AndroidHealthClinic

MS Windows Vista en Office 2007

roxxe zei:
wat een belachelijke boel is da nu weer, zo sluiten ze 90% vh publiek af ???

alles terug op classic view, nada problema ;) ik heb ze op vm machines zien draaien met 256 aan ram.. ok de aero gui kan je shaken

• Topic Starter Topic Starter
SuperKnurft zei:

Kans is groot dat Beta users een flinke korting gaan genieten op het uiteindelijke produkt .

Moest je uiteraard wel al je echte info invullen bij registratie :D

Soundrivers is niet zo evident blijkbaar

Little Me zei:
Kans is groot dat Beta users een flinke korting gaan genieten op het uiteindelijke produkt .

Moest je uiteraard wel al je echte info invullen bij registratie :D

Soundrivers is niet zo evident blijkbaar

Hebben wij even mazzel :D

mijn sounddrivers werken!

Gelezen op een Engelse site:

Microsoft beveelt voor Vista aan:

-Minimaal Pentium 2,0ghz
-1GB geheugen

Voor veel mensen dus nog niet haalbaar.
Wat ik crimineel vind is dat je enkel en alleen voor een besturingssysteem al 1GB moet hebben.
Eind dit jaar krijg ik een nieuwe laptop met minimaal 1GB geheugen en dan gaat Vista er misschien op, niet eerder.

SuperKnurft zei:
Hebben wij even mazzel :D

mijn sounddrivers werken!

Ja ik probeer het net , haha , dit is echt het ultieme noobs produkt dat er ooit gemaakt is . Gewoon een niet geinstalleerd produkt aanduiden . Update driver en hij donwload de allerlaatste driver online .:D

DBC01 zei:

-Minimaal Pentium 2,0ghz
-1GB geheugen

Wat ik crimineel vind is dat je enkel en alleen voor een besturingssysteem al 1GB moet hebben.
Eind dit jaar krijg ik een nieuwe laptop met minimaal 1GB geheugen en dan gaat Vista er misschien op, niet eerder.

ach, de nieuwste pc's hebben wel 1gb, en hebje het niet koopje nog wat erbij, 40/50 euro en je bent klaar :D

DBC01 zei:

-Minimaal Pentium 2,0ghz
-1GB geheugen

Tja , voor xp moest je ook 512 hebben maar velen draaide het op 256 .

Ik had 256MB op m''n laptop, heb er 256 bij gestoken en het verschil was echt lekker voor XP.

Het is jammer dat de Mediacenter functionaliteit niet wil praten met een Europese Xbox360. Had het anders graag getest.

Wanneer komt de definitieve versie eigenlijk op de markt? Of is dat nog steeds niet bekend.....

Mighty zei:
Wanneer komt de definitieve versie eigenlijk op de markt? Of is dat nog steeds niet bekend.....

In de loop van volgend jaar , maar dit is de beta 2 die al meer dan een jaar door pro it users is getest en minder fouten bevat dan xp met service pack 2 .

Dus waarom wachten als je pc het kan draaien , trouwens krijgen beta 2 users een flinke korting op het uiteindelijk produkt :D

Little Me zei:
In de loop van volgend jaar , maar dit is de beta 2 die al meer dan een jaar door pro it users is getest en minder fouten bevat dan xp met service pack 2 .

Dus waarom wachten als je pc het kan draaien , trouwens krijgen beta 2 users een flinke korting op het uiteindelijk produkt :D
Hmmmmmm. Dan zal ik me daar eens in gaan verdiepen en kan ik dus toch waarschijnlijk sneller een nieuwe desktop aanschaffen dan gepland.:D

Mighty zei:
Hmmmmmm. Dan zal ik me daar eens in gaan verdiepen en kan ik dus toch waarschijnlijk sneller een nieuwe desktop aanschaffen dan gepland.:D

Voila , is weer goed voor het BNP :D

Terug
Naar boven