Fitness Seller

Mr. Olympia 2019 Topic

Bezoekers in dit topic

Het leek wel een auditie voor deel 4 van The Lord of the Rings, kleine gedrongen oude mannetjes met grote neuzen en baarden.
 
Laatst bewerkt:
Agree!

Ik vind Curry wel een mooie winnaar maar het is vooral de rest van het deelnemersveld die me zwaar tegenvalt. Mijn buikgevoel zegt me ook dat we in een zwakke periode zitten. Curry staat terecht in de hall of fame maar de rest is van bedenkelijk niveau... :(
Misschien hadden sommige de mentaliteit van 'de champ doet niet mee dus ik moet niet overdreven veel moeite doen'
 
George Peterson was ook echt fucking insane. Maar nu zoeken ze opeens blijkbaar naar ‘echt classic’.
 
George Peterson was ook echt fucking insane. Maar nu zoeken ze opeens blijkbaar naar ‘echt classic’.

Als ze beide in shape komen kun je never nooit Peterson boven Bumstead zetten in de CLASSIC klasse. Had ie maar aan de 212 mee moeten doen.
 
Als ze beide in shape komen kun je never nooit Peterson boven Bumstead zetten in de CLASSIC klasse. Had ie maar aan de 212 mee moeten doen.

Daar zochten ze anders bij de Arnold Classic niet naar
 
Als ze beide in shape komen kun je never nooit Peterson boven Bumstead zetten in de CLASSIC klasse. Had ie maar aan de 212 mee moeten doen.

Inderdaad.

Ik vind Peterson sowieso een wat raar fysiek hebben. Hij heeft een heel korte romp met fenomenale spiermassa erop, maar als dan kijkt naar zijn quads die niet al te veel sweep hebben en sateprikker calves... Het verstoort een beetje heel het beeld van zijn fysiek
 
Daar zochten ze anders bij de Arnold Classic niet naar

Arnold Classic had geen Breon en Chris in de line-up. Als die 2 hier niet bij waren had hij toch ook gewoon gewonnen? Hij is derde geworden...
 
Nee totaal niet. Maar Laureus is conditioneel niet van hetzelfde niveau

Als ze naar CLASSIC zoeken... Was Arnold Shredded? Mijn voorkeur gaat ook gewoon uit naar Bumstead, Breon, Laureus, Peterson, etc... Maar als je enkel naar CLASSIC kijkt moet Wesley ook top 3 eindigen .
 
Als ze naar CLASSIC zoeken... Was Arnold Shredded? Mijn voorkeur gaat ook gewoon uit naar Bumstead, Breon, Laureus, Peterson, etc... Maar als je enkel naar CLASSIC kijkt moet Wesley ook top 3 eindigen .

Mja... Je moet het woord classic niet te letterlijk nemen. Ook in deze divisie geldt de hedendaagse standaard voor conditioning en shit. Classic in de praktijk betekent meer zoiets van: "oke als alle andere criteria gelijk zijn, pakken we de meest esthetische gast met de meest klassieke lijnen e.d.".
Maar dan moet de rest (conditionering en massa) eerst wel gelijk zijn.

Bij Laureus vs. Peterson was de conditioning duidelijk niet gelijk en daarom won een knetterharde 212-achtige bodybuilder van een esthetische classic guy die veel softer was.

In het geval van Bumstead/Breon vs. Peterson was de conditionering veel meer van hetzelfde niveau, en dan worden de meer classic, esthetische gasten voor zo iemand als Peterson geplaatst.
 
Mja... Je moet het woord classic niet te letterlijk nemen. Ook in deze divisie geldt de hedendaagse standaard voor conditioning en shit. Classic in de praktijk betekent meer zoiets van: "oke als alle andere criteria gelijk zijn, pakken we de meest esthetische gast met de meest klassieke lijnen e.d.".
Maar dan moet de rest (conditionering en massa) eerst wel gelijk zijn.

Bij Laureus vs. Peterson was de conditioning duidelijk niet gelijk en daarom won een knetterharde 212-achtige bodybuilder van een esthetische classic guy die veel softer was.

In het geval van Bumstead/Breon vs. Peterson was de conditionering veel meer van hetzelfde niveau, en dan worden de meer classic, esthetische gasten voor zo iemand als Peterson geplaatst.

Goede analyse, denk ik. Maar in de open klasse gaven de beoordelaars deze keer wel de voorkeur aan meer classic en esthetic.. (en UB size).
 
Goede analyse, denk ik. Maar in de open klasse gaven de beoordelaars deze keer wel de voorkeur aan meer classic en esthetic.. (en UB size).

Tsja... Ze kunnen de titel van bodybuilder nummer 1 op de wereld ook moeilijk aan een Iraniër geven die een paar dagen voor de show het land nog niet in mocht of aan een mongool die op Instagram zichzelf belachelijk maakt door zijn rotzooi thuis niet op te ruimen en die nog te dom is om te poepen. Dat soort dingen spelen 100% zeker mee in de IFBB
 
Mja... Je moet het woord classic niet te letterlijk nemen. Ook in deze divisie geldt de hedendaagse standaard voor conditioning en shit. Classic in de praktijk betekent meer zoiets van: "oke als alle andere criteria gelijk zijn, pakken we de meest esthetische gast met de meest klassieke lijnen e.d.".
Maar dan moet de rest (conditionering en massa) eerst wel gelijk zijn.

Bij Laureus vs. Peterson was de conditioning duidelijk niet gelijk en daarom won een knetterharde 212-achtige bodybuilder van een esthetische classic guy die veel softer was.

In het geval van Bumstead/Breon vs. Peterson was de conditionering veel meer van hetzelfde niveau, en dan worden de meer classic, esthetische gasten voor zo iemand als Peterson geplaatst.

Ik neem classic ook niet te letterlijk. Enkele posts voor mij wel gebeurd.
 
Agree!

Ik vind Curry wel een mooie winnaar maar het is vooral de rest van het deelnemersveld die me zwaar tegenvalt. Mijn buikgevoel zegt me ook dat we in een zwakke periode zitten. Curry staat terecht in de hall of fame maar de rest is van bedenkelijk niveau... :(
Dat Dexter Jackson op zijn 78e nog 4e wordt is ook wel een teken...
 
Back
Naar boven