AndroidHealthClinic

moet ik bij mn voeding alles precies uitrekenen?

wiggers

Advanced Bodybuilder
Waardering
12
moet ik alles precies uitrekenen ik vind het moeilijk dit had ik in ged8te

maaltijd 1 :kipfilet met rijst en groente

maaltijd 2 : 7-granen ontbijt koolhydraat en eiwitrijk

maaltijd 3 : kipfilet met rijst

maaltijd 4 : kwark en havermout weightgainer

maaltijd 5 : kip met rijst en groente

maaltijd 6 : eieren en nutrix(babyvoeding)

maaltijd 7 : havermout en kwark

voor het slapen gaan weightgainer met melk

kan ik alles exact uitrekenen want er zit nergens aleen eiwit of koolhydraat in moeilijk

-ja reken alles uit
-doel???(weightganer dus neem aan bulken)
-hoeveel kip hoeveel rijst hoeveel kwark hoeveel groente..........aub in:( gramm kilo emmers contrainers,zeeschepen)

-jah je kan alles uitrekenen KH/Eiwit 4kcal vet 9kcal

have fun !

greetz fuji

• Topic Starter Topic Starter
maar kijk dit lukt me niet hoe doen jullie dat

100gr kipfilet 20 gram eiwit maar ik moet 25 gr eiwit binnen krijgen gram kip is het dan t lukt me gewoon niet om het uit te rekenen ben niet zon rekenwonder

maar kijk dit lukt me niet hoe doen jullie dat

100gr kipfilet 20 gram eiwit maar ik moet 25 gr eiwit binnen krijgen gram kip is het dan t lukt me gewoon niet om het uit te rekenen ben niet zon rekenwonder

dan load een programmatje op je pc die het voor je uitrekent.

Je moet niks uitrekenen. Je moet jezelf bezig houden met bodybuilden, niet met wiskunde. Zoals je schema nu is is het goed. Val je af eet je wat meer, word je vetter eet je bij elke maaltijd een beetje minder. Callorien uitrekenen, verhoudingen enz zijn allemaal onzin.

Je moet niks uitrekenen. Je moet jezelf bezig houden met bodybuilden, niet met wiskunde. Zoals je schema nu is is het goed. Val je af eet je wat meer, word je vetter eet je bij elke maaltijd een beetje minder. Callorien uitrekenen, verhoudingen enz zijn allemaal onzin.

is helemaal geen onzin, tuurlijk hoef je niet elke dag met een rekenmachine aan de hand te gaan eten, maar het is wel goed om te kijken hoe je consumptie zich verhoud met je behoefte, omdat je zo wat meer zekerheid hebt. Daarnaast is trial and error een tijdrovende methode om je behoefte uit te rekenen als t ook zo kan.

vind t schema van ts trouwens nog zeker niet optimaal, veel te eenzijdig.

vind dat er geen variatie in zit..
als ze mij dit alle dagen zouden doen eten, dan krijg ik et na een week niet meer binnen..
ik eet ook 6 a 7 maaltijden, maar wissel meer af tussen kip-zalm-tonijn-biefstuk-kalkoen-lever

wow dit is wel een opmerkeljke post
opzich kan ik me hier in vinden maar toch lijk het me verstandig om in het begin wat dingen uit te rekenen
op den duur wen je er aan

Callorien uitrekenen, verhoudingen enz zijn allemaal onzin.

voor een hobby bb'er zoals jij en ik mischien wel, voor iemand die aan wedstrijden mee doet is het best een voordeel naar kalorien en juist de verhoudingen en een hoop meer te kijken ;) :p

voor een hobby bb'er zoals jij en ik mischien wel, voor iemand die aan wedstrijden mee doet is het best een voordeel naar kalorien en juist de verhoudingen en een hoop meer te kijken ;) :p

Lol, tijdens mijn wedstrijddieet heb ik geen 1 callorie uitgerekend (en Mascha ook niet, zij begeleide me ;) )

als hoeveelste ben je geeindigt dan..?

• Topic Starter Topic Starter
waar vind ik dat prog je waar je het mee uitrekend

zoek een rekenmachine op

Voorbeeld je wilt 25 gr eiwit maar het is maar 20 per 100 gram zeg je.
Dan deel je dus 25:20 en kom je op 1.25
100 gr x1.25 = 125 gr kipfilet en zo doe je dat met alles.

simpel zat suc7

als hoeveelste ben je geeindigt dan..?

Tweede van de zes.

Het gaat erom dat je 6 tot 8 keer per dag eet. Als je elke dag diezelfde maaltijden neemt zie je precies wat er met je gebeurd. Word je te vet laat je bij elke maaltijd een beetje koolhydraten weg, kom je niet aan neem je elke maaltijd een beetje meer.

Zo simpel is het. Daar hoef je geen onderhoud, calorien en verhoudingen voor uit te rekenen.

Terug
Naar boven