Ik maak me zelf niet zo druk over 30% meer vitamine D. Dingen als zware metalen zijn een stuk interessanter inderdaad. Ik houd gewoon niet van mensen die hun reacties compleet baseren op emoties in plaats van er objectief naar te kijken. In mijn ogen zijn er nog een stuk meer tests nodig om objectief ALLES van B&F af te schrijven.
Ik vermoed dat iedereen nu wel op de hoogte is van de B&F praktijken op het gebied van eiwitten. Zelf zal ik er ook nooit meer een eiwit product bestellen bij ze. Zelfs met 20% minder is de prijs prima en vanuit principe hoef ik het ook niet te doen. Er zijn nu eenmaal genoeg alternatieven die het wel op orde hebben en niet veel duurder zijn. De belangrijkste redenen voor mij blijven het aminospiken en andere zooi die ze erin gooien, liegen en er meee doorgaan nadat ze onderuit zijn gehaald en de complete kansloze reacties in het originele topic.
Maar ik zie XXL ook niet als de oplossing voor alles. Met producten als citruline malaat die gewoon letterlijk 2x duurder zijn. Dat is ook teveel van het goede. Dan kies ik liever voor 2x zoveel van een mogelijk mindere kwaliteit waarvan ik persoonlijk goede ervaringen mee heb.
Onlangs nog een foamroller en yoga mat bij ze besteld. Dik tevreden en geen klachten.. Ik had natuurlijk 20% minder yogamat kunnen krijgen, maar ik heb de gok maar gewaagd