MuscleMeat

Moeilijk om mijn eet schema bij te houden op vrije dagen

sjorsdoren94

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
440
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
ik ben de laatste tijd vaak vrij van werk en school en dan wordt ik meestal pas rond 11 uur wakker
en dan eet ik mijn ontbijt wat eigenlijk mijn middag eten hoort te zijn en dan kom ik nooit aan mij 2500 kcal soms kom ik maar tot de 1500 hoe moet ik dat oplossen ?

Gewoon eten wat in je schema staat. Lijkt me niet heel lastig, wat voor tips verwacht je? 2500 kcal is niet echt veel dus als dat al niet lukt dan wordt het moeilijk.

Je wekker zetten.

Gewoon eten wat in je schema staat. Lijkt me niet heel lastig, wat voor tips verwacht je? 2500 kcal is niet echt veel dus als dat al niet lukt dan wordt het moeilijk.

Dit.
Ik vind het lastig om niet boven de 1500 kcal uit te komen (als vrouw) en jij komt niet verder dan 1500 kcal :p Gewoon ontbijt en uurtje later lunch.

• Topic Starter Topic Starter
ja ik probeer ook te cuten is me eerste keer en vindt het best lastig normaal ben ik gewend om alles te pakken waar ik zin en waaneer ik wil dan wordt het maar gewoon eten in me bek drukken ook al heb ik geen honger :P

ja ik probeer ook te cuten is me eerste keer en vindt het best lastig normaal ben ik gewend om alles te pakken waar ik zin en waaneer ik wil dan wordt het maar gewoon eten in me bek drukken ook al heb ik geen honger :P

Waarom zou je cutten op dat gewicht en die lengte? Heb je zoveel vet en weinig massa? Misschien kun je dan beter gaan cleanbulken.

Wat heeft de lengte er mee te maken dan ?
ik train nu bijna 2 jaar en ik wou mezelf eens wat droger zien om te kijken waar ik al de tijd voor heb getraind

dit ben ik nu

kun je eens uitleggen wat clean bulken inhoud ?

IMAG0115.jpg

Cleanbulken is langzaam bulken, dus zo'n 200-300 kcal boven onderhoud eten in plaats van 500 kcal zoals normaal bulken ongeveer is.

Lichaamslengte noemde ik omdat je daaruit een beetje een beeld kan scheppen.
Als jij wilt afvallen, moet je dat gewoon doen he :p Na de zomer genoeg tijd om te bulken uiteraard.

En dat kan niet met eten in je schema als je later opstaat?

normaal eet ik om 8.00 / 10.30 / 13.00/ 18.00/ 22.30 heb altijd honger na het trainen.. heb ook nog om 15.30 pauze maar dat wordt te veel denk ik

2500 kcal moet makkelijk te doen zijn, ongeacht hoe laat je wakker wordt. Desnoods knal je alles in een shake als het echt niet lukt, niet zo zeiken en gewoon doen.

Dit is nou een onderdeel van de sport/lifestyle van bodybuilding, waar 90% van de bodybuilders moeite mee hebben.
Als je aangeeft dat je vaak vrij bent en uitslaapt tot 11 uur... dan begrijp je de sport volgens mij niet helemaal?

Terug
Naar boven