- Waardering
- 30
Doet het wel vriendLittle Me zei:

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doet het wel vriendLittle Me zei:

Little Me zei:

roxxe zei:wat een belachelijke boel is da nu weer, zo sluiten ze 90% vh publiek af![]()
roxxe zei:der zal geen aptget in vista zitten waarschijnlijk
volledig upgrade dus

roxxe zei:wat een belachelijke boel is da nu weer, zo sluiten ze 90% vh publiek af![]()
ik heb ze op vm machines zien draaien met 256 aan ram.. ok de aero gui kan je shakenSuperKnurft zei:
Little Me zei:Kans is groot dat Beta users een flinke korting gaan genieten op het uiteindelijke produkt .
Moest je uiteraard wel al je echte info invullen bij registratie![]()
Soundrivers is niet zo evident blijkbaar

SuperKnurft zei:

DBC01 zei:Gelezen op een Engelse site:
Microsoft beveelt voor Vista aan:
-Minimaal Pentium 2,0ghz
-1GB geheugen
Voor veel mensen dus nog niet haalbaar.
Wat ik crimineel vind is dat je enkel en alleen voor een besturingssysteem al 1GB moet hebben.
Eind dit jaar krijg ik een nieuwe laptop met minimaal 1GB geheugen en dan gaat Vista er misschien op, niet eerder.

DBC01 zei:Gelezen op een Engelse site:
Microsoft beveelt voor Vista aan:
-Minimaal Pentium 2,0ghz
-1GB geheugen
Voor veel mensen dus nog niet haalbaar.
Wat ik crimineel vind is dat je enkel en alleen voor een besturingssysteem al 1GB moet hebben.
Eind dit jaar krijg ik een nieuwe laptop met minimaal 1GB geheugen en dan gaat Vista er misschien op, niet eerder.
DBC01 zei:Ik had 256MB op m''n laptop, heb er 256 bij gestoken en het verschil was echt lekker voor XP.
Mighty zei:Wanneer komt de definitieve versie eigenlijk op de markt? Of is dat nog steeds niet bekend.....

EricR zei:Het is jammer dat de Mediacenter functionaliteit niet wil praten met een Europese Xbox360. Had het anders graag getest.
Hmmmmmm. Dan zal ik me daar eens in gaan verdiepen en kan ik dus toch waarschijnlijk sneller een nieuwe desktop aanschaffen dan gepland.Little Me zei:In de loop van volgend jaar , maar dit is de beta 2 die al meer dan een jaar door pro it users is getest en minder fouten bevat dan xp met service pack 2 .
Dus waarom wachten als je pc het kan draaien , trouwens krijgen beta 2 users een flinke korting op het uiteindelijk produkt![]()

Little Me zei:
Mighty zei:Hmmmmmm. Dan zal ik me daar eens in gaan verdiepen en kan ik dus toch waarschijnlijk sneller een nieuwe desktop aanschaffen dan gepland.![]()