Fitness Seller

Muscle building supplement

Swavek1985

Cool Novice
Waardering
308
Lengte
1m75
Massa
88kg
Vetpercentage
14%
Ik train nu al een aantal maanden. Naast mijn gevarieerde dieet gebruik ik als supplementen Jack3d, Whey en Caseine + ADAM van Now Foods. Ik wil graag stoppen met Jack3d, omdat ik me er soms 'vaag' door voel.
Jack3d wil ik graag vervangen door een echt Creatine product zonder stimulanten. Ik zat aan Total Muscle Solution van B&F te denken. Ik wil sowieso geen Crea mono gebruiken, omdat ik geen zin heb in vocht vasthouden.

Wat raden jullie mij aan?

P.S. Ik hou wel van een bakje koffie in de ochtend. Zal dit enig negatief effect hebben op de creatine?

Laatst bewerkt:
Maak je niet zo druk. Sups zijn geen wondermiddeltjes en nee heeft geen negatief effect zo ver ik het weet

ik vind het zelf allemaal maar onduidelijk over creatine en caffeine. Heb nu zoveel verschillende dingen gelezen dat ik het ook niet meer weet :p

ik vind het zelf allemaal maar onduidelijk over creatine en caffeine. Heb nu zoveel verschillende dingen gelezen dat ik het ook niet meer weet :p
dan zit je al in de goede richting:headbang:
en als je het toch niet kan laten, moet je het gewoon proberen en zien wat het beste voor je werkt.
Hou zaken gewoon gescheiden, caffeine kan je beter in de cut gebruiken
en creatine gebruik je best om te bulken.

TMS van B&F gebruik ik zelf ook, pas net dus de resultaten kan ik nog niet zeggen. 1 ding is me wel duidelijk, dit is het eerste all-in pre/post workout supplement wat ik binnen kan houden.

• Topic Starter Topic Starter
TMS van B&F gebruik ik zelf ook, pas net dus de resultaten kan ik nog niet zeggen. 1 ding is me wel duidelijk, dit is het eerste all-in pre/post workout supplement wat ik binnen kan houden.

Stefan 84, zou je me over een paar weken kunnen informeren over je resultaten?

Whey van NOW Foods ?

Hoi,

ik las je post en het viel me op dat je meld dat je Whey van Now Foods gebruikt.