Ik vind het nogal vrij Paradoxaal klinken uit de mond van een Godsdienstwaanzinnige.
Als er 1 geloof is wat wereldwijd bekend staat wegens zijn intolerantie jegens andersdenkenden is het wel de Islam.
Dan daarbij (diepe zucht) wordt ik zo langzamerhand ontzettend moe van al dit soort figuren met hun sprookjeswijsheden.
Het is niets anders dan eisen stellen en hun wil opdringen,en allemaal gebaseerd op een stupide geloof waarvan ik vind dat daar in deze 21e eeuw geen ruimte meer mogelijk voor moet zijn.
Wat voegen al deze Neanderthalers nu eigenlijk toe aan onze samenleving?
Wat voegt überhaupt de hele Islam nu eigenlijk toe aan deze Wereld?
Zijn er ooit Moslims geweest die dingen hebben uitgevonden? belangrijke dingen hebben ontwikkeld op technologisch,farmaceutisch gebied die van groot belang waren voor de Wereld?
Helemaal niets! Pim Fortuyn zei ooit eens ik ben in heel veel Landen van de Wereld geweest,maar nergens vindt je zo'n achterlijke cultuur als de Islam.
Wat betrefd die baardaap je Islamgezeik beleef je maar in achtergestelde gebieden als een Iran,Afghanistan etc. etc.
Pak het vliegtuig daar naartoe kun je 6 x op een dag op je knietjes bidden en naar de ashhole van je geloofsgenoot kijken.
Afgeven op de Nederlandse/Europese cultuur je niet willen aanpassen=oprotten!!