Fitness Seller

Moeite met bulk ivm werk ( veel op de weg )

Bezoekers in dit topic

Joeygains

Novice
Lid geworden
23 mrt 2022
Berichten
18
Waardering
5
Lengte
1m66
Massa
67kg
Vetpercentage
10%
Hi all!

Nieuw op dit forum na 4 jaar niet getraind te hebben ben ik sinds 2 weken weer gestart.

Ik probeer meteen mijn voeding te herpakken, al heb ik voornamelijk moeite met mijn middagmaaltijd. Dit omdat ik altijd onderweg ben voor mijn werk en geen kookplaat/magnetron bij de hand heb.

Onderstaand wat ik dagelijks eet, iemand tips
Voor de middag?


06.30 ; Volle yoghurt met 50 gram Granola, frambozen en blauwe bessen. -> Gym.

08:00 ; zelfgemaakte shake - 40 gram havermout, 1 banaan, 30 gram eiwitpoeder , 40 gram pindakaas en 330ML volle melk.

11:00 ; 3 sneden speltbrood met 3 gekookte eieren. 1x eigeel 3x eiwit.

14:30 ; hier krijg ik vaak honger en zit ik met een uitdaging.


17:30 ; lekker wat de pot schaft, de vrouw kookt wel altijd gezond.

21:30 300 gr volle kwark met een handje walnoten en wat kaneel. + caseine 25 gr


Ik zou het onwijs waarderen van jullie wat tips of ideeën te krijgen. Ik kom niet snel in vet aan dus dat is mooi meegenomen!

Bij voorbaat dank!
 
Laatst bewerkt:
A05DA233-9767-419B-BCF1-AC9D24A01A6F.jpeg
 
Goeie! Alleen niet meer te vreten als dat al een uur of 6 in de auto ligt te muffen 🥺
 
dan kan je eventueel ook vlees waren en eieren/ kwark etc gewoon koelhouden als je eiwitten ook nodig heb
 
Hi all!

Nieuw op dit forum na 4 jaar niet getraind te hebben ben ik sinds 2 weken weer gestart.

Ik probeer meteen mijn voeding te herpakken, al heb ik voornamelijk moeite met mijn middagmaaltijd. Dit omdat ik altijd onderweg ben voor mijn werk en geen kookplaat/magnetron bij de hand heb.

Onderstaand wat ik dagelijks eet, iemand tips
Voor de middag?


06.30 ; Volle yoghurt met 50 gram Granola, frambozen en blauwe bessen. -> Gym.

08:00 ; zelfgemaakte shake - 40 gram havermout, 1 banaan, 30 gram eiwitpoeder , 40 gram pindakaas en 330ML volle melk.

11:00 ; 3 sneden speltbrood met 3 gekookte eieren. 1x eigeel 3x eiwit.

14:30 ; hier krijg ik vaak honger en zit ik met een uitdaging.


17:30 ; lekker wat de pot schaft, de vrouw kookt wel altijd gezond.

21:30 300 gr volle kwark met een handje walnoten en wat kaneel. + caseine 25 gr


Ik zou het onwijs waarderen van jullie wat tips of ideeën te krijgen. Ik kom niet snel in vet aan dus dat is mooi meegenomen!

Bij voorbaat dank!
Ik zou die laatste maaltijd alleen de kwark met noten OF de casseine doen en dat wat je niet eet om 14.30 eten. Misschien een beetje tweaken hier en daar om er meer een maaltijd van te maken. (Bv de shake zonder pindakaas en die dan toevoegen aan 14.30 maaltijd)
 
Goeie! Alleen niet meer te vreten als dat al een uur of 6 in de auto ligt te muffen 🥺
Kook vooraf je eten thuis en eet het gewoon koud op. Kipfilet met rijst en groenten of macaroni. Ciabatta bij Lidl met blik tonijn...
 
Goeie! Alleen niet meer te vreten als dat al een uur of 6 in de auto ligt te muffen 🥺
Enorm snel, makkelijk en prima voedingswaarden zijn volkoren wraps. Eet er 3 met wat pindakaas en/of kip en je hebt al makkelijk 500kcl extra.
 
Waarom 3 eieren, maar enkel 1 eigeel? Daar zitten de calorieën in. Dat je dit doet in een cut snap ik, maar waarom in de bulk?
 
Ideaal juist, veel op de weg. Zat wat je in de auto kan eten. Evt klein koeltasje mee en gaan.
 
Je kan toch eten onderweg halen, of leg anders wat zakken noten in je auto.
 
Dit omdat ik altijd onderweg ben voor mijn werk en geen kookplaat/magnetron bij de hand heb.
Weet niet wat je daarvoor at, maar de meeste dingen kan je prima koud eten?

En sommige dingen gaan prima in een thermosbeker met grote opening. Of thermosbeker met heet water mee

 
Hi all!

Nieuw op dit forum na 4 jaar niet getraind te hebben ben ik sinds 2 weken weer gestart.

Ik probeer meteen mijn voeding te herpakken, al heb ik voornamelijk moeite met mijn middagmaaltijd. Dit omdat ik altijd onderweg ben voor mijn werk en geen kookplaat/magnetron bij de hand heb.

Onderstaand wat ik dagelijks eet, iemand tips
Voor de middag?


06.30 ; Volle yoghurt met 50 gram Granola, frambozen en blauwe bessen. -> Gym.

08:00 ; zelfgemaakte shake - 40 gram havermout, 1 banaan, 30 gram eiwitpoeder , 40 gram pindakaas en 330ML volle melk.

11:00 ; 3 sneden speltbrood met 3 gekookte eieren. 1x eigeel 3x eiwit.

14:30 ; hier krijg ik vaak honger en zit ik met een uitdaging.


17:30 ; lekker wat de pot schaft, de vrouw kookt wel altijd gezond.

21:30 300 gr volle kwark met een handje walnoten en wat kaneel. + caseine 25 gr


Ik zou het onwijs waarderen van jullie wat tips of ideeën te krijgen. Ik kom niet snel in vet aan dus dat is mooi meegenomen!

Bij voorbaat dank!
Ik snap niet wat je vraag is.

Moeite met de middag maaltijd, maar in welk opzicht? Kom je eten tekort of juist niet?
 
Goeie! Alleen niet meer te vreten als dat al een uur of 6 in de auto ligt te muffen 🥺
Gewoon even langs de Albert Heijn rijden dan, vers is het lekkerste.

Of een 12 volt koelboxje aanschaffen, dan blijft het wel lekker koel.
 
Back
Naar boven