- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
gisteren bij mij op school..een paar marokkanen (wat die daar doen is me een raadsel
) stonden een andere marokkaan met lange baard en jurk uit te schelden en te foeteren omdat hij de jongens benaderde met gelul over Koran en de heilige oorlog. Zo op het eerste gezicht zou je van die jongens denken dat ze mee zouden gaan in zijn gedachtengang, maar realiteit was anders....ze scholden hem helemaal verrot als baardmans en dat hij die jurk niet waardig was. En dat de Koran het anders had bedoelt dan wat hij hun liep te verkondigen.Kijk, zo kan het ook..en dit soort taferelen zul je in de toekomst steeds meer zien omdat de westerse moslims toch iets te veel van vrouwelijk bloot houden en liever in een spijkerbroek hun aars naar mekka richten.
Laatst bewerkt:

Grote getallen alleen zeggen helemaal niets.
kan ik me niets herinneren. Dus om even aan te geven wat een verschil er nog is tussen goedkeuren en het zelf uitvoeren. Bangmakerij met grote getallen is heel simpel, maar puur het feit dat er hier gewoon helemaal niets gebeurt toont al aan dat die angst volstrekt redeloos en misplaatst is.