AndroidHealthClinic

Multi-cultureel??

Peiling Peiling Zal de multi-culturele samenleving slagen?

• Ja joh, komt vast wel goed

Stemmen: 1 2,9%
  • Ja, als beide kanten een beetje meewerken

Stemmen: 9 26,5%
  • Nee, de verschillen zijn echt te groot

Stemmen: 5 14,7%
  • Multi-cultureel? Laat ze maar nederlander worden

Stemmen: 4 11,8%
  • Nee, er is teveel gebeurd

Stemmen: 3 8,8%
  • Nooit, deporteren dat volk

Stemmen: 12 35,3%

• Totaal stemmers
    34
Zucht... dit wordt weer een voorspelbaar topic...

Als het uitschot er wordt uitgefilterd dan heeft het wel een kans denk ik. Zoals het nu is helaas niet.

Neej maar r volgens mij is het wel of niet slagen van de multiculturele samenleving afgelopen maanden uitvoerig besproken op dit board. Dus daarom lijkt mij dit een beetje vragen naar de bekende weg. Lijkt me redelijk overduidelijk dat de multi-culturele samenleving al lang gefaald is...

• Topic Starter Topic Starter
Rob G zei:
Neej maar r volgens mij is het wel of niet slagen van de multiculturele samenleving afgelopen maanden uitvoerig besproken op dit board. Dus daarom lijkt mij dit een beetje vragen naar de bekende weg. Lijkt me redelijk overduidelijk dat de multi-culturele samenleving al lang gefaald is...

Misschien, maar jij weet toch zeker niet wat er in de toekomst gaat gebeuren of wel?

Ik denk dat dat mischien wel moet lukken, maar ben er toch voor dat iedere buitenlander zich als Nederlander gaat gedragen. Ik weet iig dat een hele hoop allochtonen echt wel balen van de huidige stuatie dus in dat opzicht heb ik nog hoop.

Tja ik persoonlijk zie de kans erg klein dat het allemaal nog veranderd. Maar qua dit onderwerp betreft ben ik idd negatief :)

Waar verschillende rassen en geloven samenleven komt vroeg of laat oorlog..

• Topic Starter Topic Starter
Brutez zei:
Waar verschillende rassen en geloven samenleven komt vroeg of laat oorlog..

Als je je geschiendenis goed kent zou je dat idd zeggen ja.
Amerika, India, Australie.....

Er is genoeg te noemen.
Hoewel een boel van die oorlogen door racisme tot stand komen.
We zijn inmiddels wel wat verder lijkt mij.........

Kolder dat smeltkroesen niet zouden werken, in Brazilie en Venezuela o.a. werkt dat prima. Ben zelf in Venezuela geweest en natuurlijk komt racisme wel voor maar lang niet op de schaal dat het voor grote maatschappelijke problemen zorgt.

Zoals de situatie nu is niet nee.

Ik vrees dat het toch een illusie is, er zullen altijd rotte appels zijn door wie volkerenhaat aangewakkerd wordt.

Terug
Naar boven