XXL Nutrition

Ms13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat Sombra Negra de enige manier is om zoiets een beetje aan te kunnen pakken. Gewoon neerschieten dat tuig.

Ik denk niet dat dat de oplossing is sorry maar ik heb mijn vriend in mexico die in deze gang gezeten heeft.
Ze gaan gewoon de straat op om jonge kinderen in de gang te krijgen.
Hij kwam erin toen hij 10 jaar oud was.
Ik bedoel ze moeten de leiders aanpakken want ik weet zeker dat een hele hoop jongens daar gedwongen in zitten ik heb het met eigen ogen gezien.

mijn vroegere nickname was psycho.............heb je een adres waar ik me kan aanmelden?

:D

Om de wild populatie weer wat toe te laten nemen stel ik voor dat iedereen voortaan gaat jagen op deze lui..

2 vliegen in één klap

Ik denk niet dat dat de oplossing is sorry maar ik heb mijn vriend in mexico die in deze gang gezeten heeft.
Ik bedoel ze moeten de leiders aanpakken want ik weet zeker dat een hele hoop jongens daar gedwongen in zitten ik heb het met eigen ogen gezien.

DAn heef je vriend nie lang meer te leven;) als hij er uit is gegaan

in Tokyo leven mensen die in de haven werken, in kooien van 2mx0.5mx0.5m, en betalen daarvoor de helft van hun maandsalaris. deze mensen worden nooit als gelijke behandeld in het leven, ze hebben te weinig opleiding, kansarm. een perfecte voedingsbodem voor gewled en saamhorigheid. het rpobleem ligt bij onszelf. als we werkelijk goed voor ieder mens zouden zorgen dan hadden we deze problemen ook niet

Hallo! :hello:

Goeie topic kick

.

Ik denk niet dat men gedwongen wordt,maar dat is mijn mening natuurlijk.
Het zou kunnen dat ze door hun omstandigheden geen andere uitweg zien,maar gedwongen worden nee.
Men kiest met (gezond) verstand om erin te gaan

ok "jeweettochwel" haha

Haha ja kep ook diej docu gezien trouwens en dat spul intereseert me allemaal wel
Maar ja Je gooit een bommetje op zon straat en de rommel is weg neem dta maar van me aan zulke jongens gewoon aanpakken dan schijten ze um

Ja inderdaad man dese bois zijn tha bom

Wie heeft er een link naar documentaires over gangs?

Vet interessant....gaaf topic!

Ik had het ook gezien op TV het is dan nu alweer een tijdje geleden.

Maar ik had al van deze gang gehoort en ook van de 18th Street gang maar ik was toch nog erg verbaast naar die documantaire.

Dit zijn echt de 2 enigste American Gangs die international zijn.
33 staten en 6 landen toen. Maar zoals wat hier werd gezegt stoppen. Deze gang is niet te stoppen, ze breiden uit als een virus ze ronsellen per dag heel veel mensen, Bloods en Crips zijn geen internationale gangs die zijn hier echt niet gewoon fake. Maar America heeft gewoon de domste fout gemaakt om leden van de MS terug te sturen naar El Salvador. Ze komen daar aan met een schoon strafblad ze moesten alleen zich even registreren en ja America denkt eindelijk stopt het. Maar voor MS is dit een poort naar wereldwijd. Net na de burgeroorlog in El Salvador is dit bezig, en ga na de mensen de oprichters van MS zijn gevlucht vanwege die burgeroorlog die toen der tijd bezig was. Mexicaanse en Africaanse gangs bezitten de straten van L.A. en ja veel geweld en racisme die de Salvadoraanse immigrante kregen in de achterbuurten van L.A.. Deze gang is niet te uitroeien, laat staan al alleen te stoppen lijkt een onmogelijke taak. Mensen die eruit stappen op de dodenlijst, zelfs speciale gevangenissen voor die mensen om ze te beschermen ze kunnen nergens anders meer heen. Mensen die in de gevangenis zitten zien het als een hoge opleiding voor criminaliteit mensen buiten de gevangenis willen leren van je dan.

- Deze gang verspreid zich als een virus
- Hun grote kans zagen ze toen leden werden terug gestuurd naar El Salvador
- Uitroeien en stoppen is een onmogelijke taak
- Als je in de gevangenis komt zien ze het als een opleiding voor criminaliteit
- Als je uit de gevangenis komt willen leden van je leren
- Leiders zitten diep verschuilt in achterwijken
- 18th street gang is hun rivaal
- Ze verdedigen 33staten plus 5 landen er bij
- Als ze zo doorgaan gaat het net een goed georganiseerde maffia lijken
- Mensen vanaf 8 jaar word vaak al toegelaten
- Als je uit de gang stapt word je op de dodenlijst geschreven
- Ze smokkellen mensen van Latin-America naar Spanje
- Ze kunnen aan alles komen
dit zijn dan wat punten

Damn, na de rukkers invasie naar aanleiding van een pass request topic in het geile hanehok krijgen we hier ook nog eens een shitload aan gangsters op dbb??

Tijd voor EricR om eens subsidie aan te vragen voor het multifunctionele online ontmoetingscentrum:thumb:

135.000 was het toch?

Yeaaaah over de 1000 berichten!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven