Fitness Seller

Shocking News Moslimpartij mikt op verkiezingen 2010

Aard van de werkelijkheid is duidelijk 1 van de belangrijkste bezigheden van de mens.

Marokkaantje, ik kan uit eigen ervaring beamen dat merendeel van de moslims in Nederland leven volgens de richtlijnen die jij uiteenzet. Het gaat er in feite om dat een select groep personen structureel voor problemen zorgt. Daar zij zelf aangeven dit te doen in dienst van een bepaalde religie, is het tamelijk begrijpelijk dat men tegenwoordig de Islam associeert met de Marokkaanse probleem jongeren.

Nogmaals, ik sta er niet achter dat men dit aanpakt van uit het standpunt: Oh, dat zijn moslims! Al zou de hierarchie binnen de Marokkaanse gemeenschap wel zijn vruchten moeten afwerpen. Die jongens krijgen veel te veel ruimte om dergelijke problemen te creëren.

Op basis van het moslim zijn worden er belangrijke conclusies c.q. maatregelen aan verbonden. Dat is fout. Er is een grote groep jongeren die problemen veroorzaakt. Daar moet een oplossing voor gevonden worden. Religie heeft daar niks mee te maken. Die is boven elk persoon en elke autoriteit verheven.

We moeten terug naar de basis.

Bedankt voor je reactie Motivation. Ik ben het absoluut eens met je reactie en inderdaad, er is een bepaalde groep "moslims"/ Marokkanen die helaas voor problemen zorgen in de maatschappij. Ik ben er echt van overtuigd dat dit te maken heeft met de opvoeding.

Veel eerste generatie Marokkanen hebben helaas niet gestudeerd, en daarnaast is het zo dat zeker 70 procent van deze Marokkanen niet op de hoogte zijn van hun PLICHTEN in de Islam. Ik ben zelf Marokkaanse, dus ik weet als geen ander wat zich allemaal afspeeld bij de Marokkanen. Ik kan je met zekerheid zeggen dat wanneer de Marokkanen meer kennis hadden van de Islam, dat zij dan een betere opvoeding aan hun kinderen zouden geven. Veel Marokkanen voeden niet op volgens de richtlijnen van de Islam, maar volgens de richtlijnen van hun voorouders en buren.

Wat ik nogal vreemd vind is dat je er van uit gaat dat 'Marrokaantje' als moslim zijnde(ga ik van uit) minder verstand heeft van de Koran als jij, ik of mensen op 'kritische sites'. Het is ZIJN religie dus mag ik er toch echt van uit gaan dat hij weet waar hij over praat.

Daarnaast gaat het veelal over de interpetatie van 1`38981794278951789178915789519-4951904517895`1756789518795417897819589519015-9190810 jaar oud boek dat in de geest van de tijd is geschreven. En met alle respect de Bijbel, de leidraad voor onze 'joods-christelijke' samenleving, staat ook vol minder vreedzame en verdraagzame passages. Verder zou ik het persoonlijk wel verhelderend vinden als je het over 'kritische sites' hebt je ook even de url daarvan geeft.

Ik ben een vrouw. :o

Maar inderdaad, er zijn zoveel interpretaties, vooral als je een vers uit zijn context haalt. Het beste is de Koran in het Arabisch lezen en begrijpen. Er zijn veel woorden in het Arabisch die gewoon niet te vertalen zijn.

Bullshit, ik ben niet gelovig en heb altijd respect gehad van moslims.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat moslims zich anders gedroegen tegenover niet gelovigen/anders gelovigen, van wat ik heb gezien kan het ze niet eens zoveel schelen of je nou gelooft of niet.

Ik denk dat de mensen die het hardst klagen over de moslims, degene zijn die haast niet in contact komen met moslims, maar enkel het beeld over moslims overnemen van figuren als Wilders.

Ik ben een vrouw. :o

Maar inderdaad, er zijn zoveel interpretaties, vooral als je een vers uit zijn context haalt. Het beste is de Koran in het Arabisch lezen en begrijpen. Er zijn veel woorden in het Arabisch die gewoon niet te vertalen zijn.
Mijn welgemeende excuses. :o

Ik denk dat de mensen die het hardst klagen over de moslims, degene zijn die haast niet in contact komen met moslims, maar enkel het beeld over moslims overnemen van figuren als Wilders.

Daar sla je de plank toch volledig mis :roflol: Wederom wordt de Wilders stemmer neergezet als xenofoob. Maar niets is minder waar. Mensen stemmen juist PVV omdat ze dit land naar de klote zien gaan omdat moslims steeds meer invloed krijgen in onze samenleving.

Daar sla je de plank toch volledig mis :roflol: Wederom wordt de Wilders stemmer neergezet als xenofoob. Maar niets is minder waar. Mensen stemmen juist PVV omdat ze dit land naar de klote zien gaan omdat moslims steeds meer invloed krijgen in onze samenleving.

Het is al laat, en ik heb geen zin in een discussie. Sorry, morgen misschien.

Terug
Naar boven