Fitness Seller

Moslims keuren aanslag 9/11 goed

7% valt me erg mee. Hopen dat het klopt.

gisteren bij mij op school..een paar marokkanen (wat die daar doen is me een raadsel :D) stonden een andere marokkaan met lange baard en jurk uit te schelden en te foeteren omdat hij de jongens benaderde met gelul over Koran en de heilige oorlog. Zo op het eerste gezicht zou je van die jongens denken dat ze mee zouden gaan in zijn gedachtengang, maar realiteit was anders....ze scholden hem helemaal verrot als baardmans en dat hij die jurk niet waardig was. En dat de Koran het anders had bedoelt dan wat hij hun liep te verkondigen.

Kijk, zo kan het ook..en dit soort taferelen zul je in de toekomst steeds meer zien omdat de westerse moslims toch iets te veel van vrouwelijk bloot houden en liever in een spijkerbroek hun aars naar mekka richten.

Laatst bewerkt:
Duizenden moslims steunen het onvoorstelbare leed toegebracht aan de Amerikanen? Ja het is niet moeilijk om een toon te zetten zonder te liegen. Dat is idd wat er gebeurd in de berichtgeving en het getover met cijfers. 7% is 3500 en daar maak je dan smeuïg duizenden moslims van en die andere 93% die snoer je de mond met een redenering dat de islam een fascistische ideologie is, de koran inherent radicaal. Gematigde moslims noem je dan een Taqqiya strategie en je hebt de 93% en de 7% in een dubbelklem. Een moslim die iets zegt wat zijn radicalisme en fascistische ideologie bevestigd die stel je exemplarisch en een moslim die een gematigde vredelievende boodschap predikt die moet je niet geloven dat is Taqqiya (Taqiyya 'fear, guard against') refers to a dispensation allowing believers to conceal their faith when under threat, persecution or compulsion.

Laatst bewerkt:
7% is helemaal niets, feitelijk. Er zijn hier in NL vermoedelijk meer autochtonen die vinden dat Hitler een toffe peer was. En zie hoe marginaal die feitelijk zijn. Ik bedoel: 7% keurt het goed. Dat betekent dat slechts een minieme fractie van die 7% daadwerkelijk zoiets zou steunen, als je bedenkt dat de mens in het algemeen voor het overgrote deel slechts vocaal meeloper is.
7% is massaal veel, op wereldschaal, feitelijk ;)

Er zijn 860 miljoen moslims en 6,653,232,205 mensen op aarde.

Bijna 13% van de wereldbevolking is dus moslim. Als 7% vd moslims de aanslagen goedkeurd dan spreek je over 60 miljoen en 200.000 mensen. Dat is 3,5 x de Nederlandse bevolking en 6 x de Belgische bevolking!

Dat is bijna 1% van de hele wereldbevolking (en dan spreek je enkel nog maar over moslims, en enkel maar op basis van de ondervraagden!).

Je moet hier eens goed bij stilstaan want volgens mij vatten jullie het niet helemaal. Alles wat hoger is dan 1% heeft in elke statistiek op wereldschaal een ENORME betekenis.

Waarom vrees? Liever dat daar 100% zo denkt, en hier niemand, dan dat het evenredig is verdeeld.
Waarom ga jij er vanuit dat ik een evenredige verdeling beter vindt? Al wat ik zeg is dat ik vrees dat het in het Midden-Oosten een heel hoge concentratie is, en jij mag dat ver van je bed vinden, het blijft een rotte situatie en rottigheid heeft de nare gewoonte zich te verspreiden.

• Topic Starter Topic Starter
De meeste moslims wonen in Azie (Indonesie, Pakistan, India, Bangladesh o.a.). Er zijn overigens iets van 1,5 miljard moslims op deze wereld. 7% is dus iets meer dan 100 miljoen moslims die de aanslagen goedkeuren. Ongeveer het dubbele staat open voor radicalisatie of is al geradicaliseerd.

Grote aantallen allemaal maar het is geen meerderheid. Wel een groep om rekening mee te houden omdat ze nogal destabliserend werk verrichten in de landen waar ze een grote vertegenwoordiging hebben.

Ja T, zo kun je alles wel erg laten lijken, 7% van 1 miljard is inderdaad heel veel mensen, maar 93% van 1 miljard zijn er nog veel meer. Nogal onzinnig om percentages uit te gaan rekenen en daar conclusies uit te trekken. Als het 0,1 procent was geweest waren er nog steeds een miljoen radicale moslims, maar dat getal op zich zegt erg weinig natuurlijk.

De meeste moslims wonen in Azie (Indonesie, Pakistan, India, Bangladesh o.a.). Er zijn overigens iets van 1,5 miljard moslims op deze wereld. 7% is dus iets meer dan 100 miljoen moslims die de aanslagen goedkeuren. Ongeveer het dubbele staat open voor radicalisatie of is al geradicaliseerd.

Grote aantallen allemaal maar het is geen meerderheid. Wel een groep om rekening mee te houden omdat ze nogal destabliserend werk verrichten in de landen waar ze een grote vertegenwoordiging hebben.
Doe 860m had ik hier vandaan: Reality and Rationality - Smuts' Holism zal dan dated zijn. Maakt het dus nog indrukwekkender dan ik deed uitschijnen.

Ja T, zo kun je alles wel erg laten lijken, 7% van 1 miljard is inderdaad heel veel mensen, maar 93% van 1 miljard zijn er nog veel meer. Nogal onzinnig om percentages uit te gaan rekenen en daar conclusies uit te trekken. Als het 0,1 procent was geweest waren er nog steeds een miljoen radicale moslims, maar dat getal op zich zegt erg weinig natuurlijk.
Onzinnig? Nee ik vind die percentages juist een onduidelijk beeld weergeven. 1% of 7% ja dat klinkt weinig. Tot je de met de feiten en reële aantallen wordt geconfronteerd. Dat is de fout van veel mensen: ze denken oh 1% of 7% wat is dat nou, ja zo kan je alles wel laten 'meevallen'.

Ik mag toch hopen dat ik niet de enige ben die deze cijfers véél te hoog vind?

Het is een soort epidemie, j/k. De groeten van Fritz Hippler.

7% is massaal veel, op wereldschaal, feitelijk ;)

Er zijn 860 miljoen moslims en 6,653,232,205 mensen op aarde.

Bijna 13% van de wereldbevolking is dus moslim. Als 7% vd moslims de aanslagen goedkeurd dan spreek je over 60 miljoen en 200.000 mensen. Dat is 3,5 x de Nederlandse bevolking en 6 x de Belgische bevolking!

Dat is bijna 1% van de hele wereldbevolking (en dan spreek je enkel nog maar over moslims, en enkel maar over de ondervraagden!).

Je moet hier eens goed bij stilstaan want volgens mij vatten jullie het niet helemaal. Alles wat hoger is dan 1% heeft in elke statistiek op wereldschaal een ENORME betekenis.
Of we doen het andersom en kunnen stellen dat 800.000.000 moslims er dus niet achter staan. Dat is ruim 2x de totale bevolking van de VS! :rolleyes: Grote getallen alleen zeggen helemaal niets.

Nogmaals: 7% keurt het goed. Volgens mij zijn er nog veel meer zware racisten dan 7% in Nederland. Dat zijn er dus ook honderdduizenden. Hoeveel daarvan doet uiteindelijk daadwerkelijk iets? Dus niet er alleen dom bijlopen, maar echt structureel geweld tegen alles waar ze tegen zijn. Behalve een "aanslag" op een moskee waarbij een struikje in brand vloog :roflol: kan ik me niets herinneren. Dus om even aan te geven wat een verschil er nog is tussen goedkeuren en het zelf uitvoeren. Bangmakerij met grote getallen is heel simpel, maar puur het feit dat er hier gewoon helemaal niets gebeurt toont al aan dat die angst volstrekt redeloos en misplaatst is.

Zelfs als we aannemen dat elke extremist bijzonder inept is, en slechts 1 iemand kan doden voordat hij er zelf aan gaat, dan nog: laat me die doden maar zien hier. Een enkel lid van een SWAT team heeft een beetje gehoorschade vanwege die granaat van de hofstadgroep. Dat is alles. Moslimterrorisme is te marginaal voor woorden. Iedere boerenlul kan hele regio's financieel ontwrichten. Heb je hooguit 1 iemand met een middelbare opleiding en E100 voor nodig. Het feit dat het nog niet 1x is gebeurd is al tekenend voor het bizarre overdrijven van die "dreiging".

Waarom ga jij er vanuit dat ik een evenredige verdeling beter vindt? Al wat ik zeg is dat ik vrees dat het in het Midden-Oosten een heel hoge concentratie is, en jij mag dat ver van je bed vinden, het blijft een rotte situatie en rottigheid heeft de nare gewoonte zich te verspreiden.
Als die verdeling inderdaad niet evenredig is, maar er meer extremisten zitten in het MO, dan verspreid rottigheid zich blijkbaar juist niet. Hoe verder van de zandbak, hoe beschaafder men word. Dat is juist een prachtige ontwikkeling die hoop geeft voor de toekomst.

Wel een belangrijke vraag is of we statistisch de boel zo mogen optellen en de balans mogen opmaken.

Wie zegt dat de 7% niet de Iman, de generaal, de sjeik, prins of weet ik veel wat voor belangrijk iemand is. Voor je 7% tegenover 93% op de weegschaal legt zou ik willen weten welk gewicht je mensen toe deelt aangezien in dat soort landen de invloed van een iman tov een arbeider niet bepaalt 1:1 is. Als ik getover met cijfers zie dat over een ingewikkeld issue als dit met mensen en ongelijke machtsverhoudingen van die mensen heb ik wel wat vragen bij dergelijke getallen.

Gallup weet hoe een representatieve steekproef werkt, althans dat mag ik wel aannemen van een bedrijf dat behoort bij de grootste enquetebureaus's ter wereld.

Brutale rekenwonders hier.. haha.

Onzinnig? Nee ik vind die percentages juist een onduidelijk beeld weergeven. 1% of 7% ja dat klinkt weinig. Tot je de met de feiten en reële aantallen wordt geconfronteerd. Dat is de fout van veel mensen: ze denken oh 1% of 7% wat is dat nou, ja zo kan je alles wel laten 'meevallen'.

Ik mag toch hopen dat ik niet de enige ben die deze cijfers véél te hoog vind?

Er vallen in Nederland elk jaar 1000 verkeersdoden ongeveer, er sterven tienduizenden aan kanker, en zo zijn er nog talloze andere grote bronnen van dood en verderf. En hoeveel doden door terrorisme vallen er? 2 in 5 jaar? Je moet de dingen wel een beetje in verhouding blijven zien. Natuurlijk moet je radicalisme in de gaten houden, maar 7 % die de aanslag goedkeurt is wat anders dan 7% die zelf ook zo'n aanslag wil plegen. Wel meer dan 7% van de Nederlanders keurt allerlei misdaden goed, maar dat betekent niet dat het allemaal criminelen zijn, of dat we gedoemd zijn.

Neemt niet weg dat die 7% keihard moet worden aangepakt en diegene onder hen die hier wonen moeten het land worden uitgesmeten. Laat ze maar lekker in de woestijn koranverzen prevelen.

Gallup weet hoe een representatieve steekproef werkt, althans dat mag ik wel aannemen van een bedrijf dat behoort bij de grootste enquetebureaus's ter wereld.

Ik ontken de cijfers ook niet en twijfel niet aan de representativiteit van de cijfers. Ik heb het over de betekenis van die cijfers zoals een verdeling van de cijfers naar inkomen klasse of ook heel relevant man en vrouw. Neem het voorbeeld 7% is pro 9-11 93% tegen waarbij 90% van de pro man is tegenover 10% van de contra man. Dat heeft implicaties voor mijn interpretatie van het cijfermateriaal. Duizenden islamitische vrouwen kunnen hoog en laag springen en op hun kop gaan staan, als 1 man iets anders wil is dat wet. Ik ga er vanuit dat het bureau het netjes aan evenveel vrouwen als mannen gevraagd heeft regionaal gespreid....De uitkomsten zijn echter niet meer dan cijfers waarachter zo veel vragen te stellen zijn.

7% en hoe is de verdeling van opleiding daarbij?

Dus we weten ook niet ZEKER of dit wel waar is of niet..we kunnen zeggen/hopen dat het de waarheid is.

@Dat blijkt uit een opinieonderzoek van het Amerikaans researchinstituut Gallup waarvoor 50.000 mensen in 35 overwegend moslimlanden werden bevraagd.

Die Amerikanen vielen ook irak binnen he ? was het voor Olie?
Ik vind het wel erg toeval. Hoeveel onschuldige mensen werden daar vermoord en verkracht?

Waarheid 911

Ik vind het allemaal bullshit.. Een land als Amerika kan 1 man niet vinden ? Osama bin-laden.. Die zit in een vette grot met daarin Jakkuzi en al gesponsord door Amerika

OMG, waarom toch altijd gelijk die complot theorieen er bij halen?

Omdat dat leuk discussievoer oplevert ;)

7% en hoe is de verdeling van opleiding daarbij?

Echte extremisten hebben veelal een hoog IQ. Helaas gaat dat ook vaak gepaard met een zieke geest. Adolf was zelf ook een professor in het opzetten van een chemi voor de samenleving. Echter zat er een forse steek los bij die man. Maar slaagde erin democratisch gekozen te worden.

Echte leidende salafisten zijn zeker geen domme jongens maar zeer uitgekookt. De uitvoerders en strijders zijn vaak diennaars en geprogrammeerd op zeer sluwe wijze, zonder dat ze het soms zelf weten.

Wat Dj Phreak zegt sluit ik me ook bij aan. Als je hier kijkt hoeveel jongeren Hitler weleens verheerlijken zal dat zeker meer dan 7% zijn, maar die weten niet eens wat facisme inhoud. Zo'n groep zal zelf niet tot actie overgaan.

Maar je ziet bijvoorbeeld wel dat hun idealogie wordt aangesterkt door een figuur als Michel Smit waar ze in groepsverband gevoelig voor zijn om te mobiliseren.

Van die 7% die het goedkuurt zal een klein percentage geschikt zijn voor een Salafist die hen zover kan krijgen om tot terreurdaden te komen.

Mensen met een hoog IQ kunnen net zo makkelijk hun geestcontrole verliezen door een idealogie, religie of sekte als laagopgeleide.

Als je hier kijkt hoeveel jongeren Hitler weleens verheerlijken zal dat zeker meer dan 7% zijn, maar die weten niet eens wat facisme inhoud. Zo'n groep zal zelf niet tot actie overgaan.

Komop zeg, gooi eens niet een verhaal de wereld in die je niet eens kan onderbouwen. Hoe in godsnaam weet jij nu of er meer dan 7% hitler verheerlijkers zijn...beetje overdreven weer hoor.

klopt idd, voor 9/11 - een uitgekookt plan- hadden ze piloten nodig en dat kun je niet 1,2,3 worden. Maar voor bom(gordel)aanslagen worden ook vaak arme mensen (mis)(ge)bruikt, soms zelfs geestelijk gehandicapten.

Terug
Naar boven