XXL Nutrition

MS Windows Vista en Office 2007

• Topic Starter Topic Starter
Stancke zei:

Komt eraan , pffff ik zit hier met een ongelooflijke erectie :D .

nee dat nu ook weer niet , maar het is en mag gezegt worden , dit is wel het knapste OS dat ik ooit al heb gezien .

Buiten mijn audio drivers was alles geinstalleerd en dat kon ik van xp niet zeggen .

Ik ga nu even wat andere stuff installeren en dan komt hier een hele mooie reportage met screens :D .

Voor diegene die het kunnen installeren , ik zou niet wachten maar gewoon doen .

laterzz ;)

Ok , voor de norton users is er wel redelijk veel werk aan de winkel . Ik heb de 2005 versie en deze is niet compatibel dus daar moet ik nog even aan sluitelen en uitzoeken.

Mocht iemand de oplossing reeds kennen , please inform :D

edit :

[Link niet meer beschikbaar]

Op deze link kan men de patch downloaden om het probleem te verhelpen .

roxxe zei:
wat gaat het niet met 512mb?

Met 512MB moet je er gewoon niet aan beginnen.

Als je net een clean install hebt gedaan en je start VISTA op dan verbruikt hij standaard(!) iets van rond de 700MB dus word je swap-file ingeschakeld (moeilijk uit te leggen maar het werkt beduitend trager dan RAM). Dit komt doordat VISTA geheel in 3D is tegenover Windows XP.

Aangeraden word om VISTA te laten draaien op 2GIG RAM(!) om perfect te werken.

Indien je toch geen 2GIG hebt maar toch VISTA draait en het schokt een beetje,gewoon ergens bij 'Prestaties' bepaalde elementen uitvinken en normaal zou het beter moeten gaan.

Stancke

Stancke zei:

Als je net een clean install hebt gedaan en je start VISTA op dan verbruikt hij standaard(!) iets van rond de 700MB dus word je swap-file ingeschakeld (moeilijk uit te leggen maar het werkt beduitend trager dan RAM). Dit komt doordat VISTA geheel in 3D is tegenover Windows XP.

Indien je toch geen 2GIG hebt maar toch VISTA draait en het schokt een beetje,gewoon ergens bij 'Prestaties' bepaalde elementen uitvinken en normaal zou het beter moeten gaan.

Stancke

Mmmm , toch een beetje overdreven denk ik .

Ik heb een laptop AMD 3200+ met een gig ram en het gaat hier zeer snel zowel grafsich als gewoon zaken opstarten .

Dus die 2 gig zal het waarschijnlijk nog sneller maken maar met een gig merk ik geen verschil tussen xp en deze .

Wel nog steeds dat norton probleem , patch doet het niet :eek:

Little Me zei:
Mmmm , toch een beetje overdreven denk ik .

Ik heb een laptop AMD 3200+ met een gig ram en het gaat hier zeer snel zowel grafsich als gewoon zaken opstarten .

Dus die 2 gig zal het waarschijnlijk nog sneller maken maar met een gig merk ik geen verschil tussen xp en deze .

Wel nog steeds dat norton probleem , patch doet het niet :eek:

mmmmmm,Norton is toch iets wat nooit op mijn PC komt:cool:

Verbruikt ongeloofelijk veel resources en maakt je PC traag

Stancke zei:
mmmmmm,Norton is toch iets wat nooit op mijn PC komt:cool:

Verbruikt ongeloofelijk veel resources en maakt je PC traag

Klopt volledig wat je zegt , en nu begaan ze ook nog eens de flater niet compatibel te zijn met MS Vista .

Deze ( PC-cillin 14.55 for Windows Vista™ Beta Program ) mensen doen dat dus wel en ik ben het nu aan het downloaden . Tot zover mijn Norton dagen :D .

Ik voel me net een klein kind dat net kan lopen en alles wil gaan ontdekken , echt uber geil operating system :D

Stancke zei:

Stancke

Ik heb vista perfect zien draaien op een P4 1800 met 512 ram
2 gig nodig - Lol

Rebel_x zei:
Ik heb vista perfect zien draaien op een P4 1800 met 512 ram
2 gig nodig - Lol

Ik zou zeggen , gewoon proberen en zet hier ook je bevindigen .

Zodra de overige progs erop staan komen de screens , be prepared :D

Hij zou goed moeten draaien met 1 gb, maar wil je nog zware programma's erbij willen heb je natuurlijk meer nodig, kom je inderdaad rond de 2gb, zeker als je een game speeld en je wilt met "alt+tab" een beetje snel in windows wezen.

Ik zit nu trouwens op windows vista, sounddrivers geinstalleerd, internet werkend, nu alleen nog uitvinden, hoe ik in die media center mijn draadloos netwerkje draaiend krijg.

SuperKnurft zei:
Hij zou goed moeten draaien met 1 gb, maar wil je nog zware programma's erbij willen heb je natuurlijk meer nodig, kom je inderdaad rond de 2gb, zeker als je een game speeld en je wilt met "alt+tab" een beetje snel in windows wezen.

Ik zit nu trouwens op windows vista, sounddrivers geinstalleerd, internet werkend, nu alleen nog uitvinden, hoe ik in die media center mijn draadloos netwerkje draaiend krijg.

msn messenger gewoon downloaden op msn ?

Little Me zei:
msn messenger gewoon downloaden op msn ?

Jup, werkt gewoon

Trouwens vraagje: Stel er komt een nieuwe beta uit "beta 3" bijvoorbeeld. Kan je dan gewoon updaten of moet ik die hele OS weer opnieuw downloade?

SuperKnurft zei:
Jup, werkt gewoon

Trouwens vraagje: Stel er komt een nieuwe beta uit "beta 3" bijvoorbeeld. Kan je dan gewoon updaten of moet ik die hele OS weer opnieuw downloade?

Wel handig die tabs enzo , tot hiertoe geen klachten .

Ik heb net men internetconnectie wireless goed gezet voor windows media .
Je moet gewoon eerste je wireless in orde brengen en deze settings gebruiken .

Little Me zei:
Wel handig die tabs enzo , tot hiertoe geen klachten .

Ik heb net men internetconnectie wireless goed gezet voor windows media .
Je moet gewoon eerste je wireless in orde brengen en deze settings gebruiken .

Oke bedankt :D

Voor mensen die een screenshot willen zien, zal later wel wat meer maken.

Windows Vista, Betá 2

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

SuperKnurft zei:
Jup, werkt gewoon

der zal geen aptget in vista zitten waarschijnlijk ;)

volledig upgrade dus

Stancke zei:

Stancke
wat een belachelijke boel is da nu weer, zo sluiten ze 90% vh publiek af ???

Terug
Naar boven