XXL Nutrition

Moedermelk als supplement

Het scheelt al dat @I Xyzyx I niet om foto's van de baby vraagt.

5d983bc55e0fe16629b25e763f735e6c44747a9b90c2fe6edd3735cfeef3dba7.jpg

In voor topic en in voor pics :roflol:

Ok. Weirdo.

Alvorens we verdere interesse tonen, dienen we wel eerst de bron van de melk te kunnen verifiëren natuurlijk..

Een paar jaar geleden was dat nog eens op discovery dat daar dik geld voor werd betaald door bodybuilders en liepen ze ook met een gezin mee die dus moedermelk verkocht.

al die nieuwe eiwit shops pakken het verkeerd aan.. eiwit shakes zijn zo 2010.

Ik ga de shop tittymilk.com starten en hoop op jullie steun

Quanto costa?

+ foto's van bron zijn idd een extra troef om de goederen eventueel sneller te verkopen.

Kunt ook een pak nutrilon kopen...

Ik drink het ook niet maar als je erover nadenkt is het eigenlijk vreemd dat we wel koeienmelk drinken, maar geen melk van ons eigen soort....
En Nutrilon is geen moedermelk.

• Like
Waarderingen: ROVA
Ik drink het ook niet maar als je erover nadenkt is het eigenlijk vreemd dat we wel koeienmelk drinken, maar geen melk van ons eigen soort....
En Nutrilon is geen moedermelk.
Inderdaad raar dat we geen miljoenen vrouwen 24/7 kunstmatig zwanger houden in loodsen, zodat we ze lekker kunnen melken iedere ochtend.

Inderdaad raar dat we geen miljoenen vrouwen 24/7 kunstmatig zwanger houden in loodsen, zodat we ze lekker kunnen melken iedere ochtend.
Zo bedoel ik dat niet bijgoochem. Maar dat wist je wel. Btw wel vreemd dat je het bij dieren wel acceptabel vind.

Terug
Naar boven