Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Neej maar r volgens mij is het wel of niet slagen van de multiculturele samenleving afgelopen maanden uitvoerig besproken op dit board. Dus daarom lijkt mij dit een beetje vragen naar de bekende weg. Lijkt me redelijk overduidelijk dat de multi-culturele samenleving al lang gefaald is...
Neej maar r volgens mij is het wel of niet slagen van de multiculturele samenleving afgelopen maanden uitvoerig besproken op dit board. Dus daarom lijkt mij dit een beetje vragen naar de bekende weg. Lijkt me redelijk overduidelijk dat de multi-culturele samenleving al lang gefaald is...
Ik denk dat dat mischien wel moet lukken, maar ben er toch voor dat iedere buitenlander zich als Nederlander gaat gedragen. Ik weet iig dat een hele hoop allochtonen echt wel balen van de huidige stuatie dus in dat opzicht heb ik nog hoop.
Kolder dat smeltkroesen niet zouden werken, in Brazilie en Venezuela o.a. werkt dat prima. Ben zelf in Venezuela geweest en natuurlijk komt racisme wel voor maar lang niet op de schaal dat het voor grote maatschappelijke problemen zorgt.