Fitness Seller

Moslim hoeft niet op te staan voor rechtbank

Ik bedoel over het feit dat ik geen Turk ben.

Je moet rein zijn tijdens het bidden. schoenen die buiten gebruikt worden zijn niet bepaald schoon he.

Je moet ook opstaan voor de rechter maar meneer Enait denkt boven de fatsoensregels te staan. Hij voelt zich zeker contragehegemoniseerd, wordt tijd dat die aap eens gedevitaliseerd wordt.

Was een gokje in het wild

Waarom zou je hardwerkende moslims lastig vallen ???
Trap liever zo'n mong**l als Enait van zn fiets af

advocaat

lijkt me een harde werker.

iedereen staan of iedereen bukken, geen uitzonderingen voor mensen met een bepaald geloof, hoogstens voor mensen die invalide zijn

Tja rechters in Europa zijn allemaal onbetrouwbare lafaards zonder ruggegraat die liever de eigen cultuur en normen verraden dan ervoor op te komen. Hetzelfde zagen we reeds gebeuren in Duitsland.

Je moet rein zijn tijdens het bidden. schoenen die buiten gebruikt worden zijn niet bepaald schoon he.

die regels kennen wij niet in nederland. iedere nederlander heeft dus het volste recht om met zijn schoenen binnen te lopen. het leukste is dan een varkenskop naar binnen te kegelen :D al die islamietjes in paniek :roflol:

moslim haters

Daar ga ik dan maar even rondbanjeren. Welke moskee gaat die Enait debiel altijd naar toe?

Mag ik mee?
Een willekeurige moskee vind ik ook al best, gewoon om de provocerende ********** uit te hangen zoals die fake-ass advocaat...

Whahhaa...sencuur!!

Go enait. Kan er persoonlijk ook niet tegen dat ik moet opstaan tegen een rechter.

Angst is het sleutelwoord in deze discussie. We moeten de moslims omarmen, ook Einat. De beste man zit in een leerproces, wij zijn er om hem te ondersteunen.

• Topic Starter Topic Starter
die regels kennen wij niet in nederland. iedere nederlander heeft dus het volste recht om met zijn schoenen binnen te lopen. het leukste is dan een varkenskop naar binnen te kegelen :D al die islamietjes in paniek :roflol:

Ze hebben het allemaal op varkens gemunt, maar kijk hun eigen koppen....

Ze lijken zelf op varkens :roflol:

gaypraat

Terug
Naar boven