AndroidHealthClinic

Moslima zal hirsi ali doden

JimmyH

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Laatst gewijzigd: 05-02-2005 17:18

'Vrouw zal Hirsi Ali willen doden'
Radicale moslims zouden Kamerlid Ayaan Hirsi Ali willen laten vermoorden door een vrouw. Dat zeggen drie vrouwen in de Volkskrant, die lid zijn van de zogenoemde Hofstadgroep.

Impact
In november is een aantal leden van die groep opgepakt, maar hun plaatsen zijn ingenomen door 'nieuwe broeders'. Die denken dat de moord een nog grotere impact heeft als een vrouw de dader is.

Radicaliseren
De inlichtingendienst AIVD bevestigt in de Volkskrant dat meer moslima’s radicaliseren. Ook de beveiliging van Ayaan Hirsi Ali zegt dat mogelijk een vrouw een aanslag op haar zal plegen.

bron

dat zijn diezelfde moslima´s die op internet geld aan het bedelen waren omdat manlief vast zat :mad: :mad: :mad:

denk dat de beste optie dan is om alle moslima´s op straat te strip searchen (die kunnen natuurlijk vanalles verstoppen onder zo´n burka) en daarna een diepgaand inwendig onderzoek te laten ondergaan (stel dat er c4 in het poepertje verstopt zit) SAFETY FIRST mensen !!

Ideale aanleiding voor een burka en andere 'hippe' moslima kleding verbod lijkt me. :rolleyes:

van mij mogen ze hirsi ali best een beetje beschadigen anders, dood is weer een btj grof maar een btj aanrijden of een tikkeltje opblazen lijkt me geen slecht idee.
ja hoor we moeten allemaal verdraagzaam zijn, moet je zien hoe zei de boel op loopt te fokken, en als ze dan bedreigd wordt moet defensie! haar het land uit helpen vluchten.
beetje triest persoon :cool:

Sport2000 zei:
van mij mogen ze hirsi ali best een beetje beschadigen anders, dood is weer een btj grof maar een btj aanrijden of een tikkeltje opblazen lijkt me geen slecht idee.
ja hoor we moeten allemaal verdraagzaam zijn, moet je zien hoe zei de boel op loopt te fokken, en als ze dan bedreigd wordt moet defensie! haar het land uit helpen vluchten.
beetje triest persoon

Nee jij snapt er lekker veel van........

• Topic Starter Topic Starter
Sport2000 zei:

:rolleyes: jij hebt er idd nix van begrepen :rolleyes:

Ja, ze doen er inderdaad alles voor. Maar als man kan ik het nog wel van de ene kant begrijpen. Hun zijn zo stom om te denken dat wanneer ze zo'n zelfmoordaanslag doen dat ze in de hemel komen en *** eeuwige maagden voor zich zelf krijgen.

Maar wat kun je zo'n vrouw nou bieden... Dat ze als man in de hemel komt, of dat ze weer maagd is :P

CoD zei:
Ja, ze doen er inderdaad alles voor. Maar als man kan ik het nog wel van de ene kant begrijpen. Hun zijn zo stom om te denken dat wanneer ze zo'n zelfmoordaanslag doen dat ze in de hemel komen en *** eeuwige maagden voor zich zelf krijgen.

Maar wat kun je zo'n vrouw nou bieden... Dat ze als man in de hemel komt, of dat ze weer maagd is :P
:roflol: :roflol:

moslim of moslima, boeiend.....als Ali maar dood is toch ?:P j/k

• Topic Starter Topic Starter
Mijn zusje had laatst het boek van hirsi ali gekregen, en daaruit is nog meer gebleken dat moslims (extreme) echt super achterlijk en onzeker over hun kleine derde beentjes zijn. ze hebben in somalië iran en nog een stel van die wieko landen een manier van vrouwen besnijden waar zelfs ik als man van ga gruwelen: eerst snijden ze de clit en heel de schaamlippen eraf (zonder verdoving) dan proppen ze de vrouw vol watten en naaien (met naald en draad) ze haar dicht. Zo weet de man (aan wie ze dan uitgehuwlijkt wordt) zeker dat ze nog wel maagd is :eek: :eek: wat een stelletje mong*len !!!!

JimmyH zei:
Mijn zusje had laatst het boek van hirsi ali gekregen, en daaruit is nog meer gebleken dat moslims (extreme) echt super achterlijk en onzeker over hun kleine derde beentjes zijn. ze hebben in somalië iran en nog een stel van die wieko landen een manier van vrouwen besnijden waar zelfs ik als man van ga gruwelen: eerst snijden ze de clit en heel de schaamlippen eraf (zonder verdoving) dan proppen ze de vrouw vol watten en naaien (met naald en draad) ze haar dicht. Zo weet de man (aan wie ze dan uitgehuwlijkt wordt) zeker dat ze nog wel maagd is :eek: :eek: wat een stelletje mong*len !!!!
Volgend jaar ook hier in het ziekenfonds.

ghehehehe en dat wist je pas nadat je dat boek had gelezen? dacht dat dit allang wereldwijd bekend was :cool:
persoonlijk vindt ik de algemene politieke inbreng van hirsi ali vrij sumier maar het kan zijn dat jullie hier anders over denken.

@ exarchos; als je zelf niks nuttigs te melden hebt loop dan ook niet tegen mij te janken wil je.

Sport2000 zei:
ghehehehe en dat wist je pas nadat je dat boek had gelezen? dacht dat dit allang wereldwijd bekend was :cool:
persoonlijk vindt ik de algemene politieke inbreng van hirsi ali vrij sumier maar het kan zijn dat jullie hier anders over denken.

@ exarchos; als je zelf niks nuttigs te melden hebt loop dan ook niet tegen mij te janken wil je.

*zucht*

JimmyH zei:

Ja je zegt het al, boek van Hirsi Ali, enige wat zij wil is paniek en onrust in de samenleving zaaien en op die manier bekend worden als een soort vrijheidsstrijder :rolleyes: . Ze moet wel want verder heeft ze niet veel te vertellen in de politiek.
En ik ontken niet dat vrouwbesnijdenissen gebeuren in 'die' landen en dat moet ook wel aangepakt worden maar Hirsi Ali geeft hiervan de schuld aan de Islam, maar geloof me als je een overtuigd moslim bent dan kun je zoiets gewoon niet maken. Het vrouwbesnijdenis is iets van die (primitive) cultuur/traditie van een bepaald regio in afrika waar ook Hirsi Ali vandaan komt. Maar helaas zien meeste mensen dat verschil niet en maakt Hirsi daar wel mooi gebruik van en zo wordt er alleen maan nog meer tegen moslims gecreeerd!

eindelijk iemand die t verschil ziet tussen cultuur en islam. beter als die kansloze reacties:D
ben het er volledig mee eens en vindt ook dat hirsi ali weinig te melden heeft buiten het gebruikelijke "ow wat is de islam toch slecht"verhaal

Sport2000 zei:

**** toch op noob, jij mag blij wezen dat ze je niet bannen voor deze uitspraken, kunt wel merken dat je een duitser bent :mad:

Sport2000 zei:
eindelijk iemand die t verschil ziet tussen cultuur en islam. beter als die kansloze reacties:D
ben het er volledig mee eens en vindt ook dat hirsi ali weinig te melden heeft buiten het gebruikelijke "ow wat is de islam toch slecht"verhaal

check jou reactie eens, dat is de 1nige die er bij staat dude

en btw. Sport2000 Vertel jou ons maar eens wat van verkeerde uitspraken of bedoelingen Ali heeft gehad?

Dit zijn geen mong*len Jimmy,dit is cultuur....hahahaha

Terug
Naar boven