XXL Nutrition

Moe

lex156

Novice
Waardering
0
Guys,

What the **** heb ik nou....

Ik train ook al netjes een jaar of 5, zie er ook wel goed uit, maar ben de laatste tijd echt alleen maar moe. Ik heb altijd voor massa getraind, dus nooit gecardio'd. Moet ik nu m'n conditie weer op gaan bouwen ofzo??

Thx, ik hoor graag of jullie ook wel eens zo'n periode gehad hebben en wat je er tegen kunt doen..

ik zou eens ff lekker twee weken niet gaan trainen ofzo, ff lekker bankhangen, relaxen enz.

een basis conditie is ook belangrijk, beetje cardio is naar mijn mening altijd wel nodig

gewoon die cardio rustig opvoeren

als je geen conditie hebt, hoef je je echt in het dagelijk leven zonder inspanningen niet moe te voelen hoor. Ik zou echt ff rust nemen, overtraind wellicht.

De kruik gaat net zolang te water totdat deze barst, als je al 5 jaar traint (zonder rust of met, dat weet ik niet) zou dat best eens kunnen.

Heb hetzelfde "probleem" gehad, maar ben er achter gekomen dat het bij mij voeding was.......percentage eiwitten, KH + Vet was dik in orde, maar daarnaast kreeg ik amper vitamines binnen!

Maybee kun je eens vitaminesupplementen gebruiken? Bij mij heeft het geholpen ;)

Inderdaad gewoon even rusten. Het kan bovendien ook een winterdipje zijn, pak eens een paar keer een zonnebankje, daar kun je je een stuk beter door voelen.

Vitamine B12 Depot injects ;)

ik heb dit ook.geen idee van wat mss nog door n langslepende infectie
maarja benieuw na de middeltjes hiertegen.alfavit werkt alvast (maarja voor even)

Het word dan hoog tijd dat je even rust!
Je moet eens gaan kijken bij de topic bij training/"Overtraining, wie wil mij helpen". En ik heb daar alle symptomen opgeschreven van overtraining...
Ik zou gewoon 2weken (zelfs 3weken als het moet, geloof me beter ietske te veel) rusten, andere dingen enzo doen en dan rustig beginne met fitness én cardio.

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen onwijs bedankt voor de reacties!!