Fitness Seller

Moslims keuren aanslag 9/11 goed

Als ik kijk wat er doorgaan om me heen gebeurd kan het misschien nog wel meer zijn. Of heb jij ze nooit zelf gezien in je omgeving toen je wat jonger was?

Doe 860m had ik hier vandaan: Reality and Rationality - Smuts' Holism zal dan dated zijn. Maakt het dus nog indrukwekkender dan ik deed uitschijnen.

Onzinnig? Nee ik vind die percentages juist een onduidelijk beeld weergeven. 1% of 7% ja dat klinkt weinig. Tot je de met de feiten en reële aantallen wordt geconfronteerd. Dat is de fout van veel mensen: ze denken oh 1% of 7% wat is dat nou, ja zo kan je alles wel laten 'meevallen'.

Ik mag toch hopen dat ik niet de enige ben die deze cijfers véél te hoog vind?

Je zal het natuurlijk ook andersom kunnen doen,dus uitrekenen hoeveel moslims hier tegen zijn.De cijfers zijn dan veel indrukwekkender.

Overigens denk ik dat Spiertje het ook goed keurt. :D Al denk ik niet dat hij gevaarlijk is in die zin dat hij martelaar wil worden.

Theorieën waarin wij geloven, noemen wij feiten; feiten waarin we niet geloven, noemen we theorieën.

- David Cohen

Komop zeg, gooi eens niet een verhaal de wereld in die je niet eens kan onderbouwen. Hoe in godsnaam weet jij nu of er meer dan 7% hitler verheerlijkers zijn...beetje overdreven weer hoor.

Ik ben het eens een keertje 100% met je eens. Het aantal jongeren die Hitler verheerlijken meer dan 7% :roflol: Als je dat gelooft ben je echt achterlijk imo.

• Topic Starter Topic Starter
Cirkel , Arnoldfan , Stillstrong en Turo en wie nog meer dan?

Zou ze niet direct als Hitler-fanaat zien maar Mikeh18, Cutler en Boforli kunnen er ook wat van. Die 7% van Marky is verder natuurlijk uit de lucht gegrepen, extreem rechts in de vorm van neo nazi's is een marginaal groepje. Niet te onderschatten maar meestal een tandenloze tijger.

O er zijn nog wel een paar hoor.. en zekers in deze sectie.. verder een sarcastisch opmerking van me maar dat had je natuurlijk wel begrepen.

P.S. ben je echt Jehova getuigen?

Ja ik had het wel begrepen , wilde alleen het aapje bij de naam noemen :)

Verder schuim ik dikwijls met mijn leren tas de straten af om alle ontwetenden van het woord des christus' te voorzien.....

Zou ze niet direct als Hitler-fanaat zien maar Mikeh18, Cutler en Boforli kunnen er ook wat van. Die 7% van Marky is verder natuurlijk uit de lucht gegrepen, extreem rechts in de vorm van neo nazi's is een marginaal groepje. Niet te onderschatten maar meestal een tandenloze tijger.

Die 7% kwam eigenlijk van mij, trouwens. Dat praatte makkelijker omdat we die toch al genoemd hadden voor de pro-9-11 moslims. Ik doelde echter niet op 7% skinheads in Nederland, maar 7% met racistische en extreem-rechtse sympathie. Dat is al een stuk geloofwaardiger, als je kijkt naar de massa's die naar de PVV leunen. En dat was dus gelijk het punt: mensen die denken dat racisme goed is, dat zijn er wel heel veel in NL, maar mensen die daar aktie op ondernemen zijn nog geen promille van een promille daarvan. Zo ook met de anti-Westerse moslims: talk is cheap, het feit dat we juist zo weinig aanslagen zien is het bewijs dat er praktisch geen probleem is.

• Topic Starter Topic Starter
Die 7% kwam eigenlijk van mij, trouwens. Dat praatte makkelijker omdat we die toch al genoemd hadden voor de pro-9-11 moslims. Ik doelde echter niet op 7% skinheads in Nederland, maar 7% met racistische en extreem-rechtse sympathie. Dat is al een stuk geloofwaardiger, als je kijkt naar de massa's die naar de PVV leunen. En dat was dus gelijk het punt: mensen die denken dat racisme goed is, dat zijn er wel heel veel in NL, maar mensen die daar aktie op ondernemen zijn nog geen promille van een promille daarvan. Zo ook met de anti-Westerse moslims: talk is cheap, het feit dat we juist zo weinig aanslagen zien is het bewijs dat er praktisch geen probleem is.

Ik geloof graag dat er minimaal 7% racisten in Nederland zijn, denk zelfs dat het aantal nog hoger is gelet op de borrelpraat die tegenwoordig standaard repertoire lijkt te zijn geworden. Ook al is zoeken naar een zondebok van alle tijden, misschien is racisme gewoon een menselijke trek.

In Azie is het in ieder geval niet eens iets wat als negatief wordt gezien, daar hebben ze vaak racisme tot kunst verheven.

Tegelijkertijd heb je inderdaad weinig die daad bij woord voegen en verder komen dan borrelpraat. De uitingen van 'allemaal afmaken', 'doodtrappen', 'nekschot' etc ten spijt. Maar dan nog is dat verholen en onverholen racisme wel een gevaar. Net zo goed als radicalisme dat is.

Afmaken alle radicalen!!!! :D

Terug
Naar boven