AndroidHealthClinic

Mr. Olympia 2019 Topic

Bezoekers in dit topic

Damn, ik vind die Roelly er toch wel super goed bijstaan in vergelijking vorige jaren :o
 
d57987326a027aa659d780cf86249798.jpg

30ab6c0bac36bca93304a49175470155.jpg
 
Lunsford viel tegen.

Hadi is zeker top 3. Ik denk dat Brandon gaat winnen, al vind ik William er erg dicht bij staan. Zal van de shape van vanavond afhangen.

Ik vond bonac, curry, en roelly (vooral de laatste twee) toch weer een flinke pens hebben op een aantal poses.
 
Lunsford viel tegen.

Hadi is zeker top 3. Ik denk dat Brandon gaat winnen, al vind ik William er erg dicht bij staan. Zal van de shape van vanavond afhangen.

Ik vond bonac, curry, en roelly (vooral de laatste twee) toch weer een flinke pens hebben op een aantal poses.
We shall see, ik denk nu ook dat Brandon gaat winnen, William Bonac 2e, Hadi 3e, Roelly 4e
 
Kamal Elgargni die 212 won (waar ik nog nooit van had gehoord) is 48 :o
 
Afgaande op de foto's had Lunsford ook 3e kunnen zijn en Clarida 2e.
 
Stel je eens voor dat Bonac (zonder coach) wint.

Dan moeten alle goeroes straks weer een baan gaan zoeken. Geen enkele topper heeft zo’n clown nodig. Alleen nog interessant voor de jongens die een pro card willen halen op een van de door hun gehoste shows.
 
Ik vind Roelly z'n FDB er altijd zo raar uit zien ten opzichte van de anderen naast hem. Alsof ie verlegen is en z'n kop in z'n romp probeert te verbergen ofzo. Geen idee, ik vind 't niks.
 
Roelly staat er voor zijn doen echt top bij! Slim ook op die vacuum te doen voor de Front DB, komt zijn shape overall gezien echt ten goede! Roelly heeft gewoon weinig nek :p Ano_09_01_24
 
Ik denk dat het Curry, Hadi, Bonac, Winklaar maar ik hoop Bonac, Curry, Winklaar
Heb de pre-judging gezien en je zag dat Roelly harder werd en Bonac heeft een hele mooie tekening van zijn rug.
En Hadi heeft iedereen doen verrassen denk ik. Tot op twee dagen voor de show lieten ze in het midden of hij 212 of de open ging doen.
 
Afgaande op de foto's had Lunsford ook 3e kunnen zijn en Clarida 2e.

Inderdaad. Clarida was veeeeeeel beter geconditioneerd. Maarja Derek Lunsford is een beetje de Golden Boy van 212 en bovendien tyfusarrogant en ik was bang dat ze hem ondanks zijn kutshape alsnog zouden laten winnen... Maar gelukkig deden ze dat niet. Maar 2e plaatst is ook een gift.
 
Kamal Elgargni die 212 won (waar ik nog nooit van had gehoord) is 48 :o

Dan heb je vorig jaar niet goed gevolgd... Won in 2018 de Arnold Classic 212 (was tevens zijn 1e pro show, lol) en werd vervolgens 3e in 212 Olympia
 
Waar zijn Shawn Roden & Phil Heath?.
 
Die doen niet mee begrijp ik? Whats gebeurd?
Shawn Roden mocht niet meedoen door beschuldiging van verkrachting/aanranding (denk ik).
Phil Heath weet ik niet direct, op pensioen?
 
Top 10 classic physique
Posedown
 
Back
Naar boven