MuscleMeat

Mooie foto van broodje kip.

I'm 20 and what is this?
Ga jij trouwens op zondag naar school?

mooi man

Mag wel wat kosten als je elke dag meerdere boterhammen met zo'n hoeveelheid plakjes opeet.

• Topic Starter Topic Starter
Mama betaald.

zout

zondagschool, nice

wtf kopen je ouders zoveel kipfilet voor je :P

Brood en broodbeleg zijn voor mietjes. Havermout en onbewerkte kipfilet uit de bio-industrie is de shizzle.

Lol al die mensen met hun zout dit dat, Er zit wel wat meer in dan in verse kipfilet en de smaak komt niet in de buurt van vers, maar dat beetje zout ga je als hobby bbr niets van merken. Is gewoon prima voer voor tussen de boterhammen.

Ik at het ook zo, maar op ten duur gaat het behoorlijk smerig smaken.

Vooral op een warme zomerdag, broodje zit al de hele dag in je tas. Jammmmmmmmmmm

Lol al die mensen met hun zout dit dat, Er zit wel wat meer in dan in verse kipfilet en de smaak komt niet in de buurt van vers, maar dat beetje zout ga je als hobby bbr niets van merken. Is gewoon prima voer voor tussen de boterhammen.

Ik zie dit niet als een hobby, ik zie dit als een lifestyle met misschien een professionele carrière in de toekomst.

Hobby = paardrijden of lego spelen.

Ik zie dit niet als een hobby, ik zie dit als een lifestyle met misschien een professionele carrière in de toekomst.

Hobby = paardrijden of lego spelen.

De meeste mensen hier zullen geen professionele carrière van (kunnen) maken kan ik je vertellen.

80% komt hier om te trollen
20% komt hier voor de serieuze info

10% daarvan doet er wat nuttigs mee
0,12% daarvan gebruikt deze info effectief voor een BB carrière

Bron?
GTFO!

ik zie alleen maar junk voer.

De meeste mensen hier zullen geen professionele carrière van (kunnen) maken kan ik je vertellen.

80% komt hier om te trollen
20% komt hier voor de serieuze info

10% daarvan doet er wat nuttigs mee
0,12% daarvan gebruikt deze info effectief voor een BB carrière

Bron?
GTFO!

Klopt ze zouden overigens al die k*t trolls moeten bannen, elke keer als ik serieuze informatie probeer te vergaren komen er alleen maar van die trolletjes doorheen met hun domme gifs of off-topic posts.

Terug
Naar boven