AndroidHealthClinic

Monsterlijke trucks!

Bezoekers in dit topic

:roflol:


eigenlijk niet leuk meer zo'n ding

The T282 hauler from Liebherr Mining Equipment Company is currently the largest such truck in the world. It is able to haul 400 tons with its 3500 horsepower Cummins diesel engine. It is the only truck currently in operation which can load a full four scoops from the world's largest bucket shovels.


The price for one of these trucks is $3,000,000, not including tires. All large trucks like the T282 don't just have wing mirrors to see what is behind when they reverse; they also have video cameras, usually two on either side and another on the rear axle, to give the driver a full view of the road around him or her.
 
hm als die prijs exclusief banden is, dan vraag ik me af wat die banden kosten :P
 
dumpers ook wel genoemd
heb er zelf ook anderhald jaar in gereden
harstikke mooi gezicht (vooral als je over de weg rijd dan ben je gewoon machtigste over het verkeer:D)[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar hier in nederlands zijn ze zeker niet zo groot als die foto's hier
 
hm als die prijs exclusief banden is, dan vraag ik me af wat die banden kosten :P

Voor de Caterpillar zijn dat banden van 30.000 dollar. Ze zijn 4 meter in doorsnede.
 
Laatst bewerkt:
sjiek zenne, maar past moeilijk in m'n garage ;)
 
Hehe, lastig inparkeren.
 
of juist heel makkelijk, want ik vraag me af of je het überhaupt merkt als een paaltje raakt. :D
 
Deze Extreme Machines komen wel eens langs op Discovery Channel, laten ze de 10 grootste monsters uit de mijnen zijn. Echt he, wat mensen kunnen maken en dan ook nog kunnen besturen? Ongelooflijk.
 
damn dacht dat dit over monster jam ging en de schitterende commentator!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vaaag
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
whahahaha, rescue team...?
 
Back
Naar boven