MuscleMeat

Morge looptest (wat kan ik eten/drinken)

Xeph20

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
1
Lengte
2m20
Massa
40kg
hey

zoals de titel zegt morgen heb ik alweer een looptest en ik wil natuurlijk een goed resultaat hebben

wat kan ik eten/drinken voor een goede prestatie? (5km aan een stuk lopen hoe sneller hoe beter)

ik had gedacht aan een goede straffe koffie en mss redbull light (ik zet zeer snel suikers om in vet daarom dus light en ook om gwn geen lege kcals te hebbe)

zijn er mss nog andere dingen?

mss ook handige informatie
ik ben niet zo lang gelede begonne met het IF dieet
dus van 20.00 tot 12.00 eet ik niks
(looptest zal ongeveer vanaf 10.20 zijn)

kan ik dus het best toch eten morgenochtend? of zou koffie/redbull voldoende zijn? (zonder van men stokske te gaan :D)

dank voor alle info die hopelijk zal komen =]

Laatst bewerkt:
redbull of koffie op lege maag, niets eten en dan een looptest. je weet duidelijk niet waarmee je bezig bent. een goeie inzinking ga je krijgen. als je niet eet, dan zeker geen koffie of redbull want die gaan een paar uur later voor een lage bloedsuikerspiegel zorgen met alle nadelen erbij. als je een looptest moet doen, zal je morgenvroeg moeten eten.

• Topic Starter Topic Starter
redbull of koffie op lege maag, niets eten en dan een looptest. je weet duidelijk niet waarmee je bezig bent. een goeie inzinking ga je krijgen. als je niet eet, dan zeker geen koffie of redbull want die gaan een paar uur later voor een lage bloedsuikerspiegel zorgen met alle nadelen erbij. als je een looptest moet doen, zal je morgenvroeg moeten eten.

daarmee dat ik het voorlegde dat ik het IF dieet volg (dacht wel dat het best zou zijn te ete)
opzicht koffie en redbull op lege maag valt heel goed mee (voor mij toch)
maar voor zo een inspanning zal ik idd wel moeten eten wss

en wat ontbijt/10 uurtje kunnen jullie dan voorstellen voor energie?

Gewoon Banaan, havermout+ whey. Klaar.

lekker eten en water drinken easy moet makkelijk onder de 22 minuten kunnen !
gl

Het is prima dat je uit Vlaanderen komt en dat ze daar ander Nederlands spreken dan in Nederland, maar let alsjeblieft een beetje op je spelling...

Het is prima dat je uit Vlaanderen komt en dat ze daar ander Nederlands spreken dan in Nederland, maar let alsjeblieft een beetje op je spelling...

oei is het zo erg? :/
het spijt me het is een beetje macht der gewoonte van msn etc lijkt me
ik zal wat meer proberen algemeen nederlands te praten dan maar ^_^

wat ik ook nog graag zou weten, zou ik nu nog gaan lopen of zou ik het best vandaag uitstellen zodat ik morgen beter loop? (of zou ik morgen beter lopen als ik vandaag ook wat zou doen?)

nogmaals sorry voor de spelling en dank voor alle info tot nu toe =]

oei is het zo erg? :/
het spijt me het is een beetje macht der gewoonte van msn etc lijkt me
ik zal wat meer proberen algemeen nederlands te praten dan maar ^_^

wat ik ook nog graag zou weten, zou ik nu nog gaan lopen of zou ik het best vandaag uitstellen zodat ik morgen beter loop? (of zou ik morgen beter lopen als ik vandaag ook wat zou doen?)

nogmaals sorry voor de spelling en dank voor alle info tot nu toe =]

Niet meer gaan lopen, optijd je nest in en het komt helemaal goed.

Geen zware maaltijd van te voren doen. Hou het licht. Als je gewend bent om te vasten, dan is koffie of een red bull vast wel voldoende.. het is maar 5 kilometer, 20 - 30 minuten ? Je doe vast wel eens vaker wat cardio op een lege maag. Eten IN je maag is eerder een belasting dan dat het gaat helpen (tenzij je om 7-8 uur wat eet wat om 10 uur alweer uit je maag is).

Geen zware maaltijd van te voren doen. Hou het licht. Als je gewend bent om te vasten, dan is koffie of een red bull vast wel voldoende.. het is maar 5 kilometer, 20 - 30 minuten ? Je doe vast wel eens vaker wat cardio op een lege maag. Eten IN je maag is eerder een belasting dan dat het gaat helpen (tenzij je om 7-8 uur wat eet wat om 10 uur alweer uit je maag is).

mkay thx =]
zien hoe het morge gaat :D

sorry voor het late antwoord =]
er was wel weer een beetje verbetering maar nog veel werk
(het was k*thard aant regene dus moest de 5 km buite in de regen lopen :) )
was zo achterlijk om smorgens mijn koffie thuis te vergeten maar had wel mijn redbull light mee
beetje te snel beginnen met lopen zodat ik vrij snel moe was maar naar een paar minuutjes wat zachter lopen en er weer een beetje bovenop gekomen
ik heb verschrikkelijk weinig conditie (al wel veeeel beter als in het begin van het schooljaar maar ik heb nog een hele weg te gaan :) ) dus mijn does is eigelijk zo snel mogelijk veel conditie opbouwen (en het zou enorm fijn zijn moest ik dan ook overtollig vet verliezen, een strakkere huid krijgen en niet te veel spieren verliezen :D)
maar daar zal ik nog wat voor moge werken

sorry voor het late antwoord =]
er was wel weer een beetje verbetering maar nog veel werk
(het was k*thard aant regene dus moest de 5 km buite in de regen lopen :) )
was zo achterlijk om smorgens mijn koffie thuis te vergeten maar had wel mijn redbull light mee
beetje te snel beginnen met lopen zodat ik vrij snel moe was maar naar een paar minuutjes wat zachter lopen en er weer een beetje bovenop gekomen
ik heb verschrikkelijk weinig conditie (al wel veeeel beter als in het begin van het schooljaar maar ik heb nog een hele weg te gaan :) ) dus mijn does is eigelijk zo snel mogelijk veel conditie opbouwen (en het zou enorm fijn zijn moest ik dan ook overtollig vet verliezen, een strakkere huid krijgen en niet te veel spieren verliezen :D)
maar daar zal ik nog wat voor moge werken

wat was je tijd :P?

wss gaan jullie lachen maar 28 minuten en een beetje :/ (slechte conditie)
het is al wel verbeterd sinds september (toen deed ik er 33 minuten over)

de bedoeling is wel dan ik tusse de 20 en 25 ga zitten of zelfs iets vroeger =]

25 minute is 5/10 op het rapport
18 minuten 45 is 10/10

dus op het moment ben ik nogal zwaar gebuisd maar toch ben ik blij dat er al vooruitgan is

nu is het hope dat ik vooruitgang blijf krijgen (en volhouding)

ok naja wel goed dan kzou proberen om 22 te halen! veel suc6

wss gaan jullie lachen maar 28 minuten en een beetje :/ (slechte conditie)
het is al wel verbeterd sinds september (toen deed ik er 33 minuten over)

de bedoeling is wel dan ik tusse de 20 en 25 ga zitten of zelfs iets vroeger =]

25 minute is 5/10 op het rapport
18 minuten 45 is 10/10

dus op het moment ben ik nogal zwaar gebuisd maar toch ben ik blij dat er al vooruitgan is

nu is het hope dat ik vooruitgang blijf krijgen (en volhouding)

Is doenbaar met wat training , 3x per week gaan lopen. En dan op die test gewoon goed rustig starten, tempo opbouwen en de laatste kilometer alles eruit. Ik was aan mijn 16 nog dik en op mijn 17de zat ik bij de top 5 van de klas bij het lopen. Trainen moet je doen :p.

Is doenbaar met wat training , 3x per week gaan lopen. En dan op die test gewoon goed rustig starten, tempo opbouwen en de laatste kilometer alles eruit. Ik was aan mijn 16 nog dik en op mijn 17de zat ik bij de top 5 van de klas bij het lopen. Trainen moet je doen :p.

netjes =]
en inderdaad trainen trainen trainen

ikzelf kom ook van de 107 kilo (no muscle weight) dus echt een dikkertje
en ben dan ook ferm afgevallen en nu komt ook de conditie stilletjes aan op pijl (dan nog het laatste stukje buik en los vel :D)

Terug
Naar boven