AndroidHealthClinic

Mustafa Mohamad in 2006 en nu omg

Partje

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
352rvyc.jpg

:eek::eek::eek:

1jkljo.jpg

:eek::eek::eek::eek::eek:

ik vind het gewoon knap!!! prof. bodywrecker!

Net of hij nooit heeft getraind.

kan niet joh...... is z'n tweeling broer ofzo....

wtf hoe kan dit :s?

allemaal genen zeggen ze hier altijd lol , oh de pro's kuren heus niet zo zwaar in your face

Goede progressie:D

Ik vond em altijd wel een goed fysiek hebben:)

misschien is dat 2de plaatje echt uit 2001 ofzo.

Netjes hoor, hij ziet er een stuk gezonder uit nu!

Ik wil hem nu wel eens zonder shirt en broek zien dan.

(no gay)

die man is van een high cal dieet naar 1glas water en een pakje zware shag per dag gegaan!:eek:

Dat je ooit stoppen wil met top sport is logisch,maar dat je dan met zo'n lichaampje kan leven....

die man is van een high cal dieet naar 1glas water en een pakje zware shag per dag gegaan!:eek:

Dat je ooit stoppen wil met top sport is logisch,maar dat je dan met zo'n lichaampje kan leven....

Wat is dit nu voor een achterlijke opmerking?? Misschien werd hij wel gedwongen vanwege zn gezondheid. En wellicht eet hij nog prima. We weten allemaal wat de gevolgen zijn van een overgang van langdurig AS-gebruik naar een 'onderhouds' dosering. Face it.

zijn gezondheid had ook wel erg te lijden onder zijn pro-periode. hij is diverse malen bijna weggedragen van het podium, hij heeft gewoon teveel van zichzelf gevraagd

Wat is dit nu voor een achterlijke opmerking?? Misschien werd hij wel gedwongen vanwege zn gezondheid. En wellicht eet hij nog prima. We weten allemaal wat de gevolgen zijn van een overgang van langdurig AS-gebruik naar een 'onderhouds' dosering. Face it.

veel onderhoud zit daar niet meer in

Ik zou nooit meer lachend op een foto staan.

Welnee man, dat aas speelt totaal geen grote rol in bb. Het gaat om trainen eten en rust.

All drugs dus.

Los van het lichamelijke aspect zal dit "terugvallen" toch wel wat psychologisch een flinke deuk achterlaten. Eerst ben je het monster als je een ruimte binnenloopt. Daarna ben je 12 in een dozijn figuur.

Ik geeft hem anders geen ongelijk. Kerel werd keer op keer benadeeld met wedstrijden (tov Amerikaanse "atleten"). Waarom dan doorgaan? Gezondheid wordt dan toch wel wat belangrijker denk ik.

Terug
Naar boven