MuscleMeat

9/11 complottheoriën

En in het kader van copy-paste is zo leuk volgt er weer wat nieuwe verbale diarree die moet aantonen dat 9-11 een complot was. Yep in feite was Hitler ook de bedenker van 9-11 toen hij zelf de Reichstag in de fik zette maar als je goed zoekt weet je dat de Joden het gedaan hebben. Die Joden die niet aanwezig waren in het WTC op 9-11!

Ik weet ook niet wat er precies gebeurd is en zeg dat ook niet.
Ik hou alleen mijn ogen open, omdat de overheid gewoon dingen achterhoudt, zoals in mijn voorbeeld van de valse vlag operatie met cuba.

Je ziet dat die Apfelstudel ervaring heeft met het kritische denken dat verwacht wordt van een kernfysicus. Het leggen van verbanden en relaties op een manier die je zomaar een leuke baan kunnen opleveren bij de Telegraaf of redactie van SBS6.

Nu Houston nog en alle complotters zijn weer samen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beat that Eric en Klaas :roflol::roflol:

Misschien kan deze afbeelding op de voorpagina van je verslag. Word = Microsoft = Amerikaans = Bill Gates = rijk = ****ing zieke lobby voor de Amerikaanse F16 straaljagers Intel chipsets productie!!!!!!!!!!

Waar zijn Houston en Musclebear?

Nu Houston nog en alle complotters zijn weer samen.

tja, je moet wel toegeven dat we dikwijls belogen en bestolen worden.
De regeringen staan niet in dienst van de burger, wel van de elite.
Je moest wel blind zijn om het anders te zien..

En in het kader van copy-paste is zo leuk volgt er weer wat nieuwe verbale diarree die moet aantonen dat 9-11 een complot was. Yep in feite was Hitler ook de bedenker van 9-11 toen hij zelf de Reichstag in de fik zette maar als je goed zoekt weet je dat de Joden het gedaan hebben. Die Joden die niet aanwezig waren in het WTC op 9-11!

Oh, maar je gelooft wél dat de Duitsers (overheid) de Reichstag in de fik hebben gezet? Kansloos dit. :roflol:

Dat ding klopt niet eens, maar met dit soort dingen worden enige serieuze vormen van kritiek wel belachelijk gemaakt. Net zoals allerlei debiele docu´s op RTL en SBS.
Maar goed jullie zitten nog in de beruchte ´´ontkenningsfase´´ en denken dat de regering vol lieverdjes zit die niks achterhouden.

Oh, maar je gelooft wél dat de Duitsers (overheid) de Reichstag in de fik hebben gezet? Kansloos dit. :roflol:

Jij natuurlijk niet, dat waren de Joduuuhhh! Dezelfde Joduhhhh die umgesiedeld zijn via de vele umsiedelkampen.

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

tja, je moet wel toegeven dat we dikwijls belogen en bestolen worden.
De regeringen staan niet in dienst van de burger, wel van de elite.
Je moest wel blind zijn om het anders te zien..

Ik denk dat het een complot is. Op het moment dat je deel gaat uitmaken van de regering waar dan ook wordt je deelgenoot van het grootste complot ooit en zal je daarna nooit iets laten merken tegenover Jan met de Pet. De elitaire elite toch ook.

Volgens mij is daar in het historische debat nog (enige) onenigheid over maar over het algemeen wordt in ieder geval aangenomen dat dit niet is bewezen. Het is verder ook niet zo interessant voor de leek, het is wel aantoonbaar bewust gebruikt door de Nazi's om hun macht over het land te vergroten.

---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Dat ding klopt niet eens, maar met dit soort dingen worden enige serieuze vormen van kritiek wel belachelijk gemaakt. Net zoals allerlei debiele docu´s op RTL en SBS.
Maar goed jullie zitten nog in de beruchte ´´ontkenningsfase´´ en denken dat de regering vol lieverdjes zit die niks achterhouden.

Als aankomend historicus zou ik het liefste persoonlijk aantonen dat één van die spannende mallotenverhalen echt gebeurd is of dat het allemaal nog veel gekker is en dat ik dat persoonlijk heb bewezen maar met al die halve gare 'bewijzen' die je op het internet aantreft maak je je natuurlijk volslagen belachelijk.

Volgens mij is daar in het historische debat nog (enige) onenigheid over maar over het algemeen wordt in ieder geval aangenomen dat dit niet is bewezen, . Het is verder ook niet zo interessant, het is wel aantoonbaar bewust gebruikt door de Nazi's om hun macht over het land te vergroten.

Inderdaad, maar het is diezelfde Eric R. die zo quasi nuchter is over alle zaken omtrent 9-11, en de Amerikaanse overheid vrijpleit van alle verdachte omstandigheden en misbruikwetgevingen en tegelijkertijd wél de Duitse regering van destijds beschuldigd van het in brand steken van de Reichstag. Wat een knurft.. :roflol:

Laatst bewerkt:

Ik denk dat dat niet helemaal het punt is.. Het is slim om kritisch te staan t.o.v. wat de overheid zegt, daar ben ik het mee eens, maar dat betekent niet dat je klakkeloos moet overnemen wat allerlei idioten op internet je willen laten geloven; veel van die theorieën zijn namelijk nog ongeloofwaardiger...

Inderdaad, maar het is diezelfde Eric R. die zo quasi nuchter is over alle zaken omtrent 9-11, en de Amerikaanse overheid vrijpleit van alle verdachte omstandigheden en misbruikwetgevingen

Ik denk niet dat EricR ontkent dat de Amerikaanse overheid onder Bush 9/11 misbruikt heeft, misschien moet je beter lezen.

Dat kun je dan wel denken maar de onzin die hij hier neerzet laat toch wat anders zien.

Inderdaad, maar het is diezelfde Eric R. die zo quasi nuchter is over alle zaken omtrent 9-11, en de Amerikaanse overheid vrijpleit van alle verdachte omstandigheden en misbruikwetgevingen en tegelijkertijd wél de Duitse regering van destijds beschuldigd van het in brand steken van de Reichstag. Wat een knurft.. :roflol:

De kans dat Hitler en co de Reichstag in de fik hebben laten is vele malen groter dan de kans dat de US-overheid iets maken heeft met de acties op 9/11. Maar goed ik beledig natuurlijk jouw herrenvolk.

De kans dat Hitler en co de Reichstag in de fik hebben laten is vele malen groter dan de kans dat de US-overheid iets maken heeft met de acties op 9/11. Maar goed ik beledig natuurlijk jouw herrenvolk.
Beide complottheorieën.

Dat klopt maar in het geval van de Nazi's zijn er genoeg historici die met een vinger wijzen naar het Nazi regime wat betreft die brand. In het geval van 9/11 zijn het alleen complottheoristen en zal geen enkele zichzelf respecterende historicus zich er aan wagen om aan de haal te gaan met vage complotten die allang weerlegd zijn.

Ik verwerp zelf overigens niet de algemeen aangenomen theorie dat Marinus van der Lubbe het gedaan heeft. Dat maakt Fonkmeistah er van. Ik zal alleen ook niet verwerpen dat er een mogelijkheid is dat de Nazi's er zijdelings bij betrokken waren. Fonkmeistah haalt een zin van mij aan die amper iets serieus bevatte of zou hij ook van mening zijn dat ik denk dat Hitler de medebedenker was van 9-11.

Laatst bewerkt:
11 september was een prachtige vrijbrief voor de overheid om een oorlog te voeren, Afghanistan, Iraq, pakistan, Jemen.

Het verhaal van de regering klopt geen ruk van.

11 september was een prachtige vrijbrief voor de overheid om een oorlog te voeren, Afghanistan, Iraq, pakistan, Jemen.

Het verhaal van de regering klopt geen ruk van.

Nee klopt, die gozer van Loose Change had het bij het rechte eind.
dylan_avery_big.jpg

Terug
Naar boven