AndroidHealthClinic

Motivatie

Pabro

Cool Novice
Waardering
0
Hallo daar,
Ik ben benieuwd hoe jullie erin staan, ik heb zelf wel eens een kuurtje gedaan met best aardig resultaat, echter de meeste van de gains gingen vrij snel weg waardoor ik gedemotiveerd raakte en moeite had niet weer een kuur te nemen en zodoende in een vicieuze cirkel te komen.
Hoe zitten jullie daarin, hoe blijven jullie gemotiveerd?

Hallo daar,
Ik ben benieuwd hoe jullie erin staan, ik heb zelf wel eens een kuurtje gedaan met best aardig resultaat, echter de meeste van de gains gingen vrij snel weg waardoor ik gedemotiveerd raakte en moeite had niet weer een kuur te nemen en zodoende in een vicieuze cirkel te komen.
Hoe zitten jullie daarin, hoe blijven jullie gemotiveerd?

Een doel voor je hebben dat je wil bereiken en iedere dag wanneer je opstaat daaraan denken, dan weet je dat je het ergens voor doet en niet meer zo wil zijn zoals je eerst uitziet.

Dit dus niet, niet afhankelijk zijn van supplementen/aas maar op je eten. Eet je te weinig val je af ;)

Dit dus niet, niet afhankelijk zijn van supplementen/aas maar op je eten. Eet je te weinig val je af ;)

Zo simpel is het allemaal niet.

Als je stopt met AAS ga je sowieso kilo's droppen. Onderhuids water en water in je spieren (wat velen aanzien voor muscle gains tijdens hun cycle) ben je binnen een paar weken kwijt. Dat kan zomaar een kg of 5 schelen afhankelijk van hoe groot je bent en hoeveel vocht je vastboudt.

Als jij na je kuur op precies hetzelfde gewicht blijft als tijdens je kuur ben je waarschijnlijk gewoon vetter aan het worden.

Wanneer je je in een hormonaal dal bevindt en je alle dagen vermoeid, lusteloos en depressief voelt is trainen en eten en doorgaan met wat je deed toen je on was inderdaad best lastig.

Er is maar 1 oplossing voor en dat is blasten en cruisen voor het leven!

Laatst bewerkt:
Zo simpel is het allemaal niet.

Als je stopt met AAS ga je sowieso kilo's droppen. Onderhuids water en water in je spieren (wat velen aanzien voor muscle gains tijdens hun cycle) ben je binnen een paar weken kwijt. Dat kan zomaar een kg of 5 schelen afhankelijk van hoe groot je bent en hoeveel vocht je vastboudt.

Als jij na je kuur op precies hetzelfde gewicht blijft als tijdens je kuur ben je waarschijnlijk gewoon vetter aan het worden.

Wanneer je je in een hormonaal dal bevindt en je alle dagen vermoeid, lusteloos en depressief voelt is trainen en eten en doorgaan met wat je deed toen je on was inderdaad best lastig.

Er is maar 1 oplossing voor en dat is blasten en cruisen voor het leven!

Je verliest inderdaad veel vocht waardoor je kleiner wordt maar er is nog iets dat meespeeld en dat is het krimpen van je spiercellen wanneer je stopt met kuren en dit kun je minimaliseren door voldoende suikers, carbs en eiwitten te eten.

Depri voelen, weinig eetlust, vermoeid, geen zin om te trainen zit naar mijn mening tussen je oren als je kuurt, want waarom kun je je alleen goed voelen als je kuurt? Je kan beterweg zeggen dan tegen je zelf: ik heb geen zin ik wil mijn anabole. Dan er mooie verhalen van te maken en jezelf nog meer in de grond te boren.
Ik heb zelf vaker 3,4,5 maanden geen aas kunnen gebruiken omdat er op dat moment gewoon geen budget voor was (extra rekeningen) maar toch ging ik ervoor, met of zonder, heb me nooit depri gevoelt, futloos of minder sexdrive. Zoals al vaker is gezegd het is een hulpmiddel, geen redmiddel

Terug
Naar boven