AndroidHealthClinic

Moeheid na inname oxandrolone

Doffer

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m72
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Momenteel heb ik eindelijk weer eens echte oxandrolone, merk het ook direct of het oxandorlone is of wat anders want van oxandrolone word ik altijd moe na inname.
Nu heb ik wat onderzoek gedaan naar oxandrolone en ik kwam een artikel tegen doe bewwerd dat het ook je groeihormoon stimuleert, nu vraag ik mij af of daar die moeheid weg komt.
Geen fysieke of mentale moeheid maar echt lekker moe wat je als kinds ook hebt waar je echt van in slaap valt.

Toch fijn, extra powernaps! :-)

EDIT: Nee geen flauw idee van sorry

• Topic Starter Topic Starter
Zeker weten. Zit nu op dag 7 en vandaag de schouders getraind gelijk met de zelfde hoeveelheid herhalingen alleen 5kg meer per dumbbell bij het schouderdrukken bvb. Ook loop ik de hele dag nu met harde spieren rond zonder dat ze getraind zijn in het weekend en mijn gewicht neemt ook toe, nu 2kg door dat de spieren vanzelf vol lopen. Op 250mg test voel ik niets dit doet dus wel wat samen met de test. Het is puur de oxandrolone wat ik nu voel want dat herken ik van eerder.

Beetje hoofdpijn.
Beetje sneller op de tenen getrapt
Lekker kunnen slapen.
Beetje sneller zweten tijdens het trainen.
Kracht neemt toe
De spieren zijn voor het zicht ook iets voller.
Kortom eindelijk weer de heerlijke oxandrolone op 40mg.

Heb je welleens winstol of turinabol gebruikt ipv anavar?

Hoeveel anavar neem je?

• Topic Starter Topic Starter
Heb je welleens winstol of turinabol gebruikt ipv anavar?

Ja regelmatig, niet te vergelijken met wat ik nu merk.

40mg max, met var is dat meer dan zat als het geen ondergedoseerd spul is.
Mmmm die 2kg massa was vast iets wat in mijn blaas en darmen zat. This weer weg,
leek me ook al sterk dat het van deze aas komt want ik groei er zelf niet echt meer op maar
kracht gaat wel vooruit.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven