XXL Nutrition

Moslim hoeft niet op te staan voor rechtbank

Je moet rein zijn tijdens het bidden. schoenen die buiten gebruikt worden zijn niet bepaald schoon he.

Als je rein wilt zijn, zul je rein moeten leven.

Als je buiten de moskee 'n ass bent, maar denkt dit van je af te kunnen zetten zodra je de moskee binnen stapt, je gaat wassen, je sandalen in het rek zet en vervolgens als 'n (schijn)heilige pater gaat bidden ben je bijzonder naief. Je bent nog steeds dezelfde kloot die 5 minuten eerder de moskee binnenstapte!

• Topic Starter Topic Starter
Waarom altijd mijn naam.....

Moeten ze toch eerst de sleutel vinden van dat ivoren torentje van je.

Animal Farm.

Meeste rechters waren ooit zelf advocaten.

Goed zo jongen, je hebt je net zelf verlaagd tot het niveau van het onderwerp. Hebben het hier over normen en waarden weet je nog?

Ik volg je, binnenkort biezen pakken en vertrekken naar Zweden voor een leven off the grid.

Als ik soms jou mening lees dan ben je nog lager dan een moslim met je holocaustontkenning, dus rot op met je hypocriet gelul.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het nogal vrij Paradoxaal klinken uit de mond van een Godsdienstwaanzinnige.
Als er 1 geloof is wat wereldwijd bekend staat wegens zijn intolerantie jegens andersdenkenden is het wel de Islam.

Dan daarbij (diepe zucht) wordt ik zo langzamerhand ontzettend moe van al dit soort figuren met hun sprookjeswijsheden.
Het is niets anders dan eisen stellen en hun wil opdringen,en allemaal gebaseerd op een stupide geloof waarvan ik vind dat daar in deze 21e eeuw geen ruimte meer mogelijk voor moet zijn.

Wat voegen al deze Neanderthalers nu eigenlijk toe aan onze samenleving?
Wat voegt überhaupt de hele Islam nu eigenlijk toe aan deze Wereld?

Zijn er ooit Moslims geweest die dingen hebben uitgevonden? belangrijke dingen hebben ontwikkeld op technologisch,farmaceutisch gebied die van groot belang waren voor de Wereld?
Helemaal niets! Pim Fortuyn zei ooit eens ik ben in heel veel Landen van de Wereld geweest,maar nergens vindt je zo'n achterlijke cultuur als de Islam.

Wat betrefd die baardaap je Islamgezeik beleef je maar in achtergestelde gebieden als een Iran,Afghanistan etc. etc.
Pak het vliegtuig daar naartoe kun je 6 x op een dag op je knietjes bidden en naar de ashhole van je geloofsgenoot kijken.:D

Afgeven op de Nederlandse/Europese cultuur je niet willen aanpassen=oprotten!!

En gelijk had hij, want als hij nog geleefd had was het wel anders geweest hier.

Zit er nog steeds mee dat deze man op deze manier moest sterven.

opstaan om gelijk wie te begroeten of te eren is bullshit, doe eens normaal, waarom verdient een rechter het respect dat mensen opstaan als hij/zij binnenkomt?

het is natuurlijk een achterlijk argument dat het niet mag van het geloof, maar ik persoonlijk zou niemand zo begroeten, mensen zijn in mijn ogen nog altijd gelijken, ik zie geen rechters rechtstaan als een verdachte binnenkomt dusja ^^

opstaan om gelijk wie te begroeten of te eren is bullshit, doe eens normaal, waarom verdient een rechter het respect dat mensen opstaan als hij/zij binnenkomt?

het is natuurlijk een achterlijk argument dat het niet mag van het geloof, maar ik persoonlijk zou niemand zo begroeten, mensen zijn in mijn ogen nog altijd gelijken, ik zie geen rechters rechtstaan als een verdachte binnenkomt dusja ^^

dus jij zou ook niet gaan staan....??

vraag me toch af waar dat principe ligt dan, iedere non-moslim zal ook wel iedereen gelijk vinden, en toch staan die op..

Ik vind het nogal vrij Paradoxaal klinken uit de mond van een Godsdienstwaanzinnige.
Als er 1 geloof is wat wereldwijd bekend staat wegens zijn intolerantie jegens andersdenkenden is het wel de Islam.

Dan daarbij (diepe zucht) wordt ik zo langzamerhand ontzettend moe van al dit soort figuren met hun sprookjeswijsheden.
Het is niets anders dan eisen stellen en hun wil opdringen,en allemaal gebaseerd op een stupide geloof waarvan ik vind dat daar in deze 21e eeuw geen ruimte meer mogelijk voor moet zijn.

Zijn er ooit Moslims geweest die dingen hebben uitgevonden? belangrijke dingen hebben ontwikkeld op technologisch,farmaceutisch gebied die van groot belang waren voor de Wereld?
Helemaal niets! Pim Fortuyn zei ooit eens ik ben in heel veel Landen van de Wereld geweest,maar nergens vindt je zo'n achterlijke cultuur als de Islam.

Wat betrefd die baardaap je Islamgezeik beleef je maar in achtergestelde gebieden als een Iran,Afghanistan etc. etc.
Pak het vliegtuig daar naartoe kun je 6 x op een dag op je knietjes bidden en naar de ashhole van je geloofsgenoot kijken.:D

Afgeven op de Nederlandse/Europese cultuur je niet willen aanpassen=oprotten!!

haha man, de nederlandse cultuur, laten we het houden zoals het is, honderden jaren zonder verandering!

cultuur groeit en evolueert, is altijd zo geweest, culturen bevatten meestal ook invloeden van andere culturen, waarom zou het nu moeten stil staan? waarom mogen we onze cultuur niet laten verder groeien met invloeden van andere culturen?

je bent toch niet zo'n debiel die denkt dat de moslims de wereld gaan over nemen en dat we binnenkort allemaal allah gaan aanbidden he?

dus jij zou ook niet gaan staan....??

vraag me toch af waar dat principe ligt dan, iedere non-moslim zal ook wel iedereen gelijk vinden, en toch staan die op..

ieder non moslim die opstaat vind blijkbaar niet dat iedereen gelijk is, want ze staan op voor 1 iemand, dus ze zien die persoon als meer aangezien hij/zij de enige is voor wie word opgestaan in de rechtzaal

het is gewoon een achterhaalde en vernederende manier van begroeten dat opstaan voor iemand, als je het uit vrije wil doet omdat je de persoon die binnenkomt respecteert doe je maar, dan kies je ervoor, in een rechtbank is het verplicht...

ieder non moslim die opstaat vind blijkbaar niet dat iedereen gelijk is, want ze staan op voor 1 iemand, dus ze zien die persoon als meer aangezien hij/zij de enige is voor wie word opgestaan in de rechtzaal

het is gewoon een achterhaalde en vernederende manier van begroeten dat opstaan voor iemand, als je het uit vrije wil doet omdat je de persoon die binnenkomt respecteert doe je maar, dan kies je ervoor, in een rechtbank is het verplicht...

nee nee nee en nog eens nee, het zijn fatsoenlijke omgangsvormen die hie rin Nederland worden gehanteerd, net zoals iemand een hand geven als je deze voor het eerst tegenkomt en kennis wil maken met diegene. Zo sta je ook netjes op voor de rechter als deze binnenkomt. Dat is nu eenmaal zo en daar heb je je maar aan te houden. Het heeft niets met cultuur te maken het heeft met fatsoen te maken.

Sta je dus niet op voor een rechter of geef je iemand geen hand of sta je niet netjes op voor een ouder iemand in de trein of hou je niet netjes de deur open als er een dame achter je aan loopt dan ben je imo gewoon een asociale kk lijer. En verdien je het eigenlijk niet om hier te wonen.

:roflol:

Maar wel iedere dag in de richting van Mekka bidden. :rolleyes:

nee nee nee en nog eens nee, het zijn fatsoenlijke omgangsvormen die hie rin Nederland worden gehanteerd, net zoals iemand een hand geven als je deze voor het eerst tegenkomt en kennis wil maken met diegene. Zo sta je ook netjes op voor de rechter als deze binnenkomt. Dat is nu eenmaal zo en daar heb je je maar aan te houden. Het heeft niets met cultuur te maken het heeft met fatsoen te maken.

Sta je dus niet op voor een rechter of geef je iemand geen hand of sta je niet netjes op voor een ouder iemand in de trein of hou je niet netjes de deur open als er een dame achter je aan loopt dan ben je imo gewoon een asociale kk lijer. En verdien je het eigenlijk niet om hier te wonen.

Hoe kan je het verplicht opstaan voor een rechter nou vergelijken met het vrijwillig opstaan voor iemand in de trein die minder goed te been is?

Waarom respect tonen voor een rechter? Wat heeft hij gedaan in deze wereld dan? Dat hij zoveel respect verdient?

En je bied die gozer nieteens je stoel aan!!!! Lekker respectloos.

Dat je zoiets nog moet vragen getuigt al van onwetendheid.
Rechter > jou, uit RESPECT VOOR JE MEERDERE sta je op aangezien HIJ bepaalt wat jouw straf wordt.

geen andere reacties gelezen dus misschien al gezegd...

Als alle mensen gelijk zijn, waarom moeten vrouwen dan een vloerkleed over de kop heen?

Dat je zoiets nog moet vragen getuigt al van onwetendheid.
Rechter > jou, uit RESPECT VOOR JE MEERDERE sta je op aangezien HIJ bepaalt wat jouw straf wordt.

Ik laat hem al mijn straf kiezen. Dat lijkt me respect genoeg. En dan ook nog voor hem opstaan? beetje dubbelop.

Ik heb nog meer respect voor mn ouders, en ik sta ook niet op als zij mijn kamer binnen komen lopen hoor.

goede vraag,zouden ze het zelf weten?? ;)

Als alle mensen gelijk zijn, waarom moeten vrouwen dan een vloerkleed over de kop heen?

Ik snap het ook niet. Hij hoeft niet op te staan voor de rechter, en hij wil ook vrouwen geen hand geven. Oh ja, ik snap het wel... moslims :roflol: - Gewoon lachwekkend.

Je hebt wel een punt hoor. Aan het moslim geloof kloppen allemaal dingen niet. Net als alle andere geloven, trouwens.
Maar persoonlijk ken ik weinig moslima's die tegen hun wil een hoofddoek dragen. Ze bestaan wel, dat begrijp ik ook wel. Maar je hoeft er niet vanuit te gaan dat bij iedereen een hoofddoek een teken van ondedrukking is.

Hij wil niet opstaan omdat alle mensen gelijk zijn maar wil vrouwen de hand niet schudden :roflol:
Welke idioot heeft hem gelijk gegeven zeg.

Om nog niet te spreken van het christendom.

Neanderthalers zijn uitgestorven.

Evenveel als het christendom, coca cola, mcdonalds, Filip De Winter en jumpmuziek: helemaal niets. Maar voor de mensen zelf voegt het misschien wel wat toe aan hun leven, anders zouden ze niet geloven.

Ja natuurlijk.

Terug
Naar boven