Fitness Seller

Moslims keuren aanslag 9/11 goed

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Ongeveer zeven procent van de moslims wereldwijd verdedigt de terreuraanslagen van 11 september 2001 in New York en Washington. Dat blijkt uit een opinieonderzoek van het Amerikaans researchinstituut Gallup waarvoor 50.000 mensen in 35 overwegend moslimlanden werden bevraagd.

Vrees
Ze doen dat evenwel niet uit religieuze overtuigingen, maar uit vrees voor veronderstelde Amerikaanse plannen om de islamitische wereld te overheersen, luidt het in de studie. "Politiek en niet de vroomheid, onderscheidt de gematigden van de radicalen in de islamitische wereld", aldus Dalia Mogahed, directeur van Gallup. "Sympathisanten van terrorisme haten onze vrijheid niet, ze willen onze vrijheid".

Hervormingen
Daarentegen veroordeelt 93 procent van de bevraagden de aanslagen. Een grote meerderheid van de bevraagden is voorstander van democratische hervormingen in hun land. Slechts de helft van de moslims is van mening dat de Verenigde Staten oprechte bedoelingen hebben om de democratie binnen de islamitische wereld te brengen.

De grote meerderheid van de moslims bewondert weliswaar de technologische verworvenheden en de liberale democratie in de Verenigde Staten, maar is bezorgd over het "moreel verval" in de VS. (belga/bdr)
De Morgen: Buitenland - Zeven procent moslims verdedigt aanslagen 9/11 (185781)

Verneukeratieve kop natuurlijk maar blijkbaar werkt een kop met slecht nieuws beter. Zal nu wel weer gepost worden dat het onderzoek niet klopt en op zijn minst 99,9% het goedkeurt en die 99,9% crimineel is en alle ellende in deze wereld veroorzaakt.

**** them radicals maar uit deze enquete blijkt maar weer eens dat de meeste moslims helemaal niet zo radicaal zijn.

Ik hoop dat de roep om democratie niet wordt afgedwongen door Westerse mogendheden. We zien wat dat heeft opgeleverd in Irak.

Oh en die 93% hoeft natuurlijk niet dagelijks die 7% de les te lezen. Niemands is een anders broeder hoeder. Ik ga ook niet degenen die op het verkeerde pad zijn de les lezen en ik denk eerlijk gezegd dat er hier weinig zijn die criminelen, radicalen etc van eigen bodem proberen te overtuigen van hun ongelijk. Buiten dan op fora, want dat kost niet al te veel moeite.

Jongen er zijn zoveel documentaires heh ...
Ik had laatst nog 1 gezien en daarin vertelden ze dat amerika dit zelf plande om vervolgens irak binnen te stromen voor die olie shit.

en ze hadden zelfs nog alle bewijzen ook >

• Topic Starter Topic Starter
Ik had laatst nog 1 gezien en daarin vertelden ze dat amerika dit zelf plande om vervolgens irak binnen te stromen voor die olie shit.

Oh ja jongen? Toch niet die crap van Loose Change? Of andere complottheorie films die feitelijk nergens over gaan.

Meerendeel is idd niet zo gek. 93% zijn dus normaal en hebben normale gedachten. Spijtig dat er 7% imo gewoon niet wijs zijn en dus ook gevaarlijk.
Wij hebben hier ik denk een miljoen moslims?
Moet je nagaan hoeveel gekken er dan tussen zitten:(

met 'argumenten' komen als '"er zijn zoveel documentaires" en "ik had laatst nog gehoord/gezien" doen mij nu niet bepaald vermoeden dat desbetreffend persoon over een groot kritisch vermogen beschikt.

7% is gewoon veel hoor, moest je nu zeggen 1% zou beter klinken. Ik vrees dat het in het Midden-Oosten trouwens meer dan 50% is.

Overigens kan je je nog afvragen of die 93% wel oprecht is, je maakt jezelf nogal verdacht bij de Amerikaanse overheid door te zeggen dat je het goedkeurd. Misschien dacht een deel dat het goedkeuren via dit onderzoek hen in problemen zou kunnen brengen.

93% is nog veel meer. Gallup polls zijn redelijk betrouwbaar en ik denk niet dat zij hun info gaan doorspelen aan de US overheid. Dat klinkt wel erg complotterig moet ik zeggen.

Denk dat je beeld over het Midden Oosten een beetje verstoord is door de media. Genoeg mensen daar die de US-dollars graag zien binnenstromen of mensen die gewoon hun leventje willen leiden zonder heisa er omheen.

Want een ongefundeerde topic titel zeg....jij noemt moslims keuren 9/11 goed en pas in het bericht staat dat het er 7% zijn.

Val je van je geloof EricR? :D

Want een ongefundeerde topic titel zeg....jij noemt moslims keuren 9/11 goed en pas in het bericht staat dat het er 7% zijn.

Val je van je geloof EricR? :D

Topics die 'goed' nieuws brengen lopen amper. Maar goed het maakt eigenlijk niet uit wat voor nieuws er gebracht wordt, er zal toch altijd een slechte draai aan worden gegeven.

Gelet op de mores die hier heerst is 7% gelijk aan 99,9%, dus eigenlijk klopt de titel wel :D

Valt even vies tegen he Yzord.

Nee hoor, helemaal niet...mooie van het hele verhaal is dat als je een topic neerplempt over moslims wat ik doe, dan ben je volgens de meeste analfabeten en iq lozen hier een racist. Terwijl ik die mensen alles gun, behalve de verkloting van mijn cultuur.

Boeit mij niet dat ze in dit land zijn, boeit mij dat ze in dit land zijn en ondertussen nederland willen omvormen tot een land die ze zelf zijn onvlucht.

Maar dat is een stapje te ver, snappen de meeste hier niet, dus is Yzord een racist, huh Klaasje?

7% is gewoon veel hoor, moest je nu zeggen 1% zou beter klinken.
7% is helemaal niets, feitelijk. Er zijn hier in NL vermoedelijk meer autochtonen die vinden dat Hitler een toffe peer was. En zie hoe marginaal die feitelijk zijn. Ik bedoel: 7% keurt het goed. Dat betekent dat slechts een minieme fractie van die 7% daadwerkelijk zoiets zou steunen, als je bedenkt dat de mens in het algemeen voor het overgrote deel slechts vocaal meeloper is.

Ik vrees dat het in het Midden-Oosten trouwens meer dan 50% is.
Waarom vrees? Liever dat daar 100% zo denkt, en hier niemand, dan dat het evenredig is verdeeld.

Maar dat is een stapje te ver, snappen de meeste hier niet, dus is Yzor deen racist, huh Klaasje?

Eh nee, er lopen er hier wat rond die puur racistische denkbeelden hebben maar jou zou ik niet als zo typeren om eerlijk te zijn. Eerder ongenuanceerd en gematigd kortzichtig. Mischien ook een vleugje bevooroordeeld maar ik volg je weergaloze berichtgevingen nu weer niet zodanig dat ik dat laatste met stelligheid kan zeggen.

Heb net een chromosoom er bij laten plaatsen. Wilde graag meedoen in de race voor de meest debiele thread op DBB.

Het is je gelukt EricR....je hebt Jonko, Sanca etc. ruimschoots verslagen...zeker wetend dat er niet per ongeluk twee zijn bijgeplaatst?

Het is je gelukt EricR....je hebt Jonko, Sanca etc. ruimschoots verslagen...zeker wetend dat er niet per ongeluk twee zijn bijgeplaatst?

Dat zijn nou net degenen ik niet wil verslaan. Die posten niet of amper in deze sectie. Sensatie verkoopt in deze sectie, daarvoor heb je dus een sensationele kop nodig. Verder natuurlijk vooral zaken gillen die ongefundeerd zijn en generaliserend. Dan kom je een heel eind.

217% van de moslims is fout!! 183% is crimineel!! Dat soort werk.

Tis hier geen Indymedia haha....wij kunnen hier tenminste nog rekenen..

Heb er tot nu toe weinig van gemerkt eerlijk gezegd. Nu halen de reacties nog niet het lage niveau van meer dan 100% van een populatie maar vaak genoeg is generaliseren toch wel tot vak verheven.

7% valt me erg mee. Hopen dat het klopt.

Terug
Naar boven