Fitness Seller

Moslima zal hirsi ali doden

Sport2000 zei:
over t algemeen zijn dit wel de moslims van t platteland, de mensen uit de steden leven bijna net zoals wij doen. maar wat doe je eraan he :cool:

Gaat dr niet om of ze in de Marokkaanse steden wel of niet een tv met dvd speler in huis hebben. Gaat erom dat ze een Marokkaanse nicht waarschijnlijk even hard zouden stenigen op het platteland als in de stad.

Dat bedoel ik met kortzichtigheid.

En voor al die mensen met al die waanbeelden:

There ain't no Allah!

Die lui zullen bedrogen uitkomen zodra ze erachter komen dat er geen hiernamaals is.

"K*t....al die jaren oorlog gevoerd om niks'' :cool:

Leviathan zei:
Gaat dr niet om of ze in de Marokkaanse steden wel of niet een tv met dvd speler in huis hebben. Gaat erom dat ze een Marokkaanse nicht waarschijnlijk even hard zouden stenigen op het platteland als in de stad.

Dat bedoel ik met kortzichtigheid.

En voor al die mensen met al die waanbeelden:

There ain't no Allah!

Die lui zullen bedrogen uitkomen zodra ze erachter komen dat er geen hiernamaals is.

"K*t....al die jaren oorlog gevoerd om niks'' :cool:

Ik denk dat 'lui' als jij er bedrogen uitkomen als er daalijk wel hiernamaals schijnt te zijn! We zullen het wel zien. En als hier iemand kortzichtig is ben jij het wel.
:rolleyes:

ERNESTO M. zei:
Ik denk dat 'lui' als jij er bedrogen uitkomen als er daalijk wel hiernamaals schijnt te zijn! We zullen het wel zien. En als hier iemand kortzichtig is ben jij het wel.

Ik ga liever naar de hell dan steeds dezelde wijfen te moeten ontmaagden. :cool:

ERNESTO M. zei:

Fijn voor je dat jij dat vindt :fu: :D

Moslim toevallig? ;)

Laatst bewerkt:
Er is geen hiernamaals, hoe zou je ziel dan verzonden moeten worden? via een SSL satelliet verbinding oid. ?

Voor de rest, ziek dat dat linkse bolwerk sport2000 een doodsverwensing doet naar het adres van aha. Volgens mij is dit ten strengste verboden op dit forum. Laten we hopen dat je snel gebanned word. Potentiele volkertjes kunnen we hier niet gebruiken.

Voor de rest geen gezeur over cultuur en islam en hun verband, want het is gewoon exact hetzelfde. Het enige verschil tussen moslims en "gematigde moslims" is dat laatstgenoemde geen echte moslims zijn. Zo doen ze niet aan eerwraak en doen ze geen moeite om de gehele wereld te onderwerpen aan de islam. Terwijl dit duidelijk wel in de koran staat.

Laatst bewerkt:
Als er 1 ding is dat ik geleerd heb, dan is het dat over smaak EN geloof niet te twisten valt.

Ik heb als Atheist zijnde ooit een Christen gevraagd naar het 'kip en het ei verhaal'.

Wat was er eerder? De kip of het ei?

Hij zegt: Het ei.

Ik zeg: nee want het ei komt uit een kip.

Nee zegt ie; God heeft het eerste ei geschapen.

Ben je gewoon uitgeluld! Dat is wat hij gelooft, ik geloof wat anders.

Dan je toch, nee want god bestaat niet, is hij uitgeluld! :P

En dan zorgen dat je dat op papier hebt gezet van te voren,
dan kan je hem weer tegenspreken als ie zegt dat het geschreven staat. ;)

goeie grap Jay, zelf bedacht zeker :rolleyes: :p
Net zoals je rapteksten zeker ;)

Kan me niet schelen wat een ander gelooft, zolang ik dr geen last van heb.

Alleen zullen er helaas altijd radicale figuren zijn die het er niet mee eens zijn dat n ander iets anders gelooft.

Leviathan zei:
Kan me niet schelen wat een ander gelooft, zolang ik dr geen last van heb.

Alleen zullen er helaas altijd radicale figuren zijn die het er niet mee eens zijn dat n ander iets anders gelooft.
en zolang dat zo is zal er wel altijd oorlog en andere ellende blijven :(

Sport2000 zei:
en zolang dat zo is zal er wel altijd oorlog en andere ellende blijven :(

Geloof is altijd al een grote bron van ellende geweest. Geloofsfanatici zijn trouwens ook de gevaarlijkste rascisten die er zon beetje rondlopen.

boogie zei:
goeie grap Jay, zelf bedacht zeker :rolleyes: :p
Net zoals je rapteksten zeker ;)

goh, wat ben jij alert zeg ! KUSJE voor jou hoor lieverd *SMAK*
valt het je niet op dat ik die grap al 4 keer gebruikt heb hier ?

geile boy van me, wanneer kom je weer eens (achter)langs ?

owwww, dus Hans Teeuwen heeft de grap van Jay gejat?
Ik dacht al :D

boogie zei:
owwww, dus Hans Teeuwen heeft de grap van Jay gejat?
Ik dacht al :D

Nopez, ik maak die grap gewoon graag. :D
Voor de rest bedenk ik me eigen grappen hoor, maar ik ben anti geloof
dus deze hou ik er gewoon in ;) lekker puh *jay steekt tong uit* prrrrrttt

Het leuke van die grap is dat hij de spijker er zo goed mee op z'n kop slaat. Omdat moslims en christenen een boek hebben waar allerlei beweringen in staan die ze blindelings geloven :rolleyes:valt er niet met ze te discussiëren.

Kan een gelovige me nu alsjeblieft eindelijk uitleggen waarom hij zo zeker weet dat alles dat in zijn heilige boek staat waar is terwijl ze voor de rest kritisch zijn als ze onbewezen verhalen horen?

Wie het me kan uitleggen krijgt levenslange karma.

Zelda zei:
Het leuke van die grap is dat hij de spijker er zo goed mee op z'n kop slaat. Omdat moslims en christenen een boek hebben waar allerlei beweringen in staan die ze blindelings geloven :rolleyes:valt er niet met ze te discussiëren.

Kan een gelovige me nu alsjeblieft eindelijk uitleggen waarom hij zo zeker weet dat alles dat in zijn heilige boek staat waar is terwijl ze voor de rest kritisch zijn als ze onbewezen verhalen horen?

Van mij ook.

Ok, God/Allah/Jehova bestaat omdat....

Zelda zei:

Jay Impol zei:
Van mij ook.

vraag me af of ik niet gelijkt geflamed wordt door alle antichristen hier :p maja hier de reden; God bestaat omdat; alles wat leeft op deze aarde "in den beginne" door God is geschapen, daarom was de kip er dus eerder als het ei;)
kzal t ff nog verder terugbrengen; het kan toch niet zo zijn dat alles wat hier is er altijd al is geweest???
en als de wereld door een oerknal is ontstaan (wat de bedenker hiervan vlak voor zn dood heeft ontkent) hoe kan een ontploffing nou iets maken???
hoe kan er een mens uit de aap ontstaan? waarom zijn dan niet alle apen mensen geworden om maar even op het 2de punt door te gaan.

en dan zal men nog verder terug gaan en zeggen; waar komt die God dan vandaan? en DAT is dus iets wat je gelooft of niet, daar valt niet over te twisten.

Jay Impol zei:
Van mij ook.

Ik kan het eigenlijk heel makkelijk uitleggen door een theorie waar heel veel filosofen in geloofden:

Theorie van de oorzaak. Ik zal het heel simpel samenvatten, alles heeft iets nodig om gemaakt te worden of te bewegen. Niks zal vanuit zichzelf onstaan of vanzelf gaan bewegen. Dus het de grote knal zal niet vanzelf gebeurd zijn, 'iets' heeft het veroorzaakt. 'Iets' heeft het heelal gemaakt om het te veroorzaken. Dingen die de grote knal veroorzaakten moeten ergens vandaan komen en niet zomaar zijn onstaan. en zo kan ik nog wel een paar uur doorgaan, maar je snapt het wel toch??

Simpel he :cool:

Dus omdat dingen ergens moeten onstaan moet een god dat gedaan hebben ?

Terug
Naar boven