Fitness Seller

Muscle building supplement

Swavek1985

Cool Novice
Waardering
308
Lengte
1m75
Massa
88kg
Vetpercentage
14%
Ik train nu al een aantal maanden. Naast mijn gevarieerde dieet gebruik ik als supplementen Jack3d, Whey en Caseine + ADAM van Now Foods. Ik wil graag stoppen met Jack3d, omdat ik me er soms 'vaag' door voel.
Jack3d wil ik graag vervangen door een echt Creatine product zonder stimulanten. Ik zat aan Total Muscle Solution van B&F te denken. Ik wil sowieso geen Crea mono gebruiken, omdat ik geen zin heb in vocht vasthouden.

Wat raden jullie mij aan?

P.S. Ik hou wel van een bakje koffie in de ochtend. Zal dit enig negatief effect hebben op de creatine?

Laatst bewerkt:
Maak je niet zo druk. Sups zijn geen wondermiddeltjes en nee heeft geen negatief effect zo ver ik het weet

ik vind het zelf allemaal maar onduidelijk over creatine en caffeine. Heb nu zoveel verschillende dingen gelezen dat ik het ook niet meer weet :p

ik vind het zelf allemaal maar onduidelijk over creatine en caffeine. Heb nu zoveel verschillende dingen gelezen dat ik het ook niet meer weet :p
dan zit je al in de goede richting:headbang:
en als je het toch niet kan laten, moet je het gewoon proberen en zien wat het beste voor je werkt.
Hou zaken gewoon gescheiden, caffeine kan je beter in de cut gebruiken
en creatine gebruik je best om te bulken.

TMS van B&F gebruik ik zelf ook, pas net dus de resultaten kan ik nog niet zeggen. 1 ding is me wel duidelijk, dit is het eerste all-in pre/post workout supplement wat ik binnen kan houden.

• Topic Starter Topic Starter
TMS van B&F gebruik ik zelf ook, pas net dus de resultaten kan ik nog niet zeggen. 1 ding is me wel duidelijk, dit is het eerste all-in pre/post workout supplement wat ik binnen kan houden.

Stefan 84, zou je me over een paar weken kunnen informeren over je resultaten?

Whey van NOW Foods ?

Hoi,

ik las je post en het viel me op dat je meld dat je Whey van Now Foods gebruikt.

Waar bestel jij die want in Europa is de whey isolate van Now Foods moeilijk te vinden.

Alvast bedankt voor de info.

Groetjes, Anthony

Ik train nu al een aantal maanden. Naast mijn gevarieerde dieet gebruik ik als supplementen Jack3d, Whey en Caseine + ADAM van Now Foods. Ik wil graag stoppen met Jack3d, omdat ik me er soms 'vaag' door voel.
Jack3d wil ik graag vervangen door een echt Creatine product zonder stimulanten. Ik zat aan Total Muscle Solution van B&F te denken. Ik wil sowieso geen Crea mono gebruiken, omdat ik geen zin heb in vocht vasthouden.

Wat raden jullie mij aan?

P.S. Ik hou wel van een bakje koffie in de ochtend. Zal dit enig negatief effect hebben op de creatine?

Stefan 84, zou je me over een paar weken kunnen informeren over je resultaten?

Kan, maar wat wil je weten het is een post-workout supplement. Ik ga niet van dit supplement bijhouden of ik nu 1-2 of zelfs niks in kg bijkom. Dit is basis voor mij, als je iets wilt weten mag je het gerust vragen natuurlijk :)

• Topic Starter Topic Starter
Hoi,

ik las je post en het viel me op dat je meld dat je Whey van Now Foods gebruikt.

Waar bestel jij die want in Europa is de whey isolate van Now Foods moeilijk te vinden.

Alvast bedankt voor de info.

Groetjes, Anthony

Hey Anthony,

Ik heb alleen ADAM van Now Foods. De Whey heb ik van VPX Sports. Ik had het beter moeten vermelden in mijn post. Ik heb net ff gegoogled naar de Whey van Now Foods, maar helaas zie ik dat het voornamelijk wordt verkocht in de VS. Misschien kun je het bij Body & Fitshop of XXL Nutrition suggereren?

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Kan, maar wat wil je weten het is een post-workout supplement. Ik ga niet van dit supplement bijhouden of ik nu 1-2 of zelfs niks in kg bijkom. Dit is basis voor mij, als je iets wilt weten mag je het gerust vragen natuurlijk :)

Wat ik graag zou willen is of het beter is dan andere supplementen die je hebt gebruikt, en of het enige toegevoegde waarde heeft in je stack.. Alvast bedankt!

Terug
Naar boven