Fitness Seller

Multi Men van B&F

dus wat is nou echt een goed multi vit product? Ik bestel sinds de scams van body en fit ook niet meer bij hun en ben weer naar het oude vertrouwde xxl overgestapt. Maar nu lees ik toch dat de vita's van xxl ook te wensen doen liggen?

Solgar is een goed merk, ik gebruik zelf gewoon Orange Triad, ben tevreden met 1-2 pillen per dag, gaat maanden mee.

Gebruik zelf altijd Alive! van Nature's Way, zit echt alles in dat je nodig hebt. :)

Ik heb een lange tijd Garden of LIfe gebruikt. Prijs/kwaliteit een prima product en bevat enkel natuurlijke ingrediënten. Zo weet ik zeker dat alles opgenomen wordt (wat het lichaam nodig heeft).

meeste multis zitten echt op belachelijke doseringen, tot tig keer de dagelijkse aanbeveling per tablet. Ikzelf neem altijd OF 1 tablet per x aantal dagen, OF zoek een multi waarin per tablet maar 30% zit oid.

meeste multis zitten echt op belachelijke doseringen, tot tig keer de dagelijkse aanbeveling per tablet. Ikzelf neem altijd OF 1 tablet per x aantal dagen, OF zoek een multi waarin per tablet maar 30% zit oid.
Met andere woorden: Ik eet liever vast voedsel :D Want je krijgt dan al voldoende binnen mits je genoeg varieert.:D

Terug
Naar boven