Fitness Seller

msn probleem

wwe

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
ik heb een probleem met msn. Ik zie af en toe niet wat anderen tegen mij zeggen en dat is heel irritant. Dit heb ik al een paar weken. Weet iemand waar dit aan kan liggen. Aan mijn internet mischien??

gebruik je live messenger?
Ik zou alleszins beginnen met een herstellen en als dit niet werkt opnieuw downloaden.

• Topic Starter Topic Starter
herstellen is opnieuw installeren
dan kan je kiezen voor verwijderen of herstellen :)

een vriend van me heeft dat ook gehad en het ging vanzelf plots weg... :p

van mij lukt het verzenden soms niet helemaal (hij ziet hem eerst niet staan, na nog een keer lukt het meestal wel)

zelfde probleem, duurt soms ook heel lang voor een bericht is aangekomen/ontvangen

heeft een vriend van mij ook last van.

gisteren had msn wel een paar probleempjes dus kan het zijn dat het niet al te vlotjes ging...

Ik ben msn nu aan het herstellen, ik laat nog wel weten of het probleem opgelost is;)

Heb dit ook regelmatig gehad. Lag bij mij vaak toch aan de verbinding of de drukte op msn (vaak 's avonds). Bij de internetverbinding van ons (Wanadoo draadloos) hielp het wel eens om deze te resetten (stekker in en uit).

Ligt gewoon aan die klote msn. Er werkt altijd wel iets niet goed bij die msn.

Ah... joh er wordt gewoon niet tegen je gesproken.. face it. :D

Misschien omdat je op offline weergeven staat? Dat was bij mij ook zo. Toen kreeg ik sommige berichten niet binnen of zij ontvingen niets.

en weet ook wel dat het maar half werkt als je op smallband fzo zit of traag internet hebt...

Bij mij is het probleem opgelost. Het probleem lag bij de internet verbinding.

Terug
Naar boven