- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omdat gewoon absurde dingen in staan. Om een paar voorbeelden aan te halen:
- week 1-5 dbol 150mg per dag? pardon? met 50mg gaat je bloeddruk al naar gebieden waar een gemiddelde huisarts zich dood van schrikt.
- En dan nog te bedenken dbol, in de cut? ok...
- Vervolgens ook nog 10 weken halo erachter op ook een dosis wat 4x de maximale hoeveelheid is. En niet te vergeten dat halo de zwaarste middel op je lever en nieren is. Beetje ziek dan 10 weken aan de orals.
- Plus dat die ook nog vrolijk winny tabs ernaast draait op 400mg per dag? Pardon? Daar gaat een paard al binnen 1 week aan dood. Onmogelijk dit gewoon. En dan heb ik het pas over orals, laat staan die hele bende ernaast.
- De feit dat iemand in wedstrijd prep zoveel aas neemt is ook belachelijk, in je wedstrijd prep heb je juist weinig aas nodig. Alleen dat al achterhaald de hele bullshit verhaal.
- De kosten wat zoiets mee brengt is ook ongelovelijk veel.
- Laatste 2 weken insuline doet me ook vraagtekens opwekken. Laatste 3 dagen in carbloading zou ik me nog wat bij kunnen voorstellen maar laatste 2 weken in de cut nog? Slin zet binnen een week al 4kg lomp massa aan.
- De combinatie 2 weken voor de wedstrijd igf en slin maakt het al helemaal wonderbaarlijk dat die zo droog nog komt te staan.
- Al deze middelen zijn maanden detecteerbaar. Dus ook weer erg raar dat je voor een wedstrijd waar de kans op controle is dit gaat gebruiken.
- Moet haast een miljonair geweest zijn. Als die door 18 kits aan hgh is gegaan in een tijd waar hgh zeker wel 500 euro per 100iu koste. Omgerekend 9000 euro...
wat je zegt over die aas daar heb ik helemaal geen verstand van.
maar je zegt dat al deze singen dedecteerbaar zijn. wat doet dat er eigelijk toe? of je nu gepakt word met enkel winny, of met winny,clen, hgh, insuline, test en nog wat. gepakt is gepakt tog?
gepakt = gepakt ja. Maar er zijn ook middelen die na 24uur al niet meer detecteerbaar zijn.
@KukiShu: best mogelijk dat het (deels) fake is, maar wat je daar allemaal zegt over de dosissen... geloof me vrij dat 150mg dbol door sommigen nog steeds genomen wordt, zelfs door bepaalde amateurs op dit forum. Niet voor niets faalden zijn lever en nieren op het laatste.
Haters? Sorry maar als je gaat ontkennen dat de man dom bezig was met AAS ben je gewoon naïef. Hij nam veel teveel orals, maar vooral combinaties die echt enorm schadelijk zijn. Zulke dingen moet je weten als prof, geen enkele van de huidige profs zou zo gek zijn, maar zij krijgen (en luisteren) ook (naar) advies van hun begeleiders.
omdat gewoon absurde dingen in staan. Om een paar voorbeelden aan te halen:
- week 1-5 dbol 150mg per dag? pardon? met 50mg gaat je bloeddruk al naar gebieden waar een gemiddelde huisarts zich dood van schrikt.
- En dan nog te bedenken dbol, in de cut? ok...
- Vervolgens ook nog 10 weken halo erachter op ook een dosis wat 4x de maximale hoeveelheid is. En niet te vergeten dat halo de zwaarste middel op je lever en nieren is. Beetje ziek dan 10 weken aan de orals.
- Plus dat die ook nog vrolijk winny tabs ernaast draait op 400mg per dag? Pardon? Daar gaat een paard al binnen 1 week aan dood. Onmogelijk dit gewoon. En dan heb ik het pas over orals, laat staan die hele bende ernaast.
- De feit dat iemand in wedstrijd prep zoveel aas neemt is ook belachelijk, in je wedstrijd prep heb je juist weinig aas nodig. Alleen dat al achterhaald de hele bullshit verhaal.
- De kosten wat zoiets mee brengt is ook ongelovelijk veel.
- Laatste 2 weken insuline doet me ook vraagtekens opwekken. Laatste 3 dagen in carbloading zou ik me nog wat bij kunnen voorstellen maar laatste 2 weken in de cut nog? Slin zet binnen een week al 4kg lomp massa aan.
- De combinatie 2 weken voor de wedstrijd igf en slin maakt het al helemaal wonderbaarlijk dat die zo droog nog komt te staan.
- Al deze middelen zijn maanden detecteerbaar. Dus ook weer erg raar dat je voor een wedstrijd waar de kans op controle is dit gaat gebruiken.
- Moet haast een miljonair geweest zijn. Als die door 18 kits aan hgh is gegaan in een tijd waar hgh zeker wel 500 euro per 100iu koste. Omgerekend 9000 euro...
Dat heet passie en liefde voor je sport.. Verder natuurlijk een sterk persoon geweest om dat zo lang uit te houden.. Erg jammer.
nahhh je zelf volgooien met zoveel troep noem ik echt geen passie en liefde voor de sport hoor. elke bb'er met een beetje zelfrespect gaat er veilig mee om
daarom vind ik het juist ook zo'n bull verhaal. Als het een of ander gestoorde amateur was had je me alles wijs kunnen maken.
Grotendeels van dat schema is gespeculeerd en verzonnen. Om hem zwart te praten, belachelijk te maken, iets te coverren, aas slecht te praten, ophef te maken, aandacht te trekken of wat dan ook.
Mischien zijn er gekken die 150mg dbol nemen. Maar ja zo gek nog dat ze 200mg halo en 300mg winny bij gaan stacken heb jij ze ook nog nooit gezien.