MuscleMeat

Shocking News Moslimpartij mikt op verkiezingen 2010

Jesseh

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Moslimpartij mikt op verkiezingen 2010

Uitgegeven: 17 juni 2009 11:51 Laatst gewijzigd: 17 juni 2009 11:51
EMMELOORD - De Nederlandse Moslim Partij (NMP) doet volgend jaar mee aan de gemeenteraadsverkiezingen. Dat zei voorzitter Henny Kreeft uit Emmeloord woensdag.

m1dz728args1.jpg
De NMP mikt op zetels in de Noordoostpolder, Almere en Amsterdam.
De partij van Kreeft bestaat sinds 2007 en heeft nu een bestuur samengesteld met daarin allochtonen en autochtonen, mannen en vrouwen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De vrouwen zijn een bewuste keuze, stelt de frontman. ''Want volgens de islam zijn vrouwen gelijk aan mannen. Dat is één vooroordeel dat we uit de weg willen ruimen.''

Positiever imago

De NMP wil zorgen voor een positiever imago van de islam. ''Wij streven naar een samenleving die zich kenmerkt door islamitische waarden en normen. Maar die zijn niet zo veel anders dan de waarden en normen van de doorsnee-Nederlander'', zegt Kreeft.
Hij noemt als voorbeelden gerechtigheid, solidariteit, barmhartigheid, respect en vredelievendheid.
Kreeft: ''Wij verwerken deze uitgangspunten momenteel in ons partijprogramma. Daarna treden we actief naar buiten als partij om leden te werven in heel Nederland.''

Tweede Kamerverkiezingen

De NMP wil in twintig gemeenten zetels halen en Kreeft hoopt ook in de toekomst mee te kunnen doen aan de Tweede Kamerverkiezingen.
De Emmeloorder bekeerde zich in de jaren negentig tot de islam en was in het verleden actief voor D66, de Lijst Pim Fortuyn en de lokale partij ONS Noordoostpolder.
© ANP
Nu.nl

:yell::yell::army::shoot::suicide:

Hier gaan veel dbb forumleden slapeloze nachten van krijgen.

Zie je wel. Ik krijg uiteindelijk altijd gelijk.

Kreeft hoort trouwens in een pan kokend water.

Henny Kreeft de moslim. :roflol: Hoe verneuk je je leven?

Moslimpartij mikt op verkiezingen 2010

Uitgegeven: 17 juni 2009 11:51 Laatst gewijzigd: 17 juni 2009 11:51
EMMELOORD - De Nederlandse Moslim Partij (NMP) doet volgend jaar mee aan de gemeenteraadsverkiezingen. Dat zei voorzitter Henny Kreeft uit Emmeloord woensdag.

m1dz728args1.jpg
De NMP mikt op zetels in de Noordoostpolder, Almere en Amsterdam.
De partij van Kreeft bestaat sinds 2007 en heeft nu een bestuur samengesteld met daarin allochtonen en autochtonen, mannen en vrouwen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De vrouwen zijn een bewuste keuze, stelt de frontman. ''Want volgens de islam zijn vrouwen gelijk aan mannen. Dat is één vooroordeel dat we uit de weg willen ruimen.''

Positiever imago

De NMP wil zorgen voor een positiever imago van de islam. ''Wij streven naar een samenleving die zich kenmerkt door islamitische waarden en normen. Maar die zijn niet zo veel anders dan de waarden en normen van de doorsnee-Nederlander'', zegt Kreeft.
Hij noemt als voorbeelden gerechtigheid, solidariteit, barmhartigheid, respect en vredelievendheid.
Kreeft: ''Wij verwerken deze uitgangspunten momenteel in ons partijprogramma. Daarna treden we actief naar buiten als partij om leden te werven in heel Nederland.''

Tweede Kamerverkiezingen

De NMP wil in twintig gemeenten zetels halen en Kreeft hoopt ook in de toekomst mee te kunnen doen aan de Tweede Kamerverkiezingen.
De Emmeloorder bekeerde zich in de jaren negentig tot de islam en was in het verleden actief voor D66, de Lijst Pim Fortuyn en de lokale partij ONS Noordoostpolder.
© ANP
Nu.nl

:yell::yell::army::shoot::suicide:

zijn nou wel of niet gelijk?

Zie je wel. Ik krijg uiteindelijk altijd gelijk.

Kreeft hoort trouwens in een pan kokend water.

Hoezo gelijk? In een democratisch land is er ook plek voor dit soort partijen. Is niet de eerste keer natuurlijk dat er moslimpartijen meedoen aan verkiezingen maar meestal halen ze amper stemmen.

Als ik morgen de Boeddhapartij wil oprichten is dat net zo goed mogelijk. Of de DBB-knokploegpartij. Partijen oprichten gebeurt aan de lopende band maar de meeste splinterpartijen komen nooit verder dan de lokale politiek, als ze al genoeg stemmen halen voor de gemeenteraad natuurlijk.

De sharia is aanstaande jongens, kom er maar in. We zijn verdoemd.

Hoezo gelijk? In een democratisch land is er ook plek voor dit soort partijen. Is niet de eerste keer natuurlijk dat er moslimpartijen meedoen aan verkiezingen maar meestal halen ze amper stemmen.

Als ik morgen de Boeddhapartij wil oprichten is dat net zo goed mogelijk. Of de DBB-knokploegpartij. Partijen oprichten gebeurt aan de lopende band maar de meeste splinterpartijen komen nooit verder dan de lokale politiek, als ze al genoeg stemmen halen voor de gemeenteraad natuurlijk.
Het ontstaan van zo'n partij werd hier door de linkerzijde altijd als onmogelijk geacht. Ik heb dit voorspelt, en ze zal groeien ook: ongeveer 1 op 16 van de Nederlanders is reeds moslim, dat kan alleen toenemen als je weet dat het een geloof is dat zich steeds verder verspreid over de wereld. Het uiteindelijke doel is wereldheerschappij, dat hebben verscheidene islamitische leiders reeds openbaar duidelijk gemaakt. En lach het nu maar weer allemaal weg, over 10-20 jaar praten we weer...

Terwijl religie beter zou verdwijnen uit de politiek is dit opnieuw een stap terug, zeer jammer.

Allemaal Geerd wilders stemmen!

Meen ik serieus

Het ontstaan van zo'n partij werd hier door de linkerzijde altijd als onmogelijk geacht.

Volgens mij werd een extremistische moslimpartij met enige draagvlak van significantie met als uitgangspunt de Sharia als onmogelijk geacht, maar whatever.

Noem me naief, maar ik denk dat dit soort ontwikkelingen een belangrijk element zal blijken in de toenadering, vermenging tussen moslims en 'wij' op de lange termijn, over een jaar of 20, 30 terugkijkend.

Ik ga zeker op ze stemmen, gewoon omdat jullie er allemaal zo paniekerig over doen.

Volgens mij werd een extremistische moslimpartij met als uitgangspunt de Sharia als onmogelijk geacht, maar whatever.

Noem me naief, maar ik denk dat dit soort ontwikkelingen een belangrijk element zal blijken in de toenadering, vermenging tussen moslims en 'wij' op de lange termijn, over een jaar of 20, 30 terugkijkend.
Extremistisch of niet extremistisch, ze weten het verschil toch niet.

Het ontstaan van zo'n partij werd hier door de linkerzijde altijd als onmogelijk geacht. Ik heb dit voorspelt, en ze zal groeien ook: ongeveer 1 op 16 van de Nederlanders is reeds moslim, dat kan alleen toenemen als je weet dat het een geloof is dat zich steeds verder verspreid over de wereld. Het uiteindelijke doel is wereldheerschappij, dat hebben verscheidene islamitische leiders reeds openbaar duidelijk gemaakt. En lach het nu maar weer allemaal weg, over 10-20 jaar praten we weer...

Terwijl religie beter zou verdwijnen uit de politiek is dit opnieuw een stap terug, zeer jammer.
Jep, jep. Wereldheerschappij nadert.

Overigens zie ik niet hoe je geloof uit de politiek wil weren. Of hoe je wilt voorkomen dat er geen moslimpartij wordt opgericht. Gelukkig ben je in dit land vrij om een partij op te richten, met welke overtuiging dan ook.
Stel je voor als je daar grenzen op gaat leggen, dan is die moslim heerschappij zo slecht nog niet.

Allemaal Geerd wilders stemmen!

Meen ik serieus

:roflol:
Epic.

The end is coming.. Gelukkig vergaat de wereld 2 jaar later. :o

Overigens zie ik niet hoe je geloof uit de politiek wil weren. Of hoe je wilt voorkomen dat er geen moslimpartij wordt opgericht. Gelukkig ben je in dit land vrij om een partij op te richten, met welke overtuiging dan ook.
Zie je dat niet in? Grondwetswijziging dmv een stemming van 2/3 meerderheid is in België genoeg, ik weet niet hoe dat in Nederland verloopt?

Waarom moeten we gelukkig zijn met religie in de politiek? Dat is meer iets voor landen als Iran en Saoedi-Arabië.

Deze linkse hond vind het zelfs belangrijk en positief dat ook moslims zich verenigd gaan mengen in de politiek, heb je ook een centraler punt om hun afglijdende straattuig aan te spreken en ter verantwoording te roepen in het publieke debat.

Zie je dat niet in? Grondwetswijziging met een stemming van 2/3 meerderheid is in België genoeg, ik weet niet hoe dat in Nederland verloopt?

Waarom moeten we gelukkig zijn met religie in de politiek? Dat is meer iets voor landen als Iran en Saoedi-Arabië.

Het ging mij meer om de vrijheid in de politiek. Een democratisch systeem is er op gericht dat iedereen een stem krijgt. Als je hier wat aan wilt doen ben je imo niet veel beter bezig dan landen als Iran of SA.

Een grondwetwijziging kan in Nederland ook. Inderdaad 2/3 van het parlement (wat al bijna onmogelijk is) en dan moet het ook nog door de eerste kamer. En volgens mij moet het ook nog over 2 parlementen.
Dus dat gaat niet zo 1-2-3.

Maar correct me if i'm wrong.

Terug
Naar boven