SageFrancis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Roy.Rademaker zei:Wie weet komt de laatste profeet over 10 jaar wel, en is die Mohamed de pedofiel(met een meisje van 9 jaar, jawel) wel iemand die dacht laat ik mezelf profeet noemen en ook een godsdienst beginnen. Het christendom heeft al de verlichting gehad, daar bedoel ik mee: we zijn uit de visieusecirkel van armoede en geloven.
De islam zal nooit verlichting krijgen. Waar Islam is, is oorlog en armoede. Cultuur en islam kan je nooit appart zien. Politiek en de bevolking, het verleden bepalen de cultuur. Aangezien dat in 85% van de islamitische landen de politiek die de wetten maakt helemaal uit islamitische regels en wetten bestaan. Als daar in die landen vrouwen niet mogen werken, dus beperkt worden in hun vrijheid dus creativiteit en spiritualiteit enz enz dan zal er nooit ontwikkeling zijn zoals in het westen. Als de mannen daar, en vele ook hier in Nederland meer bezig zijn met het geloven van de Islam, bidden, vrouwen onderdrukken, geloof verspreiden, elkaar als broeders zien en de rest als vieze varkens zien, dan wordt het nooit beter.
En als dan een Hirsi Ali hier wat over zegt, om een discussie aan te kunnen gaan, hopend dat het beter wordt, zeg ik bespaar je moeite Hirsi, er is helaas maar één uitweg(letterlijk en figuurlijk)
Oh ja, wel eens een boer van Erich van daniken gelezen= heel bekend.
Titel van een bekend boek:Waren de goden kosmonauten.
Als je dit boek leest, denk je wellicht heel anders over god.
Groetjes Roy
Dankjewel voor de groetjes roy groeten terug!!!!
Dat mohammed pedofiel is zeg jij nu, in die tijd was dat anders, niet dat ik het goedkeur maar dat was een andere tijd. Zijn de paters van tegenwoordig geen pedo's dan
Oh?Waarom praat jij over de islam als je niet eens weet wat de islam is? Echt waar, ik kan met 100% zeggen dat jij de koran niet gelezen hebt dus ik vind dat je niet zo'n stuk oppervlakkig lap tekst er neer mag pleuren, uitgaande van de "marokkaan-akkefietjes" die je welliswaar hebt meegemaakt of van gehoord hebt.
Jij vergeet dat christenen en katholieken het zelfde hadden. Of zelfs nu nog heb je zulke voorbeelden, kijk naar noor Ierland.
Dat boek wat jij gelezen hebt, is lauter piet praat, ken je Les Giblin? Die kerel schrijft een boek "Leef rijk, denk groot" dat is ook zo'n onzin praat netzoals dat boek dat jij gelezen hebt.
Kijk wat jij niet ziet is dat er een verschil zit tussen de koran en het uitoefenen van de koran door de mens in dit geval een Islamiet. Als ik in de naam van de bijbel ga moorden dan ben ik degene die fout doet en niet de bijbel of het geloof. Dat mannen vrouwen als een stuk vuil behandelen heeft nix met afkomst of geloof te maken vriend. En dit " elkaar als broeders zien en de rest als vieze varkens zien, dan wordt het nooit beter." is ook zo'n grote onzin. De persoon die de regels van de koran uitoefent op een verkeerde manier DIE zit fout, en niet het geloof zelf. hier in kan je me toch geen ongelijk geven of wel?
En Hirsi Ali erbij betrekken? HAHAHAHAHA WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA shit. Kom opzeg, hier heb je een voorbeeld van Hirsi Ali: "Hallo, ik was moslima, ze hebben mijn vagina besneden. Nu moeten alle moslim vrouwtjes vrijheid krijgen omdat zij ook allemaal 1 voor 1 besneden worden, en daarbij doen we gelijk de mannen! afschaffen die besnijdenis" -> Ayaan Hirsi Ali is iemand uit Afrika die VANWEGE HAAR CULTUUR dus niet vanwege de ISLAM besneden is. En nu geeft ze de islam de schuld, in afrika heb je van die culturen waar ze de k*t dichtnaaien. Ayaan is iemand die voor veel opschudding zorgt, zelfs binnen het kabinet.
Hirsi Ali gaat de discussie niet aan? Sinds wanneer wordt er gediscussieerd met haar dan? Zij wilt drastisch maatregelen, ik heb haar nooit horen discussieren, bij haar is het my way or the high way
Laatst bewerkt:

vind je dat normaal? Komt op het zelfde neer als je zegt, de communie afschaffen bij de katholieken.. beetje raar.