AndroidHealthClinic

Ms13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had het ook gezien op TV het is dan nu alweer een tijdje geleden.

Maar ik had al van deze gang gehoort en ook van de 18th Street gang maar ik was toch nog erg verbaast naar die documantaire.

Dit zijn echt de 2 enigste American Gangs die international zijn.
33 staten en 6 landen toen. Maar zoals wat hier werd gezegt stoppen. Deze gang is niet te stoppen, ze breiden uit als een virus ze ronsellen per dag heel veel mensen, Bloods en Crips zijn geen internationale gangs die zijn hier echt niet gewoon fake. Maar America heeft gewoon de domste fout gemaakt om leden van de MS terug te sturen naar El Salvador. Ze komen daar aan met een schoon strafblad ze moesten alleen zich even registreren en ja America denkt eindelijk stopt het. Maar voor MS is dit een poort naar wereldwijd. Net na de burgeroorlog in El Salvador is dit bezig, en ga na de mensen de oprichters van MS zijn gevlucht vanwege die burgeroorlog die toen der tijd bezig was. Mexicaanse en Africaanse gangs bezitten de straten van L.A. en ja veel geweld en racisme die de Salvadoraanse immigrante kregen in de achterbuurten van L.A.. Deze gang is niet te uitroeien, laat staan al alleen te stoppen lijkt een onmogelijke taak. Mensen die eruit stappen op de dodenlijst, zelfs speciale gevangenissen voor die mensen om ze te beschermen ze kunnen nergens anders meer heen. Mensen die in de gevangenis zitten zien het als een hoge opleiding voor criminaliteit mensen buiten de gevangenis willen leren van je dan.

- Deze gang verspreid zich als een virus
- Hun grote kans zagen ze toen leden werden terug gestuurd naar El Salvador
- Uitroeien en stoppen is een onmogelijke taak
- Als je in de gevangenis komt zien ze het als een opleiding voor criminaliteit
- Als je uit de gevangenis komt willen leden van je leren
- Leiders zitten diep verschuilt in achterwijken
- 18th street gang is hun rivaal
- Ze verdedigen 33staten plus 5 landen er bij
- Als ze zo doorgaan gaat het net een goed georganiseerde maffia lijken
- Mensen vanaf 8 jaar word vaak al toegelaten
- Als je uit de gang stapt word je op de dodenlijst geschreven
- Ze smokkellen mensen van Latin-America naar Spanje
- Ze kunnen aan alles komen
dit zijn dan wat punten

Ok Latinnigga, de manier waarop jij overkomt verschuilt daarachter een bepaalde bewondering voor deze gang, zou jij er ook graag bij willen horen zodat je er echt bij hoort .
Of is het gewoon interesse ?

Btw hoe kan een latino nu ook een n*ger zijn?

even enkele onwaarheden de wereld uithelpen:

- wat de bestrijdingsmethode betreft: personen met (overtollige) tattoos gewoon oppakken en achter de tralies steken, wordt nu al volop gedaan in Centraal-Amerika en is perfect legaal; ze daarnaast gewoon afknallen is zelfs wettelijk toegelaten (zolang je tenminste tot een of andere veiligheidsinstantie behoort);
- loop dus niet te pronken met welk bewerkt lichaamsdeel dan ook wanneer je op reis gaat naar een van deze landen (El Salvador, Honduras, Guatemala, Nicaragua, Mexico);
- zomaar conclusies trekken uit het feit dat er "al mogelijke tekenen zijn dat ze naar Spanje uitwijken", en beweren dat deze bendes ondertussen ook al Frankrijk zitten, is toch een beetje kort door de bocht;
- het woord "gedwongen" kan natuurlijk op verschillende manieren worden geïnterpreteerd, maar een uitzichtloze situatie, geen opleiding, geen werk, geen (zorgende) familie, geen opvangnetwerk...hebben, lijkt mij toch van die aard om van een gedwongen deelname te kunnen spreken; dus beweren dta elke participatie aan zulke bendes op een vrije keuze, met vol verstand, berust, strookt niet helemaal met de werkelijkheid;
- daarbovenop komt inderdaad het feit dat deze bendes al op zeer jonge leeftijd recruteren, wat het belang van de "vrije keuze" nog verkleint;
- voor een aantal leden, de kopstukken, de zware jongens, is afschieten waarschijnlijk de enige oplossing; voor een stuk heeft het echter ook te maken met de verkeerde aanpak van het probleem. Ook investeringen in preventie zijn noodzakelijk, iets waarvoor de FBI niet bevoegd/bedoeld is; zowel mobilisatie van actoren in het middenveld, de veiligheidsdiensten, de politiek als de social profit, is in deze noodzakelijk;
- massagevangenissen, zoals men ze in de VS aantreft, zijn dus ook geen oplossing, de leden gewoon even opsluiten en daarna zonder voorwaarden terugsturen, werkt het probleem zelfs vaak in de hand, zoals is gebleken;
- en dan nog even iets anders: "latin n**ga", zwarte latino's bestaan wel degelijk, aan de kusten in Midden-Amerika, in Brazilië, Colombia, Peru enz;

Inderdaad, Brazilie alleen al zit vol met donkere latino's. Vooral in het noorden, hoe zuidelijker des te blanker meestal. Anders zou mijn vriendin wel erg lang in de zon moeten hebben lopen.

Gewoon valse ms13 meetings inrichten....

Als een paar honderd (of meer) man de zaal binnen is deuren toe en gas of granaten binnen gooien....

Voor de rest de politie een premie geven per ms13 lid (wasted)

Binnen een jaartje is het probleem grotendeels van de baan....

Of er zijn burger oorlogen...... doe dan de grens dicht :p

ok.. jij neemt geen blad voor de mond...

in Tokyo leven mensen die in de haven werken, in kooien van 2mx0.5mx0.5m, en betalen daarvoor de helft van hun maandsalaris. deze mensen worden nooit als gelijke behandeld in het leven, ze hebben te weinig opleiding, kansarm. een perfecte voedingsbodem voor gewled en saamhorigheid. het rpobleem ligt bij onszelf. als we werkelijk goed voor ieder mens zouden zorgen dan hadden we deze problemen ook niet

totally agree :thumb:
maar als de schuld bij de samenleving ligt, en diezelfde samenleving bestaat ook nog eens uit menselijke individuen, wie treft er uiteindelijk schuld? ;)

totally agree :thumb:
maar als de schuld bij de samenleving ligt, en diezelfde samenleving bestaat ook nog eens uit menselijke individuen, wie treft er uiteindelijk schuld? ;)

Geen structuur, geen samenzorg en geen waarden
Daarom moeten die mensen geloof geimplementeerd krijgen, zou een hoop problemen oplossen

Ja precies Spier, dan kunnen ze overgaan op het echte werk: volkerenmoord in de naam van geloof!

lijkt me idd vrij eenvoudig ze hebben het MS letterlijk op hun voorhoofd staan lijkt me niet zo moeilijk voor een agent of burger in de vs om ze gewoon door hun kop te schieten zal wel groote bende zijn maar als iedereen gewoon op hun gaat schieten is het zo opgelost

lijkt me idd vrij eenvoudig ze hebben het MS letterlijk op hun voorhoofd staan lijkt me niet zo moeilijk voor een agent of burger in de vs om ze gewoon door hun kop te schieten zal wel groote bende zijn maar als iedereen gewoon op hun gaat schieten is het zo opgelost

MS staat toch voor Multiplus Sclerose?
;)

@Hiddetje: MASTER BUMP!!
:thumbs:

Laatst bewerkt:
WOW oud topic

gewoon opruimen :D

Heb die reportage al even geleden gezien. Dat zijn pas echte gangsters. Daar zou Fiddy voor in z'n broek pissen.

De maatschappij zijn eigen schuld.
Respect voor MS13

Verklaar je nader.

MS13 is de grootste gang ter wereld.

Ik heb toen ik in Rio was ook tags van MS13 gezien op meerdere plaatsen door de stad.

Ze staan hier in beilen groot op de muur van fietsen hokken.
Maar goed zal wel van een groepje jongeren zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven