- Waardering
- 62
roxxe zei:
zou kunnen, maar zou verschrikkelijk traag werken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
roxxe zei:

Stancke zei:
.
.

roxxe zei:
Stancke zei:Met 512MB moet je er gewoon niet aan beginnen.
Als je net een clean install hebt gedaan en je start VISTA op dan verbruikt hij standaard(!) iets van rond de 700MB dus word je swap-file ingeschakeld (moeilijk uit te leggen maar het werkt beduitend trager dan RAM). Dit komt doordat VISTA geheel in 3D is tegenover Windows XP.
Aangeraden word om VISTA te laten draaien op 2GIG RAM(!) om perfect te werken.
Indien je toch geen 2GIG hebt maar toch VISTA draait en het schokt een beetje,gewoon ergens bij 'Prestaties' bepaalde elementen uitvinken en normaal zou het beter moeten gaan.
Stancke

Little Me zei:Mmmm , toch een beetje overdreven denk ik .
Ik heb een laptop AMD 3200+ met een gig ram en het gaat hier zeer snel zowel grafsich als gewoon zaken opstarten .
Dus die 2 gig zal het waarschijnlijk nog sneller maken maar met een gig merk ik geen verschil tussen xp en deze .
Wel nog steeds dat norton probleem , patch doet het niet![]()
Stancke zei:mmmmmm,Norton is toch iets wat nooit op mijn PC komt![]()
Verbruikt ongeloofelijk veel resources en maakt je PC traag
.
roxxe zei:
Stancke zei:Met 512MB moet je er gewoon niet aan beginnen.
Als je net een clean install hebt gedaan en je start VISTA op dan verbruikt hij standaard(!) iets van rond de 700MB dus word je swap-file ingeschakeld (moeilijk uit te leggen maar het werkt beduitend trager dan RAM). Dit komt doordat VISTA geheel in 3D is tegenover Windows XP.
Indien je toch geen 2GIG hebt maar toch VISTA draait en het schokt een beetje,gewoon ergens bij 'Prestaties' bepaalde elementen uitvinken en normaal zou het beter moeten gaan.
Stancke
Rebel_x zei:Ik heb vista perfect zien draaien op een P4 1800 met 512 ram
2 gig nodig - Lol

SuperKnurft zei:Hij zou goed moeten draaien met 1 gb, maar wil je nog zware programma's erbij willen heb je natuurlijk meer nodig, kom je inderdaad rond de 2gb, zeker als je een game speeld en je wilt met "alt+tab" een beetje snel in windows wezen.
Ik zit nu trouwens op windows vista, sounddrivers geinstalleerd, internet werkend, nu alleen nog uitvinden, hoe ik in die media center mijn draadloos netwerkje draaiend krijg.
Little Me zei:
SuperKnurft zei:Jup, werkt gewoon
Trouwens vraagje: Stel er komt een nieuwe beta uit "beta 3" bijvoorbeeld. Kan je dan gewoon updaten of moet ik die hele OS weer opnieuw downloade?
Little Me zei:Wel handig die tabs enzo , tot hiertoe geen klachten .
Ik heb net men internetconnectie wireless goed gezet voor windows media .
Je moet gewoon eerste je wireless in orde brengen en deze settings gebruiken .

Rebel_x zei:Ik heb vista perfect zien draaien op een P4 1800 met 512 ram
2 gig nodig - Lol
der zal geen aptget in vista zitten waarschijnlijkSuperKnurft zei:Jup, werkt gewoon
Trouwens vraagje: Stel er komt een nieuwe beta uit "beta 3" bijvoorbeeld. Kan je dan gewoon updaten of moet ik die hele OS weer opnieuw downloade?

wat een belachelijke boel is da nu weer, zo sluiten ze 90% vh publiek afStancke zei:Met 512MB moet je er gewoon niet aan beginnen.
Stancke

SuperKnurft zei:Windows Vista, Betá 2
[Afbeelding niet meer beschikbaar]