Fitness Seller

MuscleMeat.nl Beef Jerky 30 free samples (testgroep)

Nee nog niet binnen gehad .

ik had trouwens aangegeven dat ik geen nieuwe bestelling zou doen omdat ik wilde wachten tot na verhuizing .

affijn ,ben dus weer ongeduldig en de kip was op dus hopelijk komt de beef jerky nu morgen tegelijk met de bestelling.

Was een klein ordertje deze keer :eek:

Ook nog niets binnengehad, zal voor een vn de dagen zijn :D

Zal vast vandaag wel komen. :D

altijd te traag ;(

• Topic Starter Topic Starter
Kreeg net prive bericht binnen dat de eerste beef jerky is ontvangen!

Misschien leuk als mensen bij hun mening zeggen of ze ooit beef jerky van een ander merk hebben gegeten en zo ja welke of dat dit de eerste keer is. Verder vertel alles wat je opvalt en of dit positief of negatief was en waarom. Denk aan smaak, structuur, hoeveelheid, dikte etc.

Laatst bewerkt:
Kreeg net prive bericht binnen dat de eerste beef jerky is ontvangen!

Misschien leuk als mensen bij hun mening zeggen of ze ooit beef jerky van een ander merk hebben gegeten en zo ja welke of dat dit de eerste keer is. Verder vertel alles wat je opvalt en of dit positief of negatief was en waarom. Denk aan smaak, structuur, hoeveelheid, dikte etc.

haha ik heb zelfs nog wat zakjes in mijn tas zitten van in NY, en buiten de beef jerky die ik zelf maak heb ik ongeveer alle beef jerky in belgie gepobeerd :D ik zal een goed vergelijk kunnen geven

Heb de sample binnen :D

Nog nooit beef jerky op, dus helaas geen vergelijkingsmateriaal.

De smaak is goed, totaal niet te zwaar/zout. Dikte is ook goed imo.
Naar mijn mening mag het wel iets zachter van structuur zijn, ik vind het nu vrij hard (maar kan zijn dat dat zo hoort :p). Lekkere nasmaak ook.

Voor mij een geslaagd product dus :thumb:

als ik straks thuiskom ga ik meteen de brievenbus leegeten
ben benieuwd!

Vandaag binnen gehad .
Ik heb het nog nooit gegeten dus kan niet vergelijken maar ik vind het heerlijk !

Niet te zout en zeker ook niet te hard ,

Zakje is al leeg :mad:

De rest van de bestelling ligt alweer in de vriezer dus ik kan er weer tegenaan :D

Lol @ de mensen die nog nooit Beef jerky hebben gehad maar het nu toch testen:o

Ik zou zeggen het eerste, met betere voedingswaarden.

Jammm, mijn is binnen!

Tijdens mn stage in Utah best vaak Beef Jerky gegeten en als ik et hiermee vergelijk.. Dit is iets harder, iets taaier en de nasmaak is wat sterker. Neemt niet weg dat het lekker is! Als ik daar Beef kocht kon ik er uren van eten zonder al te misselijk worden, heb bij deze een iets andere gevoel. Ligt iets zwaarder op de maag denk ik

Per persoon anders denk ik! Al met al.. Shit is best goed

Vond het zelf erg lekker!
Heb verschillende soorten beef jerky op dus ik kan het wel vergelijken!

Ik vond de smaak erg goed. Wat ik al eerder heb gelezen dat de na smaak lekker is klopt!
Vind het zelf niet te hard, hou er wel van om te kauwen!
Ben zelf wel erg benieuwd naar de voedingswaardes en naar de uiteindelijke prijs!
Zelf zou ik het product zeker kopen!

Als ik het met Jack link vergelijk vond ik de structuur bij Jack link iets beter.
Daar waren de stukje vrijwel plat en dat was hier niet bij. Zelf vind ik dit helemaal niet erg. Maar dit verschil is er wel.

De beef jerky van indiana jerky vind ik normaliter ook altijd goed maar jullie voldoen zeker aan dezelfde kwaliteit!

Heb het ook nog gegeven aan wat vrienden en die vonden het ook lekker! Ook degene die dit normaal nooit eten.

Al met al zeker een product wat ik zou verkopen als jullie zijnde.

Smaak - 8
Structuur - 7,5

Tof dat jullie samples verstuurd hebben!

Heb deze review even snel getypt op m'n mobiel dus sorry voor eventuele interpunctie en/of spelfouten.

Ben ik nog op tijd ?

Beef Jerky lag in de brievenbus vanmiddag! :D

Net even geproefd:

Structuur
Stevig, misschien iets te taai maar als je niet erg vind om flink te kauwen is het goed te doen! De stukjes zijn niet te groot maar ook niet te klein, en eerlijkheid gezegd vind ik deze verpakking, van 50 gram, voldoende als snack!

Smaak
Ik vind het erg lekker alleen ik kan niet zeggen waar het naar smaakt. Een beetje kruidig en eigenlijk helemaal niet zout, het is maar net wat je gewend bent.
Er mag misschien wel wat minder kruiden op, dan is het wat neutraler van smaak maar ik hou wel van een beetje kruiden, het is net wat je lekker vind!

Oordeel
Goed te doen! Ik heb volgens mij nog nooit ander beef jerky gegeten dus kan het niet echt vergelijken. Bedankt voor de sample Olivier! :cool:

2dj59hv.jpg

Terug
Naar boven