AndroidHealthClinic

Mr. Olympia 2019 Topic

Bezoekers in dit topic

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
35.890
Waardering
35.617
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Niet eens een topic voor de Olympia? Of zie ik weer scheel? :emo:

Juan Diesel, 5 days out.. Are you fucking kiddin' me?

1568107189486.png
 
Dat is nog eens wat je noemt dickskin.
 
holy shit haha nice
 
Vraag mij echt af hoe winklaar erbij zal staan.
 
Daar zou ik niet zo zeker van zijn

Ik doe niet mee aan de Roelly hype.

De top 3 gaat bepaald worden op basis van conditioning en detail. 1. Curry 2. Bonac 3. Hadi.
Die gasten komen altijd in kneiterharde shape. Roelly zal wel 4e worden of misschien 5e achter Dexter als die superdroog is en Roelly superwaterig.
 
Deze wedstrijd wordt zeker niet uitgezonden ergens?

Lijkt me leuk om eens te kijken
 
Deze wedstrijd wordt zeker niet uitgezonden ergens?

Lijkt me leuk om eens te kijken

Er is elk jaar een livestream. Ik weet alleen niet waar maar dat zal vast wel ergens te vinden zijn op Google
 
Ik doe niet mee aan de Roelly hype.

De top 3 gaat bepaald worden op basis van conditioning en detail. 1. Curry 2. Bonac 3. Hadi.
Die gasten komen altijd in kneiterharde shape. Roelly zal wel 4e worden of misschien 5e achter Dexter als die superdroog is en Roelly superwaterig.

Idk, ik denk dat Roelly misschien zijn (mss enige) kans voor Mr Oly. te worden gaat pakken. Hij zal genoeg gehoord hebben dat ie er altijd waterig uit ziet en hopelijk iets eraan gedaan.
Verder denk ik niet dat Hadi top 3 wordt, denk eerder 4-5e. Curry en bonac zullen wel dicht in de buurt komen
 
Digitalmuscle.com streamt het als t goed is
 
Ik denk dat Hadi al gek wordt als hij top 5 haalt, maar ik denk ook (vanuit info uit een podcast van King's world) dat als hij die top 5 niet haalt ze hem echt levend opvreten in Iran :bang:. Ik hoop ook echt dat Roelly wint, big hopes for the big guy
 
Ik denk dat Hadi al gek wordt als hij top 5 haalt, maar ik denk ook (vanuit info uit een podcast van King's world) dat als hij die top 5 niet haalt ze hem echt levend opvreten in Iran :bang:. Ik hoop ook echt dat Roelly wint, big hopes for the big guy

Hij zal niet de eerste Iraniër zijn die na een top wedstrijd in het buitenland, niet meer terug wil keren...
 
Geen YouTube livestream ofzo?
 
Als Roelly ook maar een beetje off is (waterig oid) dan zal hij niet top 3 pakken denk ik, mocht ie wel hard komen dan zie ik hem of Brandon winnen.
Hadi zie ik persoonlijk ook niet top 3 komen (mits de rest ten minste een beetje decent shredded is).
Bonac zijn fysiek heeft veel meer symmetrie, brandon en roelly dwarfen hem als ze hard komen te staan.
Verder zie ik ook een Luke sandoe nog wel boven hem plaatsen.
Er zit snel 20 kg of meer verschil tussen stage weight, dat zie je echt wel terug.
Maar goed dit is allemaal (als) ze allemaal in conditie komen en er zullen toch een aantal bij zitten die dat niet doen verwacht ik.
 
Hij zal niet de eerste Iraniër zijn die na een top wedstrijd in het buitenland, niet meer terug wil keren...
Das ook waar maar als hij de wedstrijd bombed zal hij ook niet veel meer hebben om naar terug te keren. Die Iranese fans zijn echt mental, wel netjes van de kerel die voor hem een visum heeft kunnen regelen!
 
Even wat anders :)
 
Back
Naar boven