is ook wel nodig, denk te merken dat ik een schijfje heb achter 1 v. mijn tepels. Had misschien al arimidex kunnen pakken, maar ik twijfelde hier wat over. Ik denk dat ik mij aan mijn geplande programma qua nakuur houd. Of heeft iemand anders hier een andere mening over??

gr

Aromasin bij nemen ?

Heb je toevallig ook voor/na foto's?
Als volgende kuur iets zou veranderen, wat zou je dan veranderen? Meer Kcals??

Nette gains wel gemaakt toch :thumbs:
 
Aromasin bij nemen ?

Heb je toevallig ook voor/na foto's?
Als volgende kuur iets zou veranderen, wat zou je dan veranderen? Meer Kcals??

Nette gains wel gemaakt toch :thumbs:


Ik ben tevreden met de kuurresultaten en al helemaal met de gains!
Deze kuur was bedoeld om mijn vet% omlaag te brengen en liefst nog wat massa te winnen, wat aardig gelukt is. Opzich ben ik ook tevreden met het dieet + combo cardio (al viel de cardio vanaf week 6 weg).

Mijn plannen voor het vervolg:
Ik ben van plan om eerst de boel de boel te laten en alles te laten herstellen. 12 weken on = 12 weken off. Dan ben ik vervolgens van plan om in dec te starten met een nieuwe kuur gericht op massa winst.Zit al te denken aan een classic kuur van: test-e + deca en dan nog de eerste 4 weken een goede orall (dianabol of anavar). Maar ik moet nog even kijken, en maak er wellicht nog een topic over om te komen tot een keuze. Lijkt mij dat ik dan in weight en massa wel over de 100 kg moet komen:D! Ik denk dat die kuur ook een 12 weker word, zodat ik dan vervolgens juni ,juli 2010 nog een kuur kan doen om te cutten. Misschien ook nog paar weken van aug (afhankelijk van wanneer ik op vakantie ga volgend jaar). Deze kuur die gericht is op cutten, zit ik nu over te brainstromen om dit niet met een lowcarb dieet te doen maar met een keto dieet. Alleen dit moet ik nog allemaal uitpluizen. Stap voor stap dus eerst herstellen en dan op naar dec. voor de massakuur!:D

Ik heb geen before en after foto's en ik ben eerlijk gezegd ook niet van plan om foto's op het forum te plaatsen. Wil liever anoniem blijven. Props voor de gasten die het wel doen!:thumbs:


Qua nakuur. A.s. zondag begint die : 4 weken lang 20 mg Nolvadex.
Ik heb immers nog arimidex liggen en vroeg me af of ik die nog kon nemen (ivm ook die kleine schijf die ik achter 1 tepel heb). Normaal neem je arimidex in de laatste weken van de kuur om de oestrogeenlevels al omlaag te krijgen, alleen daar ben ik al te laat mee omdat ik nu al bijna op 2 weken na mijn laatste inject test-e zit. Ik heb te weinig info of ik arimidex ook zo kan gebruiken in de nakuur en in welke opzet met combo nolvadex. Vandaar dat ik het vroeg in dit topic.
Wellicht dat ik er beter aan doe om de arimidex te bewaren voor de volgende cycle omdat deca ook een middel is die aardig wat aromatisering kan veroorzaken. Even kijken wat wijs is dus!???

Anyone some idea's ??
 
Ik ben tevreden met de kuurresultaten en al helemaal met de gains!

Heel mooi!


Qua nakuur. A.s. zondag begint die : 4 weken lang 20 mg Nolvadex.
Ik heb immers nog arimidex liggen en vroeg me af of ik die nog kon nemen (ivm ook die kleine schijf die ik achter 1 tepel heb). Normaal neem je arimidex in de laatste weken van de kuur om de oestrogeenlevels al omlaag te krijgen, alleen daar ben ik al te laat mee omdat ik nu al bijna op 2 weken na mijn laatste inject test-e zit. Ik heb te weinig info of ik arimidex ook zo kan gebruiken in de nakuur en in welke opzet met combo nolvadex. Vandaar dat ik het vroeg in dit topic.
Wellicht dat ik er beter aan doe om de arimidex te bewaren voor de volgende cycle omdat deca ook een middel is die aardig wat aromatisering kan veroorzaken. Even kijken wat wijs is dus!???

Anyone some idea's ??

Nou, ik kuur dan niet, maar het lijkt me logisch dat je nolva neemt, en hier een klein beetje arimidex bij kan toevoegen.., ideaal als je oestro zo snel mogelijk het lichaam verlaat, zeker met opkomende gyno!
Maargoed, dat moet je de andere maar vragen..
Wat je ook kunt doen, is Aromasin toevoegen, lees hier veel goede dingen over icm nolvadex als nakuur, zoek anders maar ff op in de zoekfunctie!
 
Back
Naar boven