- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben het allemaal op varkens gemunt, maar kijk hun eigen koppen....
Ze lijken zelf op varkens![]()
Ze hebben het allemaal op varkens gemunt, maar kijk hun eigen koppen....

wel tegen arnoldfan én terecht
opstaan het is een vorm van respect, en niet onderdanigheid
Deze jongen denkt echt dat hij de verlosser van Nederland is ofso![]()

Fatsoensregels horen nu eenmaal bij een sociale en beschaafde samenleving, als je personen die zich daarvan afscheiden gaat steunen , dan steun je het ontwrichten van die zelfde samenleving. Voor extremisten is geen plaats hier, dragen niets bij, vormen zelfs een gevaar.Ik geef de Moslims gelijk wat betreft begroetings gebaren.
Waarom moet ik zogenoemde gedragscodes van respect tonen terwijl ik misschien van binnen helemaal geen respect heb voor de desbetreffende persoon?
Respect in Nederland stelt niets meer voor aangezien de overlading ervan het hele woord respect zo bot heeft gemaakt dat je niemand nog een echt pluim van erkenning kan toewijden.
Iedereen is voor mij geaccepteerd, maar maar weinigen zijn door mij gerespecteerd.
Hedendaags kan ik niet meer in non-verbale zin iemand prijzen zodat het hem echt positief raakt en aangaat. Het liberalisme heeft de kleine complimenten die ons zoveel doen tot dagelijks gemeenschapsgoed verheven.

Ik vind het nogal vrij Paradoxaal klinken uit de mond van een Godsdienstwaanzinnige.
Als er 1 geloof is wat wereldwijd bekend staat wegens zijn intolerantie jegens andersdenkenden is het wel de Islam.
Dan daarbij (diepe zucht) wordt ik zo langzamerhand ontzettend moe van al dit soort figuren met hun sprookjeswijsheden.
Het is niets anders dan eisen stellen en hun wil opdringen,en allemaal gebaseerd op een stupide geloof waarvan ik vind dat daar in deze 21e eeuw geen ruimte meer mogelijk voor moet zijn.
Wat voegen al deze Neanderthalers nu eigenlijk toe aan onze samenleving?
Wat voegt überhaupt de hele Islam nu eigenlijk toe aan deze Wereld?
Zijn er ooit Moslims geweest die dingen hebben uitgevonden? belangrijke dingen hebben ontwikkeld op technologisch,farmaceutisch gebied die van groot belang waren voor de Wereld?
Helemaal niets! Pim Fortuyn zei ooit eens ik ben in heel veel Landen van de Wereld geweest,maar nergens vindt je zo'n achterlijke cultuur als de Islam.
Wat betrefd die baardaap je Islamgezeik beleef je maar in achtergestelde gebieden als een Iran,Afghanistan etc. etc.
Pak het vliegtuig daar naartoe kun je 6 x op een dag op je knietjes bidden en naar de ashhole van je geloofsgenoot kijken.
Afgeven op de Nederlandse/Europese cultuur je niet willen aanpassen=oprotten!!
Waarom altijd mijn naam.....
Moeten ze toch eerst de sleutel vinden van dat ivoren torentje van je.Hopelijk mag hij flink schokken, als ik die asociale aap op straat tegen kom trapt ik hem keihard onder de kont.
Animal Farm.Iedereen is gelijk, maar hij is toch net iets meer gelijk dan de anderen.
Meeste rechters waren ooit zelf advocaten.Het is eerder schandalig dat iemand die het tot rechter heeft geschopt hem gelijk geeft. Onzin verkopen is ten slotte het beroep van een advocaat.
Goed zo jongen, je hebt je net zelf verlaagd tot het niveau van het onderwerp. Hebben het hier over normen en waarden weet je nog?Ze hebben het allemaal op varkens gemunt, maar kijk hun eigen koppen....
Ik volg je, binnenkort biezen pakken en vertrekken naar Zweden voor een leven off the grid.zie je wel, het wordt steeds gekker in NL!
ik ben heel blij dat ik er niet meer woon...........
![]()