MuscleMeat

Mr. Olympia 2019 Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat we nu wel kunnen stellen dat ik er hier het meeste verstand van heb
Waar heb je de glazen bol gekocht?:dunno:
Jammer genoeg lukt het Roelly gewoon nooit om 100% in shape te komen. Zoals bijvoorbeeld Juan Morel tijdens zijn routine. Dat vond ik toch erg pleasing.
 
Hadi Tjoepan toch 3e
 
William Bonac zonder coach pakt gewoon 2e plek whahahaha
 
Was te verwachten.

Wat vond je van zijn benen?

Terechte eerste plek. Curry stond er goed bij, benen ook.
Jammer van Roelly zijn conditionering inderdaad, hij lijkt altijd net iets te kort te komen op podium.

Vind zelf de classic divisie toch vermakelijker en mooier. Bumstead was echt spot on, terechte winnaar.
 
Inderdaad cbum zag echt goed uit. Terecht gewonnen en eindelijk een echte classic winnaar.
 
Dit was echt een best of the rest show. Zonder phil, kai, rhoden.

Nog nooit zo een laag niveau gezien.
 
Na deze editie van de Mr Olympia mis ik de 90's meer dan ooit.

We gaan van de "beste bodybuilder ter wereld" naar "de minst lelijke bodybuilder ter wereld".

Voordat de smartasses tof gaan doen: nee ik kan het niet beter, en nee ik zal nooit zoiets bereiken.

Maar come on... let's be honest...
 
Na deze editie van de Mr Olympia mis ik de 90's meer dan ooit.

We gaan van de "beste bodybuilder ter wereld" naar "de minst lelijke bodybuilder ter wereld".

Voordat de smartasses tof gaan doen: nee ik kan het niet beter, en nee ik zal nooit zoiets bereiken.

Maar come on... let's be honest...
Als je goed kijkt naar wat er gebeurt dan zie je wat de bond langzaam aan het doen is.
De open klasse gaat meer en meer richting Classic bodybuilding maar dan zonder gewichtsbeperking.
Dus ik denk dat ze in hun gedachten vanuit Classic naar Super classic willen. Waarbij de super classic de oude open klasse is.
Zo krijg je ook een mooie opmaat van Fysiek naar Classic en van Classic en 212 naar super classic.
Dat is mijn gedachte spinsel.
 
Ik ben het overigens totaal niet eens met dat dit zo een zwakke Olympia was. Misschien waren de namen wel wat minder ja, maar het is zeker niet zo dat Phil, Shawn en Big Ramy zo spectaculair veel beter zijn dan de mannen die nu op het podium stonden.

Phil was de laatste paar jaar al erg kwetsbaar en niet de Phil Heath van zijn eerste paar Olympia's, Shawn is door bijna iedereen die nu in de top was al eens of zelfs meerdere keren verslagen en Big Ramy heeft het ook nog nooit écht gebracht, een gevalletje zoals Roelly eigenlijk. Om over Kai Greene maar te zwijgen... Die gast is ook al dik in de 40 en zijn laatste prestatie was de Arnold Classic van 4 jaar ofzo geleden die eigenlijk Cedric had moeten winnen. Die kerel is done.

Curry is gewoon een goede mix van aesthetics en mass en een goede gozer dus imo een waardige Mr. Olympia. Dat hij niet 90's conditioning had is een feit, maar wie brengt dat wel dan? Niemand... Iedereen wil sinds Ronnie en Jay zo groot en zo vol mogelijk komen en dat gaat nu eenmaal ten koste van de hardheid. Dat is een trend die al jaren stand houdt en dit jaar is het niet anders dan voorgaande jaren.

Wat ook leuk is is dat alle divisies een nieuwe winnaar hebben. Dat zie je bijna nooit.
 
Vond hadi anders ook wel indrukwekkend.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Na deze editie van de Mr Olympia mis ik de 90's meer dan ooit.

We gaan van de "beste bodybuilder ter wereld" naar "de minst lelijke bodybuilder ter wereld".

Voordat de smartasses tof gaan doen: nee ik kan het niet beter, en nee ik zal nooit zoiets bereiken.

Maar come on... let's be honest...

Agree!

Ik vind Curry wel een mooie winnaar maar het is vooral de rest van het deelnemersveld die me zwaar tegenvalt. Mijn buikgevoel zegt me ook dat we in een zwakke periode zitten. Curry staat terecht in de hall of fame maar de rest is van bedenkelijk niveau... :(
 
Back
Naar boven