AndroidHealthClinic

Ms13

Status
Niet open voor verdere reacties.

M@riposa

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
85kg
Zag laatst een docu over MS13 (Mara Salvatrucha), had er nog nooit van gehoord maar dit is een "streetgang" die grote problemen veroorzaakt in de VS. En zwaar onderschat werd door de FBI etc.
Die gasten zijn echt compleet gestoord :eek: als je leest wat ze allemaal doen alleen al aan rituelen om er bij te mogen.

Hell Yeah. The crazier you are known to be, the more respect the gang gives you. In my gang, my street name is "psycho".
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ms13.jpg

http://en.wikipedia.org/wiki/Mara_Salvatrucha
http://www.altereddimensions.net/crime/MS13Gang.htm
[Link niet meer beschikbaar]

wel scary, ze zijn al doorgedrongen in spanje, wellicht al in frankrijk.
watch out for these motha****a's

helemaal gek...

gewoon de zoon van een president ontvoeren en vermoorden..
die kerels zijn helemaal gek
ingewijd worden door je 13 seconden de t*ring in te laten slaan door die gekken..

Dacht dat het over een ziekte ging...

Heb er 2 docu's over gezien, scary shit.
Mensenlevens worden er gezien als objecten,
eens je er lid van bent is er geen weg terug

wil je eruit skippen maken ze je simpelweg kopje kleiner

ik heb het ook gezien paar weken geleden.
die ene gast had er al tientallen neergeschoten zo hij zelf zei.
ze schijnen idd zich al flink verspreid te hebben over de rest van de wereld omdat ze vaak op tvliegtuig gezet werden naar hun eigen land, waarna als ze hun straf hadden uitgezeten nieuwe gangs op gingen richten.

Veel wijken in de vs worden volledig geregeerd door die gangs. politie durft daar niet eens meer te komen.

In Guatamela bestaat deze gang ook. Daar worden per jaar zo'n 500 tot 600 jonge vrouwen vermoord door dit soort figuren, vooral ook omdat de regering er geen ruk aan doet. Zeer trieste situatie daar, geen jonge vrouw is haar leven zeker.

toch lijkt het me niet zo heel moeilijk om die gasten aan te pakken, ze hebben over heel hun kadaver tatoeages bestaande uit de kenmerken van hun gang.
oppakken en niet meer vrij laten moet dan toch een niet al te grote opgave zijn lijkt me.

• Topic Starter Topic Starter
SHUTTERSPEED zei:
toch lijkt het me niet zo heel moeilijk om die gasten aan te pakken, ze hebben over heel hun kadaver tatoeages bestaande uit de kenmerken van hun gang.
oppakken en niet meer vrij laten moet dan toch een niet al te grote opgave zijn lijkt me.

??? Mail het ff naar de FBI, dat ze dat zo moeten doen.....

SHUTTERSPEED zei:

Iemand alleen maar arresteren op basis van uiterlijk. Lijkt me geen goed bewijs voor een rechtzaak. ;)

Ik denk dat Sombra Negra de enige manier is om zoiets een beetje aan te kunnen pakken. Gewoon neerschieten dat tuig.

in Tokyo leven mensen die in de haven werken, in kooien van 2mx0.5mx0.5m, en betalen daarvoor de helft van hun maandsalaris. deze mensen worden nooit als gelijke behandeld in het leven, ze hebben te weinig opleiding, kansarm. een perfecte voedingsbodem voor gewled en saamhorigheid. het rpobleem ligt bij onszelf. als we werkelijk goed voor ieder mens zouden zorgen dan hadden we deze problemen ook niet

heb de documentaire ook gezien, niet best daar, het is gewoon 1 groot spel om hun eigen stuk grond.

Zieke shit hoor; allemaal zo corrupt als wat als je het mij vraagt.

In Latijns America klopt het dat ze zeer angstaanjagend te werk gaan. In de V.S heb ik mijn twijfels erover, In Chicago zijn ze amper bekend . Dat is toch de stad met de meeste gangs van de V.S., 50.000 leden lijkt mij ook wat overschat volgens mij tellen ze gewoon leden van de Nortenos en Surenos daarbij op.

gasten hebben gewoon niks te doen daar, dan krijg je vanzelf van dit soort gangs. wil je aanzien binnen zo'n gang dan zul je wacko moeten zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven