AndroidHealthClinic

Multi Men van B&F

Natuurlijk mag er niet gehaat worden, ocharme body & fit ze verdienen dit niet!

Er mag ook gewoon nog objectief gepost worden. I.P.V. blind haten van alles wat van B&f komt. Vindt het zo kinderachtig en zielig overkomen allemaal.

Het lijkt me duidelijk dat B&F niet de strengste is met kwaliteitscontroles en waarschijnlijk meestal juist van goedkope fabrikanten koopt in plaats van de hoogste kwaliteit.

Beiden XXL en B&F hebben hun minpunten. Duur en hoge kwaliteit v.s. goedkoop en lage/gemiddelde kwaliteit. Beiden hebben een bestaansrecht in mijn ogen.

Er mag ook gewoon nog objectief gepost worden. I.P.V. blind haten van alles wat van B&f komt. Vindt het zo kinderachtig en zielig overkomen allemaal.

Nee, mag niet. Gewoon alles van B&F haten. Fanboys van B&F haten we ook. doeiii

complete onzin redenatie. Jij snapt werkelijk precies niks van de whey industrie.

Al dat fanboy gehaat hier op B&F begint nu wel een beetje vermoeiend te worden.

Het verdedigen van bedriegers ook.

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Het lijkt me duidelijk dat B&F niet de strengste is met kwaliteitscontroles en waarschijnlijk meestal juist van goedkope fabrikanten koopt in plaats van de hoogste kwaliteit.

Beiden XXL en B&F hebben hun minpunten. Duur en hoge kwaliteit v.s. goedkoop en lage/gemiddelde kwaliteit. Beiden hebben een bestaansrecht in mijn ogen.

B&f had voor ze het toegaven een document gepost van Aminolabs waar in stond dat er aminozuren gebruikt werden in het smaakaroma. Dus ze wisten het al.

En ze blijven volhouden dat het alleen whey perfection was.. maar check caseïne en isolaat.

Ook zeggen ze nu een kleine afwijking en dat het de schuld van Aminolabs was, maar die maken alleen op order.. en ze wisten het dan nog eens gezien het vermeld was. Foutje ;)

En hun vitamine D? Ben benieuwd naar zware metalen erin. Dan is de vraag of je de rest van hun producten kan vertrouwen. Is een stomme gok.

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Garden of Life, kon niet missen dat die op 1e plek stond :D

Klopt spijtig genoeg niet volledig wat erin zit :P Lees maar.

Helemaal niet wijs deze clown.

Het verdedigen van bedriegers ook.

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

B&f had voor ze het toegaven een document gepost van Aminolabs waar in stond dat er aminozuren gebruikt werden in het smaakaroma. Dus ze wisten het al.

En ze blijven volhouden dat het alleen whey perfection was.. maar check caseïne en isolaat.

Ook zeggen ze nu een kleine afwijking en dat het de schuld van Aminolabs was, maar die maken alleen op order.. en ze wisten het dan nog eens gezien het vermeld was. Foutje ;)

En hun vitamine D? Ben benieuwd naar zware metalen erin. Dan is de vraag of je de rest van hun producten kan vertrouwen. Is een stomme gok.

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Klopt spijtig genoeg niet volledig wat erin zit :P Lees maar.

Ik maak me zelf niet zo druk over 30% meer vitamine D. Dingen als zware metalen zijn een stuk interessanter inderdaad. Ik houd gewoon niet van mensen die hun reacties compleet baseren op emoties in plaats van er objectief naar te kijken. In mijn ogen zijn er nog een stuk meer tests nodig om objectief ALLES van B&F af te schrijven.
Ik vermoed dat iedereen nu wel op de hoogte is van de B&F praktijken op het gebied van eiwitten. Zelf zal ik er ook nooit meer een eiwit product bestellen bij ze. Zelfs met 20% minder is de prijs prima en vanuit principe hoef ik het ook niet te doen. Er zijn nu eenmaal genoeg alternatieven die het wel op orde hebben en niet veel duurder zijn. De belangrijkste redenen voor mij blijven het aminospiken en andere zooi die ze erin gooien, liegen en er meee doorgaan nadat ze onderuit zijn gehaald en de complete kansloze reacties in het originele topic.

Maar ik zie XXL ook niet als de oplossing voor alles. Met producten als citruline malaat die gewoon letterlijk 2x duurder zijn. Dat is ook teveel van het goede. Dan kies ik liever voor 2x zoveel van een mogelijk mindere kwaliteit waarvan ik persoonlijk goede ervaringen mee heb.

Onlangs nog een foamroller en yoga mat bij ze besteld. Dik tevreden en geen klachten.. Ik had natuurlijk 20% minder yogamat kunnen krijgen, maar ik heb de gok maar gewaagd ;)

Ik maak me zelf niet zo druk over 30% meer vitamine D. Dingen als zware metalen zijn een stuk interessanter inderdaad. Ik houd gewoon niet van mensen die hun reacties compleet baseren op emoties in plaats van er objectief naar te kijken. In mijn ogen zijn er nog een stuk meer tests nodig om objectief ALLES van B&F af te schrijven.
Ik vermoed dat iedereen nu wel op de hoogte is van de B&F praktijken op het gebied van eiwitten. Zelf zal ik er ook nooit meer een eiwit product bestellen bij ze. Zelfs met 20% minder is de prijs prima en vanuit principe hoef ik het ook niet te doen. Er zijn nu eenmaal genoeg alternatieven die het wel op orde hebben en niet veel duurder zijn. De belangrijkste redenen voor mij blijven het aminospiken en andere zooi die ze erin gooien, liegen en er meee doorgaan nadat ze onderuit zijn gehaald en de complete kansloze reacties in het originele topic.

Maar ik zie XXL ook niet als de oplossing voor alles. Met producten als citruline malaat die gewoon letterlijk 2x duurder zijn. Dat is ook teveel van het goede. Dan kies ik liever voor 2x zoveel van een mogelijk mindere kwaliteit waarvan ik persoonlijk goede ervaringen mee heb.

Onlangs nog een foamroller en yoga mat bij ze besteld. Dik tevreden en geen klachten.. Ik had natuurlijk 20% minder yogamat kunnen krijgen, maar ik heb de gok maar gewaagd ;)

Ik wel gezien je geen idee hebt wat er nog mis in het productieproces is gegaan. Maar ieder zijn keuze, ik kies voor kwaliteit.

Er is zoveel dat mis kan gaan met zoveel supplementen en voor kwaliteit betaal je nu eenmaal een minimum.

Check maar de resultaten van consumerlabs en labdoor eens grondig. Zijn al vele supplementen getest zo, dan heb je al een goed idee. Check ook nog ff ergogenics, vervuilingen supplementen, dan heb je ook weer een beter idee.

Er zijn merken genoeg van goede kwaliteit aan een redelijke prijs. Maar het goedkoopste, zegt al genoeg.

Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen dat ik ondertussen ook wel om ben wat hun eigen merk whey betreft maar waarom een dief van m'n eigen beurs zijn als de vitamines van bijv. Now Foods daar stukken goedkoper zijn dan elders.. of zijn die potjes ook allemaal open gemaakt en hebben ze met de inhoud geknoeid..

Ook opvallend dat hun Multi-Men vitamine er jongsleden op voeding-en-fitness.nl nog als beste uit is gekomen, is dan wel een partner van B&F maar ook van oa XXL Nutrition. Hun Multivit heeft daar trouwens een 2e plaats in de top 5.

De prijzen op B&F zijn gewoon strak, niet alleen het eigen merk maar ook de grote merken krijg je daar vrijwel altijd goedkoper dan elders. Nu is het allemaal wel leuk en aardig om gewoon puur uit principe niks meer te bestellen bij B&F en ik snap die denkwijze ook wel maar dan moet je toch echt meer dan genoeg euro's hebben om dat principe boven je portemonnee te zetten.

Ik moet zeggen dat ik ondertussen ook wel om ben wat hun eigen merk whey betreft maar waarom een dief van m'n eigen beurs zijn als de vitamines van bijv. Now Foods daar stukken goedkoper zijn dan elders.. of zijn die potjes ook allemaal open gemaakt en hebben ze met de inhoud geknoeid..

Ook opvallend dat hun Multi-Men vitamine er jongsleden op voeding-en-fitness.nl nog als beste uit is gekomen, is dan wel een partner van B&F maar ook van oa XXL Nutrition. Hun Multivit heeft daar trouwens een 2e plaats in de top 5.

De prijzen op B&F zijn gewoon strak, niet alleen het eigen merk maar ook de grote merken krijg je daar vrijwel altijd goedkoper dan elders. Nu is het allemaal wel leuk en aardig om gewoon puur uit principe niks meer te bestellen bij B&F en ik snap die denkwijze ook wel maar dan moet je toch echt meer dan genoeg euro's hebben om dat principe boven je portemonnee te zetten.

Reden daarvan is/was omdat ze een hogere winstmarge hadden op hun eigen producten. Hierdoor kan je andere producten goedkoper aanbieden met nog altijd een even grote winstmarge.

Zo werkt dan en zo wordt dan in stand gehouden. Principe altijd boven portomonnee.

En hoe is Multi-men dan getest? Is er een analyse van zware metalen of andere verontreinigingen en doseringen gebeurd?

Reden waarom de chinezen zoveel rotzooi naar ons verschepen is dan ook omdat we dit in stand houden door onze principes ver na onze portomonnee te zetten.

Reden daarvan is/was omdat ze een hogere winstmarge hadden op hun eigen producten. Hierdoor kan je andere producten goedkoper aanbieden met nog altijd een even grote winstmarge. Zo werkt dan en zo wordt dan in stand gehouden. Principe altijd boven portomonnee. En hoe is Multi-men dan getest? Is er een analyse van zware metalen of andere verontreinigingen en doseringen gebeurd? Reden waarom de chinezen zoveel rotzooi naar ons verschepen is dan ook omdat we dit in stand houden door onze principes ver na onze portomonnee te zetten.

Ik weet hoe het werkt, heb 15jr in de verkoop gezeten. Hoe het getest is, geen idee. Weet alleen dat er in de Multivits van XXL aardig wat chloriden, sulfaten en selenaten zitten en dat is rotzooi. Net als bij die van B&F trouwens en net als bij de meeste multivitamines.

Ik weet hoe het werkt, heb 15jr in de verkoop gezeten. Hoe het getest is, geen idee. Weet alleen dat er in de Multivits van XXL aardig wat chloriden, sulfaten en selenaten zitten en dat is rotzooi. Net als bij die van B&F trouwens en net als bij de meeste multivitamines.

Ah dat verklaart waarom je portomonnee voor principes gaat :p

Ik heb het over giftige zware metalen en andere verontreinigingen. Dat is wat andere poep.

Ah dat verklaart waarom je portomonnee voor principes gaat :p Ik heb het over giftige zware metalen en andere verontreinigingen. Dat is wat andere poep.

Lol, dat zou er mee te maken kunnen hebben ja :D Plus dat ik een aardig hoge hypotheek heb en een zoontje van 5 die m'n hele beurs leegtrekt, dat heeft ook wel enige invloed.

Geen idee hoe ik er zeker van kan zijn welke zware metalen er inzitten.. er zit in ieder geval zinc citraat in wat al beter is dan zinc sulfaat wat in die van XXL zit. In beide zit ook kopergluconaat en mangaan. Verder kom ik niet..

Goh, B&F en XXL Nutrition staan op 1 en 2 in de top 5 van multi's en beide bedrijven zijn partner van deze site. Gaat er al een lichtje branden?

Kan je die claims onderbouwen met papierwerk? Want dit zijn toch behoorlijke uitspraken die, volgens mij volstrekt ongegrond zijn, als smaad kunnen worden opgevat indien gebrek aan bewijs hiervoor.

Misschien betaalde B&F wel meer...:cool: Maar serieus, zo'n gesponsorde top 5 kun je toch onmogelijk serieus nemen?

Tuurlijk, ben ik ook volledig met je eens. Kon het alleen niet laten dit in dit topic even aan te kaarten :rolleyes:

Kan je die claims onderbouwen met papierwerk? Want dit zijn toch behoorlijke uitspraken die, volgens mij volstrekt ongegrond zijn, als smaad kunnen worden opgevat indien gebrek aan bewijs hiervoor.

Papierwerk? Zijn gewoon de ingrediënten die op het potje en op de site van XXL staan hoor.

Er zitten heel veel goedkope troep in zoals B12 cyanocobalamine (dit is artificiële goedkope troep dat heel moeilijk opgenomen word), dus ik zou het niet aanraden. Dit is niet alleen by b&f, bijna alle multivitamines zijn troep met allemaal chemische/goedkope dingen erin. Eet gewoon goed en je hebt het niet nodig.
Dat een stof kunstmatig is wil niet automatisch zeggen dat het troep is. Deze vorm van B12 moet eerst omgezet worden voor het opgenomen kan worden door het lichaam. Uit voeding halen is idd altijd beter, geldt voor alle micro's.

Alleen is het jammer dat bij andere multi vit bijna altijd ijzer is toegevoegd en bij deze niet

Omdat een man geen extra ijzer nodig heeft uit pillen, tenzij hij ziek is en daardoor tekort heeft oid. Extra/teveel ijzer kan zelfs schadelijk zijn. Vrouwen kunnen wel ijzer suppletie gebruiken omdat ze bloedverlies hebben.

Tuurlijk, ben ik ook volledig met je eens. Kon het alleen niet laten dit in dit topic even aan te kaarten :rolleyes: Papierwerk? Zijn gewoon de ingrediënten die op het potje en op de site van XXL staan hoor.

Ah dat had ik niet begrepen. Maar waaruit blijkt dan dat deze bestanddelen zo slecht zijn?

Reden daarvan is/was omdat ze een hogere winstmarge hadden op hun eigen producten. Hierdoor kan je andere producten goedkoper aanbieden met nog altijd een even grote winstmarge.

Zo werkt dan en zo wordt dan in stand gehouden. Principe altijd boven portomonnee.

En hoe is Multi-men dan getest? Is er een analyse van zware metalen of andere verontreinigingen en doseringen gebeurd?

Reden waarom de chinezen zoveel rotzooi naar ons verschepen is dan ook omdat we dit in stand houden door onze principes ver na onze portomonnee te zetten.

Dacht precies hetzelfde, is wel slim.

Ah dat had ik niet begrepen. Maar waaruit blijkt dan dat deze bestanddelen zo slecht zijn?

Google is my best friend! Overal lees je om geen pillen te nemen met anorganische en/of synthetische stoffen (oxiden, hydroxiden, sulfaten, selenaten, carbonaten, selenieten, chloriden, fosfaten), dit wordt slecht door je lichaam opgenomen en de formules zouden niet compleet zijn. Vrijwel alle bekende merken hebben dit trouwens.

Merken van pillen met organische en opneembare verbindingen zouden merken zijn als Orthica, Solgar, AOV, Plantina, Bonusan, Cellcare, Vitortho, Ortholon, Pharma Nord, Biovitaal, Vitals, Bonusan, Lamberts, Doctor Greens, MetaOrganics, New Chapter of New Care.

Terug
Naar boven