MuscleMeat

Moe na grote kcal inname

DvO

Ripped Bodybuilder
10 media-items
Waardering
72
Lengte
1m82
Massa
103kg
Vetpercentage
11%
Hoi,

Op woensdag heb ik altijd mn Mac donalds middag.
Gaat dan ongeveer 2000kcal naar binnen, een half uurtje daarna stort ik echt in.
Misschien wel vrij logisch omdat je lichaam het moet verteren, opnemen etc.

Maar ik vroeg me af, of je dit tegen kon gaan, of misschien een bepaald iets eten of drinken een uurtje erna.

Iemand?

gewoon geen mc donalds

komt omdat het snelle koolhydraten zijn die je even ee ninsuline piek geven en die die daarna snel daalt. gevolg -> moe

@ SanderM; die vlieger gaat niet op. mcdonald troep zit vol vet en eiwit, zorgen daardoor voor langzame vertering van het voedsel.

@ DvO; denk dat heel veel mensen daar last van hebben. ik in elk geval wel. je hebt lekker zitten knagen en bent voldaan en kan zo in slaap vallen haha best lastig! zal wel een of ander biologische reactie zijn uit de oertijd ofzo. eerst jagen voor je eten en daarna alles opvreten en rusten tot je weer honger krijgt, geen energie verspillen in de tussentijd etc haha

• Topic Starter Topic Starter
Geen mac.. tis mn verwen dag.
Sla jij je coïtus over als je er moe van wordt? ;)

Ja, ik had ook dat idee dat er neit veel aan te doen was :D
Maar goed, stop er voor de training wel wat dextrose in ;)

Sterke bak koffie + evt 30 mg ephidrine.

Dat moe worden is een volkomen normaal natuurlijk proces, het is je maag die bezig is met het eten te verwerken. Daarvan komt dat moe-gevoel, wat iedere normale mens heeft.

Die vervelende insuline pieken altijd hey :(
Maarja logisch. Mac donalds of andere junkfood tenten staan niet bepaald bekend onder het mom van ''voedzaam'' dus ga je dat krijgen.

Maar waarom in 1 keer 2000 kcal?
Je kan beter toch 2 junkmaaltijden in de week sprijden? nog eentje op zaterdag avond bijvoorbeeld, en de andere op woensdag middag? Doe ik ook :)

lol herkenbaar, dit heb ik elke avond na de avondmaaltijd.. zuigt best als je daarna wil gaan trainen... wat bij mij goed werkt is ff een kwartiertje liggen (hoef nie eens te slapen) en dan een stevig nummertje aanzetten en meezingen/schreeuwen (whatever works for you)... ben je zo weer de ouwe

Terug
Naar boven